kaljataiteilija 27.02.2010 17:04:46 | |
---|
Kyllähän Bonin aikainen tuotanto on ihan eri luokkaa. Kaikenmaailman "Tandösträkkien" diggaajien on vaikea ymmärtää Let There Be Rockin tai Poweragen vähemmänkin tunnettuja mutta raivokkaita biisejä. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
rheinone 27.02.2010 19:56:54 | |
---|
kaljataiteilija: Kyllähän Bonin aikainen tuotanto on ihan eri luokkaa. Kyllähän se näin on. Kaikenmaailman "Tandösträkkien" diggaajien on vaikea ymmärtää Let There Be Rockin tai Poweragen vähemmänkin tunnettuja mutta raivokkaita biisejä. Otin For Those About The Rockin hyllystä hiihtolomamatkalle autoon, kun hyvä ystäväni T väitti että lätyllä on muka paremmat saundit kuin Back In Blackillä. Kissan viiikset! Mitkä saundit muka? Laulu ja basso ihan liian alas miksattu ja kitarat yläpäävoittoiset, ja paikoitellen säröäkin on hitusen liikaa. Kannutko sitten on paremmat vai? Lätyllä on tasan 2 A-luokan piisiä: C.O.D. ja Let's Get It Up. B-luokkaan menee Evil Walks ja nimipiisi. Muut on melkoisen tasapaksua huttua. Nimenomaan groovenpuute vaivaa koko lättyä. Harvemmin soitettua AC/DC:tä meikäläisen levylautasella. No nonsense |
J.Hollström 27.02.2010 20:21:29 | |
---|
rheinone: Otin For Those About The Rockin hyllystä hiihtolomamatkalle autoon Soundianalisointia autolla ajaessa? Come on... |
rheinone 27.02.2010 20:33:08 | |
---|
J.Hollström: Soundianalisointia autolla ajaessa? Come on... No joo, vanhojen muistojen verestämistä. For Those About The Rock oli meikäläiselle eka AC/DC-lätty joka tuli uunituoreena himaan. Highway To Hell ja Back In Black nostatti semmosia odotuksia että... Pettymys oli kohtuullisen suuri silloin: Tusinapiisejä vähän turhan "hevi"-saundeilla. Veikkaan että se ensivaikutelma jäytää edelleen. Fiilishommiahan nää on... No nonsense |
Andy Six 28.02.2010 13:49:33 | |
---|
AC/DC.eestä paisui 80-luvulla instituutio...Nykyään,jos nuorella sällillä on AC/DC t-paita,se tarkoittaa joko a. Että hän on bändin fani tai b. Että hän haluaa kuulua laumaan ja tekee sen pitämällä universaalisti "Kovaksi rokkibändiksi" standardisoidun yhtyeen logoa vaatteessaan...Tämä sama pätee myös Metallicaan.... "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
Jii-Gee 28.02.2010 14:59:41 | |
---|
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Andy Six 28.02.2010 15:18:24 (muokattu 28.02.2010 15:32:26) | |
---|
Jii-Gee: Mihkä lokeroon mä pääsen mun High Voltage pinssin kanssa ?? http://www.solidgoldbomb.com/store/ … f020e43594a9c230972d/P/B/PB3549.jpg Otit erilleen tuon b. vaihtoehdon....Sanoin,että AC/DC-logoa kantava on joko fani tai hyväksyttyä tuotemerkkiä ryhmään samaistumiseen käyttävä henkilö...Tämä pätee kaikkiin suuriin brändeihin,coca colasta alkaen.....AC/DC on/oli,etenkin Bon Scottin kaudella maailman kovimpia bändejä scenellään,sitä en tässä mitenkään ole kieltämässä.... "Behind these shades, the visions fade...." Ian Hunter |
fuzz 28.02.2010 15:43:40 | |
---|
AC/DC:n fanitusta on se, että kun tyyppi kannetaan lukiosta penkkaripäivänä pihalla, keskusradiosta kuulutetaan "X:n punaisessa autossa soi varmasti AC/DC" Olin liikuttunut, vaikka tuon kolmen vuoden lusimisen aikana en accadacca-paitoja saati pinssejä edes pitänyt. elämän tarkoitus on 42 |
hevikivinen 28.02.2010 21:14:14 | |
---|
Muistan kuin eilisen päivän sen hetken, jolloin sain tiedon Bon Scottin kuolemasta. Vuonna 1980 elettiin pikkuisen hitaamman tiedonkulun aikaa kuin nykyisin, ja niinpä minäkin luin asiasta - Suosikista!!!!!! Se todella tympeä hetki rupesi olemaan ensimmäisiä nauloja Suosikin arkkuun, ja seuraava vuosi olikin sitten viimeinen sen aviisin tilausta meikäläiselle. Oli aika miehistyä ja siirtyä Soundin joukkoihin. Bon Scottin kuolema nimittäin kuitattiin Suosikissa lyhyellä löräyksellä jossakin ynnä muiden sähkeiden joukossa ja heti perään jatkettiin jollakin täysin tyhjänpäiväisellä läpällä. Muistan katkerasti, miten se seuraava "uutinen" alkoi Bonin kuolinuutisen jälkeen rempseällä lohkaisullla: "Vaan annas olla..." Eli Suosikin puolesta sen tyypin poismenosta ei tarvinnut sen kummempia jatkaa, vaan voitiin siirtyä kivempiin jutskiin. Minä olin täysin järkyttynyt, enkä meinannut tajuta millään, miten jotakin tuollaista voi tapahtua! Eihän Bon Scott voi olla kuollut? Ei se voi!! Olin jo siinä vaiheessa ottanut AC/DC:n ehdottomaksi lempilapsekseni. Bändin tajuttoman kova jyräys ja Bon Scottin ainutlaatuisen velmu ote solistin rooliin olivat sellainen yhdistelmä, ettei sitä voinut millään korvata. Eikä sitä voinutkaan. En ole koskaan oikein pitänyt Brian Johnsonista. Back In Black oli vielä hyvä levy, mutta sen jälkeen voin melkeinpä sanoa, että AC/DC:tä ei ole minulle enää ollut. |
AC/DC are going to be releasing a special DVD of the classic concert film Let There Be Rock. Tämänkaltaista juttua veistelee Eddie Trunk palstoillaan, sanoo nähneensä jo pätkiä remasteroidusta versioista ja kehuu näkemäänsä. Toivottavasti tämä juttu on totta. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
Jokapaikanapina 01.03.2010 10:57:19 | |
---|
Umpihullu: AC/DC are going to be releasing a special DVD of the classic concert film Let There Be Rock. Tämänkaltaista juttua veistelee Eddie Trunk palstoillaan, sanoo nähneensä jo pätkiä remasteroidusta versioista ja kehuu näkemäänsä. Toivottavasti tämä juttu on totta. Ois kyllä älytön juttu. Pakko saada kun ilmestyy |
hollmi-5 01.03.2010 11:30:35 | |
---|
Jokapaikanapina: Ois kyllä älytön juttu. Pakko saada kun ilmestyy Vasta reilut 20 vuotta olen odotellut tätä :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
sellisti 01.03.2010 14:54:09 | |
---|
Umpihullu: AC/DC are going to be releasing a special DVD of the classic concert film Let There Be Rock. Tämänkaltaista juttua veistelee Eddie Trunk palstoillaan, sanoo nähneensä jo pätkiä remasteroidusta versioista ja kehuu näkemäänsä. Toivottavasti tämä juttu on totta. Tämä olis ihan loistavaa! Tajuttoman kova keikka kyseessä ja vanha vhs on jo puhkikatsottu ja -kuunneltu. "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." -Kari Suomalainen |
FastEddie 01.03.2010 15:16:53 | |
---|
sellisti: Tämä olis ihan loistavaa! Tajuttoman kova keikka kyseessä ja vanha vhs on jo puhkikatsottu ja -kuunneltu. Onkos tää se keikkavideo, jolla Angnus ottaa backstagella välillä vähän lisähappee? Jos on, niin kova on. Oon nähnyt joskus parikymmentä vuotta sitten... Jos rikkoo välillä itse hieman lakia, ei vituta yhtään vaikka muutkin niin tekevät. |
arppah8 01.03.2010 15:28:26 (muokattu 01.03.2010 15:28:53) | |
---|
Oispa mahtavata toi julkaisu. Se halpisversio (Live at the Pavilion Paris) on kyllä niin tuhnu ettei mitn rajaa, mutta pakko oli hankkia paremman puutteessa. Nuorna miesnä tuli aina ennen keikkaa katsottua toi VHS kun toinen kitaristi sen omisti. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |
hollmi-5 01.03.2010 16:10:17 | |
---|
FastEddie: Onkos tää se keikkavideo, jolla Angnus ottaa backstagella välillä vähän lisähappee? Jos on, niin kova on. Oon nähnyt joskus parikymmentä vuotta sitten... Kyllä. Se se on. Tai ainakin lavan sivussa ottaa maskilla sitä happea... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Regalis Apertura 01.03.2010 19:34:31 | |
---|
Muuten tarviiko Angus enää lisähappea? En ainakaan muista millään Johnson-eran dvdllä ym. vastaavilla nähneeni... Vai onko vaan leikattu pois ne kohdat;)? |
JussiKoo 03.03.2010 16:53:58 | |
---|
Umpihullu: AC/DC are going to be releasing a special DVD of the classic concert film Let There Be Rock. Tämänkaltaista juttua veistelee Eddie Trunk palstoillaan, sanoo nähneensä jo pätkiä remasteroidusta versioista ja kehuu näkemäänsä. Toivottavasti tämä juttu on totta. Tämä video on mun elämäni eka VHS-kasetti. Tilasin sen 1985(?) jostain postimyynnistä, vaikkei kotona ollut edes VHS-nauhuria. Se on mulla edelleen tallella, mutta onneksi älysin tehdä siitä aikanaan DVD-kopion. Kova "leffa" on kyllä. "Who's Zed?" - "Zed's dead, baby, Zed's dead." |
sellisti 03.03.2010 23:23:54 | |
---|
Regalis Apertura: Muuten tarviiko Angus enää lisähappea? En ainakaan muista millään Johnson-eran dvdllä ym. vastaavilla nähneeni... Vai onko vaan leikattu pois ne kohdat;)? Ei se taida huhkia siellä keikoilla enää ihan niin hirveesti kun nuorempana... kun kattoo tota Let There Be Rock -videota, niin sillähän on ihan tajuton draivi päällä, edestakasin lavaa koko ajan ja välillä selällään. Ei se oo ihmekään jos siinä tarvii välillä vähän lisähappea, ei se Johnsonin aikana oo tainnu ihan niin mieletöntä menoa pitää vaikka tietysti energistä se esiintyminen on edelleen. "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." -Kari Suomalainen |
JussiKoo 06.03.2010 14:52:47 (muokattu 06.03.2010 14:53:47) | |
---|
Onko kukaan kuullut, että heinäkuussa 1996 tehtyä studioliveä (VH1 Studio, Lontoo) oltaisiin julkaisemassa? Webistä tuo 55 minuutin ohjelma löytyy, mutta se olisi mukava saada DVD- tai jopa BluRay-laatuisena kokoelmiin. Biisilista on erittäin mielenkiintoinen ja Plug Me In -paketissa oleva Gone Shooting lupaa hyvää. -e- Tuossa siis linkki tallenteeseen: http://video.google.com/videoplay?docid=5958285902521350393#"Mikä muualla tulkitaan homoeroottiseksi, on bassodadassa vain ryhmähenkeä." (kraaps 03/2010) |