Aihe: Classic vibe Squier resonoi/rämisee, mitä tehdä?
1 2
pekezu
07.03.2010 14:12:43

Noi paskat kielet on harmillisen yleisiä. Itse olen parista setistä laittanut suoraan vikailmoitusta ostopaikkaan, toisesta paikasta hyvittivät koko setin ja toisesta lähettivät uuden irtokielen huonon tilalle. Ulkomailta tilatut setit on usein hankalia reklamoida, thomann hoitaa kyllä onneksi pienemmätkin issuet ja takaa tyytyväisyyden.
"Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia."
munakorva
07.03.2010 14:35:20
Pitäämä laittaa melkein takaisin, jos jonkun kuitin löytäisi. Yhtäaikaa tilasin nuo kielet thomannilta pari vuotta sitten.

Pitää kyllä oikeastaan kostoksi vaihtaa kielivalmistajaa.
J.Nikkanen
07.03.2010 17:49:03
munakorva: Pitäämä laittaa melkein takaisin, jos jonkun kuitin löytäisi. Yhtäaikaa tilasin nuo kielet thomannilta pari vuotta sitten.

Kielivalmistajaa vaihdat tottakai. Zacharya tilalle, ZOG ZOG!!!
Hartke HA2500 bassonuppi kaupan, 225¤, osta poies!
pekezu
07.03.2010 18:46:07

munakorva: Pitäämä laittaa melkein takaisin, jos jonkun kuitin löytäisi. Yhtäaikaa tilasin nuo kielet thomannilta pari vuotta sitten.

Jos sulla on tallella sähköpostikeskustelu tohokilta niin kandee sillä lähestyä. En sit tosin tiedä kun on pari vuotta vanha tilaus, että miten reagoivat. Vaikka periaatteessa jos on olleet siihen asti käyttämättömät, pitäis mun mielestä hyvittää.
"Kiireessä ei tule kuin kusipäisiä lapsia."
TeroPee
08.03.2010 12:54:38
TeroPee:
Muuten OT: monimillinen piippuavain tohon CV 60\'s jatsarin kaularautaan natsaa?

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
If ya gonna be dumb ya gotta be tough
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)