sellisti 25.01.2010 17:14:35 | |
---|
Eb-tuning: Mielessäni tässä liikkunut että onkohan tämä kiertue bändin jäähyväiskiertue, muistaakseni jostain joskus lukenut et Johnson aikoo jäädä eläkkeelle mutta en muista milloin ja mistä sen luin. Voihan tuo juttu olla toki pelkkää valettakin. Jossain haastattelussa aika hiljattain Johnson taas sanoi ettei osaa nähdä bändin lopettavan, vaikka vanhoja ovatkin, hän etunenässä. Että jos vaan kuntoa kestää niin mistäs tietää vaikka jatkaisivat vielä jonkun aikaa. "Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen |
Nor 25.01.2010 17:45:44 | |
---|
Noh, moneltas aiotte mennä jonottelemaan? |
powerage 25.01.2010 18:20:47 | |
---|
Uskoisin että nyt kun jo kolmatta kertaa Eurooppaan saapuvat tämän kiertueen aikana niin biisilistaankin tulisi muutoksia, tai pitää tulla! Muistan että kiertueen ensimmäisen osuuden Jenkkilässä kiersivät 18 biisin voimin koska lisäsivät toisella Euroopan hallikeikalla Globenissa "Shot down in flamesin". Jäi elävästi mieleen kun olin itsekin päikanpäällä. Kesän open air keikoilla kuultiin lisäksi "Dog eat dog" ja Glasgowssa perinteisesti pätkä "Fling thingiä". Syksyllä Pohjois Amerikassa lemppasivat sitten "Anything goesin" pois.. miksiköhän? Hyvä biisi! No, parin päivän päästä karavaani lähtee taas liikkeelle. Kiertue promoottorin mukaan Black Ice kiertue päättynee vasta joskus lokakuussa 2010, jolloin kiertueen alkamisesta tulisi jo kaksi vuotta täyteen! http://www.stuff.co.nz/entertainmen … 12/AC-DC-juggernaut-rolls-into-town"Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
Jokapaikanapina 25.01.2010 19:11:27 | |
---|
Nor: Noh, moneltas aiotte mennä jonottelemaan? Itse oon vähän puol yheksän jälkeen. Kyllä se lippu tai pari sieltä tulee. Viimekskin tuli tolla jonotuksella. Ja kyseessä siis Tampereen Stokka |
Makkari 25.01.2010 20:01:48 | |
---|
Mistähän saisi ensi kesäkuun settilistan huomiseksi että osaa olla ostamatta lipun? Ei liene kauhean vaikea päästä lipuista eroon jos ei haluakaan mennä. |
J.Hollström 25.01.2010 20:09:53 | |
---|
Makkari: Ei liene kauhean vaikea päästä lipuista eroon jos ei haluakaan mennä. Kysymys oli retorinen. Ei lie epäselvää että orkka esittää 95% jo ennalta tiedetyt kappaleet. |
J.Hollström 26.01.2010 09:08:43 (muokattu 26.01.2010 09:08:50) | |
---|
Hienosti pelasi lippu.fi. Kerralla sisään ja kenttäliput hallussa. |
Makkari 26.01.2010 09:12:51 (muokattu 26.01.2010 09:16:59) | |
---|
J.Hollström: Hienosti pelasi lippu.fi. Kerralla sisään ja kenttäliput hallussa. Onpa rasittava tuo "odota vielä 30 sekuntia", joka vain uusiutuu kokoajan. Miks sen pitää sanoa "30 sekuntia", kun kuitenkin menee kauemmin? :) No, katsotaan nyt pääsiskö vielä jossaan vaiheessa sisään... Edit: No nyt näyttää loppunvarattua kaikki paitsi D-katsomo. Eli säästyn kai sitten Tampereelle menemisen vaivalta. |
sellisti 26.01.2010 09:19:03 (muokattu 26.01.2010 09:23:32) | |
---|
Faniklubin kautta kenttälippu hankittu, helppo nakki. Olinks eka? Paljo viive? E. Tai ei tuo lippu.fi ihan ongelmattomasti näytä toimivan taaskaan. Mulla oli varmuuden vuoksi kaks sivua yhtaikaa ruksuttamassa jonossa, toinen fan clubin kautta ja toinen ilman. Molempien kautta sain jo laitettua kenttäliput ostoskoriin, ja kun siirryin toisen kautta maksamaan tuli yhtäkkiä ilmoitus että "Ostoskori tyhjä! Klikkaa tästä niin pääset aloittamaan ostotapahtuman alusta." Jos ei olis toista kautta onnistunut niin olis kyllä sydän lyönyt tyhjää. "Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen |
stickyfinger 26.01.2010 09:19:25 | |
---|
Edit: No nyt näyttää loppunvarattua kaikki paitsi D-katsomo. Eli säästyn kai sitten Tampereelle menemisen vaivalta. Älä heitä kirvestä kaivoon. Kuten tuossa aiemmin mainitsin, viime keikalle kenttäliput lähtivät iisisti vasta tiketinmyyntipäivän iltana. Lippuja palautuu koko ajan myyntiin, joten kannataa vaan päivittää sivua myöhemmin tänään. Uskallan luvata että tiketit irtoaa. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Rockhead12 26.01.2010 09:22:34 | |
---|
Jeah, täällä toimi lippupisteen myynti paremmin kuin Fan Clubin, joten liput sitten sitä kautta kentälle! Let There Be Rock! |
mrk 26.01.2010 09:23:20 (muokattu 26.01.2010 09:29:47) | |
---|
stickyfinger: Älä heitä kirvestä kaivoon. Kuten tuossa aiemmin mainitsin, viime keikalle kenttäliput lähtivät iisisti vasta tiketinmyyntipäivän iltana. Lippuja palautuu koko ajan myyntiin, joten kannataa vaan päivittää sivua myöhemmin tänään. Uskallan luvata että tiketit irtoaa. Näin todellakin. Ahkeraa reloadia niin liput pitäisi irrota. Itse unohdin koko hiton keikan, mutta kokeillaan nyt (itse asiassa juuri nyt sain kenttälipun ostoskoriin... Edit: ja nyt pari lisää..) "Short On Long Term Goals" |
Artturi 26.01.2010 09:32:51 | |
---|
6 kenttälippua alta aikayksikön, loistavasti pelitti tällä kertaa nettisivut (sekä fan-club että rahvaiden puoli..) |
Puolikuuro 26.01.2010 09:42:33 | |
---|
tampereen stockmannilla vain n. 40m jono. Kenttäliput teki kauppansa. |
Drumjamo 26.01.2010 10:02:19 (muokattu 26.01.2010 10:02:51) | |
---|
Turun Sokos Wiklundilla oli reilu parikymmentä ihmistä. Kun vihdoin pääsin tiskille ilmoittivat että jäljellä on vaan eioota. Kävelin sitten läheiselle Ärrälle, josta tarjosivat D-katsomoon lippuja. En ostanut. Jatkoin nettikahvilaan ja ajattelin huvikseen katsoa että mitähän lippupisteen sivut sanovat. Nyt on 4 kenttälippua tilattu ja maksettu. Röh röh. Ja laukauksia. |
Makkari 26.01.2010 10:10:21 | |
---|
stickyfinger: Älä heitä kirvestä kaivoon. Kuten tuossa aiemmin mainitsin, viime keikalle kenttäliput lähtivät iisisti vasta tiketinmyyntipäivän iltana. Lippuja palautuu koko ajan myyntiin, joten kannataa vaan päivittää sivua myöhemmin tänään. Uskallan luvata että tiketit irtoaa. Kyllähän sieltä 4 kenttälippua irtosi klo 9:45. Hienosti toimi lippu.fi. Melkoisen vähällä vaivalla loppujen lopuksi tulivat. En edes aloittanut ihan yhdeksältä ja luennolla istuessani hakkasin läppärin reloadia. :) |
Jii-Gee 26.01.2010 10:33:49 (muokattu 26.01.2010 10:34:25) | |
---|
A3 rivi 15,sopii mulle oikein hyvin !! Taitaa olla viel katoksen alla,ei mee kampaus v*tuiks jos alkaa satamaan. Tällainen wanha & wäsyny & mukavuudenhaluinen ku on niin ei jaxa millään sitä alakarsinan zoo-landiaa..jengi talloo varpaille ja mun tsägällä kuitenkin joku urpå viel oksentaa mun taskuun. " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
Sirritys 26.01.2010 11:15:39 | |
---|
No heh. 10minsaa sitte irtos kenttälippu aika hemmetin helposti. |
3 paikkaa A-katsomosta, ykkösriviltä, hienoo. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Artturi 26.01.2010 14:49:51 | |
---|
|