Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 523 24 25 26 27258 259 260 261 262
Painajaismainen
20.01.2010 16:21:10
Jepajep, tuonne ollaan menossa, vaikka lippuja ei kykenekään nyt heti ostamaan. Viimekesänä en päässyt, joten nyt sitten.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
Jyrken
20.01.2010 17:29:35
Nyt tonne on päästävä.
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Squealer
20.01.2010 19:18:29
Puolikuuro: olikos joku muuten viimeksi jonottamassa lippuja? millaiset oli jonot? Meinaan mennä nimittäin ulos pakkaseen. toki kaverit kokeilee samalla netisä ja puhelimella eli kai sen lipun saa.

Sehän riippuu ihan siitä missä kaupungissa jonotat. Pienessä paikassa jonotus on helppoa, mutta isommassa kaupungissa joutuu vähän kärsimään jos jonottaa. Mutta on kait se sen väärtikin.

AI NIIN: Mahtava uutinen!!! Pelasti päiväni! Ja ensi kesän!
sellisti
20.01.2010 23:02:58 (muokattu 20.01.2010 23:03:58)
Jeah, mainio aloitus kesälomalle. Voiskin yrittää tällä kertaa päästä ihan kentälle asti, viime kesänä oli vähän outoa siellä stadionin kaarteessa istumapaikoilla. Paljonko Ratinalle mahtuu porukkaa?

Mielenkiintoista muuten nähdä miten setti muuttuu vai muuttuuko juuri yhtään.
"Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen
JussiKoo
21.01.2010 11:00:38
Jii-Gee: Ilmoitin jo pomolle että 02.06. mua ei sit työmaalla näy.

Jatkot AC/DC:n bäkkärillä tiedossa vai? :)
"Who's Zed?" - "Zed's dead, baby, Zed's dead."
J.Hollström
21.01.2010 13:29:34
Rock-Ola: Jatkot AC/DC:n bäkkärillä tiedossa vai? :)

Eiku kandee vetää niin ankara känni päälle, ettei kykene seuraavana päivänä duuniin.
sellisti
21.01.2010 16:53:48
J.Hollström: Eiku kandee vetää niin ankara känni päälle, ettei kykene seuraavana päivänä duuniin.

Eikä siinä sivussa muista itse keikastakaan mitään... täydellinen suunnitelma.
"Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen
Squealer
21.01.2010 17:46:14
Osaisko kukaan sanoa monen aikaan Helsingissä pitäisi mennä jonottamaan, jotta saa varmasti kenttäpaikan? Millainen jono esim. Stockan edessä oli viime kerralla?
Mika Kangas
21.01.2010 18:09:48
Squealer: Osaisko kukaan sanoa monen aikaan Helsingissä pitäisi mennä jonottamaan, jotta saa varmasti kenttäpaikan? Millainen jono esim. Stockan edessä oli viime kerralla?

Liity faniklubiin jos varmasti haluat kenttälipun tai lipun ylipäätään.Joissakin lippupisteissä liput loppui samalla hetkellä kun ovet avautui eikä kukaan saanut mitään.Koneet menee jumiin ym ym.Tää sama rulianssihan on edessä aina kun iso nimi tulee Suomeen keikalle.
Squealer
21.01.2010 18:12:04
Mika Kangas: Liity faniklubiin jos varmasti haluat kenttälipun tai lipun ylipäätään.Joissakin lippupisteissä liput loppui samalla hetkellä kun ovet avautui eikä kukaan saanut mitään.Koneet menee jumiin ym ym.Tää sama rulianssihan on edessä aina kun iso nimi tulee Suomeen keikalle.

Eikös sen fanclubin jäsenenä pidä olla väh. 3 kk ennen kuin saa tuon edun käyttöön? Onhan Hesassa muitankin pisteitä, ja taidan ehkä valita jonkun muun kuin Stockan...
Mika Kangas
21.01.2010 18:18:40 (muokattu 21.01.2010 18:19:31)
Eikös sen fanclubin jäsenenä pidä olla väh. 3 kk ennen kuin saa tuon edun käyttöön?

Ai hitto tota en tiennytkään.No,sitten varmaan täytyy olla sinnikäs ja luottaa tuuriin.Kait sinne lippupisteisiin tulee porukkaa jonottamaan jo edellisiltana.
Ite sain viime kesän keikalle kenttälipun Lippupalvelun sivuilta seuraavana aamuna kello viisi vaikka liput oli myyty edellisenä päivänä ennätysajassa.Toi nettikauppa on kyllä ihan ihme systeemi.
Squealer
21.01.2010 18:21:27
Mika Kangas: Ai hitto tota en tiennytkään.No,sitten varmaan täytyy olla sinnikäs ja luottaa tuuriin.Kait sinne lippupisteisiin tulee porukkaa jonottamaan jo edellisiltana.
Ite sain viime kesän keikalle kenttälipun Lippupalvelun sivuilta seuraavana aamuna kello viisi vaikka liput oli myyty edellisenä päivänä ennätysajassa.Toi nettikauppa on kyllä ihan ihme systeemi.

Itse en luota nettisivustoon... Sen verran huonoja kokemuksia olen kuullut. Jonotan, ja sit tarvittaessa yritän samalla puhelimella päästä läpi, jos jonossa on runsaasti porukkaa mua ennen. Viimeksi jonotin pikkukaupungissa, ja siellä se oli helppoa, mutta toista se on pk-seudulla...
Mika Kangas
21.01.2010 18:34:43
Squealer: Itse en luota nettisivustoon... Sen verran huonoja kokemuksia olen kuullut. Jonotan, ja sit tarvittaessa yritän samalla puhelimella päästä läpi, jos jonossa on runsaasti porukkaa mua ennen. Viimeksi jonotin pikkukaupungissa, ja siellä se oli helppoa, mutta toista se on pk-seudulla...

Onnea lipunhankintaan,toivottavasti saat.Itse ajattelin jättää väliin ellei nyt satu tulemaan jotain yllätysmahdollisuutta lähteä katsomaan.
jovide
21.01.2010 19:39:13
Aukeaako noi lipunmyyntipisteet 05.00?
Jii-Gee
21.01.2010 20:46:16

J.Hollström: Eiku kandee vetää niin ankara känni päälle, ettei kykene seuraavana päivänä duuniin.

No ei ny mtn ankara känni päälle meining..mut kait sitä ny vähä tarvii pilettää ku Manseen asti lähtee,eikös ?!

Rock-Ola: Jatkot AC/DC:n bäkkärillä tiedossa vai? :)

Mistä tulikin mieleen et kait ny joku eisii/diisii tribu-orkka & paikallinen aikaansaseuraava rokki-baari älyää järkätä hyvät jatkot..häh..?
Viime vuonna tsadissa Dante's (mikäsenyolikaan..?) baarissa erittäin viihtyisät jatkot;
High Volts soitti 2 settiä Bon era biisejä,riittävän iso & avara mesta = bändin näki ja kuuli hyvin,olutkin tais olla kohtuuhintaista..suorastaan mahottoman mukavaa toimintaa !!

Juki; ..vink vink..veivaaks teidän orkka eiskadeiskaa ?!
"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
Mika Kangas
21.01.2010 20:48:13
jovide: Aukeaako noi lipunmyyntipisteet 05.00?

Siis ei nyt varsinaiset lipunmyyntipisteet mutta ainakin Lippupalvelun nettisivuilta voi ostaa lippuja mihin vuorokauden aikaan tahansa sen jälkeen kun liput on tulleet myyntiin.
hollmi-5
21.01.2010 21:09:57
Jii-Gee:

Juki; ..vink vink..veivaaks teidän orkka eiskadeiskaa ?!

Ei ne taida. Mutta veljen (eli minun) bändi veivaa. VV/TV: http://www.myspace.com/vvtv
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jii-Gee
21.01.2010 21:59:32

hollmi-5: Ei ne taida. Mutta veljen (eli minun) bändi veivaa. VV/TV: http://www.myspace.com/vvtv

Katos prkl..Tukiaisen kanssa ottanu joskus jonkun pilsneron Güntin bäkkärillä. :-D

No niin,ei sit muuta ku säätämään keikka jatkopileille ?!
"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
sellisti
21.01.2010 22:17:26 (muokattu 21.01.2010 22:31:49)
Squealer: Eikös sen fanclubin jäsenenä pidä olla väh. 3 kk ennen kuin saa tuon edun käyttöön?

Ei pidä paikkaansa. Lippuja saa ostaa faniklubin kautta välittömästi liityttyään. Tuo kolmen kuukauden (90 päivää) raja liittyy kyllä faniklubin lipunmyyntiin sikäli, että jos sen ajan sisällä liittymisestä päättääkin erota klubista niin saa liittymismaksun täysimääräisenä takaisin ELLEI sinä aikana ole ostanut lippuja faniklubimyynnin kautta.

Ja voin kertoa että oli maailman helpoin homma saada liput tuon faniklubin kautta. Ei minkäänlaista jonoa, homma hoitui 5 minuutissa samaan aikaan kun tuhannet muut nettiostajat kiroilivat tunnin mittaisen jonon päässä. Ihmettelin tosin että sivusto tarjosi "parhaita vapaana olevia paikkoja", mutta niihin ei ilmeisesti kuulunut kenttäpaikat vaikka niitä sitten kuitenkin ilmeisesti oli vielä jäljellä enkä ainakaan minä keksinyt miten se olisi itse pitänyt valita. Mutta nettilipunmyyntihän mätti tosi pahasti viime vuonna. Aika noloa että piti oikein bändin nettisivulle päivittää uutinen jonka mukaan Suomen lipunmyynti takkuaa ja toivottiin faneilta kärsivällisyyttä.

Ajattelin kyllä tällä kertaa tehdä niin, että kun ei täällä pikkukylällä kuitenkaan mitään fyysisiä jonojakaan mihinkään synny, niin ostan ensin liput faniklubin kautta. Jos ei kenttäpaikkoja taaskaan saa sitä kautta niin menen sitten työmatkalla läheisen R-kioskin kautta ja yritän sieltä. Vaikka tulis ostettua tuplaliput niin eiköhän niille aina ostaja löydy, ilman trokarihintoja etenkin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)