Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laney LC15/ Super Champ XD/ Bugera V22
1
charvette
01.03.2010 10:43:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokin noista on hakinnassa (suht samanhintaisia) antakaapa mielipiteitä puolesta/vastaan kun ei ole mahdollisuutta aina koesoittaa joka värkkiä.
 
joukov
01.03.2010 10:44:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitas nyt jotain infoa noista esille, edes hinta ja linkit.
 
tracyjacks
01.03.2010 12:22:37 (muokattu 01.03.2010 12:23:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla Bugera V22, suosittelen lämpimästi.
 
Todella edullinen, hyväsoundinen, kevyt roudata, kuuluu bändisoitossa hyvin. Mulla oli aiemmin Mesan Subway Rocket-combo, josta luovuin ja ostin tilalle Bugeran. Once you go Bugera... tai sit ei, mut kuitenkin hintaluokassaan mun mielestä hakkaa kaikki muut 6-0.
 
Kunnes mulla löytyy rahat Matchlessiin tai Bad Cattiin, niin siihen asti Bugera saa toimia melkein MatchCattinä.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
charvette
01.03.2010 12:27:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tuon Bugeran soundimaailma kallellaan Fenderiin vai Marshalliin?
 
tracyjacks
01.03.2010 12:49:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

charvette: Onko tuon Bugeran soundimaailma kallellaan Fenderiin vai Marshalliin?
 
Ei kumpaankaan, enemmänkin ehkä johonkin Voxin maastoon sijoittuu. Huhujenhan mukaan Bugeran V-sarjan esikuvana on Bad Cat, johon jonkun verran yhdyn kyllä.
 
Son, your ego is writing checks your body can't cash!
trih
01.03.2010 17:56:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tracyjacks: Ei kumpaankaan, enemmänkin ehkä johonkin Voxin maastoon sijoittuu. Huhujenhan mukaan Bugeran V-sarjan esikuvana on Bad Cat, johon jonkun verran yhdyn kyllä.
 
Bugeralta tuli uus BC30 joka on Matchless DC30 "kopio". Kaupoissa joskus keväällä.
 
Rhythm In Jump, Dancing Close To You.
UKKOMIES
01.03.2010 21:30:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt ei kyllä oo mitään hajuu mitä kaveri haluu soitella mutta budjettiluokan putkivehjestä taitaa halajata.. Joten suosittelen tsekkaamaan torilta Craten V3112 combon, ittellä on tommonen ja aika oiva vehje rokki touhuihin.
 
http://www.youtube.com/watch?v=tyWj1-XcX2E
 
http://www.youtube.com/watch?v=OHUsgpFSB1M
 
Rohkea rokan syö.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «