Mulla Bugera V22, suosittelen lämpimästi. Todella edullinen, hyväsoundinen, kevyt roudata, kuuluu bändisoitossa hyvin. Mulla oli aiemmin Mesan Subway Rocket-combo, josta luovuin ja ostin tilalle Bugeran. Once you go Bugera... tai sit ei, mut kuitenkin hintaluokassaan mun mielestä hakkaa kaikki muut 6-0. Kunnes mulla löytyy rahat Matchlessiin tai Bad Cattiin, niin siihen asti Bugera saa toimia melkein MatchCattinä. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
charvette: Onko tuon Bugeran soundimaailma kallellaan Fenderiin vai Marshalliin? Ei kumpaankaan, enemmänkin ehkä johonkin Voxin maastoon sijoittuu. Huhujenhan mukaan Bugeran V-sarjan esikuvana on Bad Cat, johon jonkun verran yhdyn kyllä. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
tracyjacks: Ei kumpaankaan, enemmänkin ehkä johonkin Voxin maastoon sijoittuu. Huhujenhan mukaan Bugeran V-sarjan esikuvana on Bad Cat, johon jonkun verran yhdyn kyllä. Bugeralta tuli uus BC30 joka on Matchless DC30 "kopio". Kaupoissa joskus keväällä. Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |