777 07.03.2004 14:47:59 | |
---|
Voisiko joku arvostella nämä ensimmäiset sanoitukseni ja kertoa virheet. Parannusehdotuksia otetaan vastaan. Tuonelan joutsen A1 Se kuolemaa palvoo kuolleiden haudoilla valvoo pahuuteen se uskoo öisin vaeltaa ja katoaa aamuruskoon A2 Musta höyhen hohtaa kun isäntänsä se kohtaa sielutkin se kantaa tuskan pahuuden valtakuntaan Kertsi Tuonelan joutsen ei rakkautta siedä Tuonelan joutsen tahtoo kaiken viedä itsensä ja muut kiroaa ja yöhön katoaa B1 Tuonelan joutsen tuntee kaiken vaarallisen viikatemiehen kuolevien luo ohjaa ja ruumiden mädätessä vajoaa kohti pohjaa Kertsi B2 Tuonelan joutsen teroittaa jopa viikatteen ja tappaa herraltansa kiitosta saadakseen vaan pahuuden herra koskaan alennu ei kiitokseen Kertsi C Viha sen täyttää ja usko hiipuu herraansa päin ryntää ja vihdoin yö saapuu Kertsi Kertsi
Joen sylissä A1 Olet kaunis ja iloinen olet kaunis ja vihainen onneton ja arvaamaton kuin vesi kylmässä joen sylissä A2 Olet kaunis ja surulinen olet kaunis ja onnelinen alaston ja uskomaton kuin vesi kylmässä joen sylissä Kertsi Uin sumussa ja savussa etsien sinua joka et rakasta minua olen saunassa ja Suomessa etsin sinua yksin kärsien kylmässä joen sylissä B Yksin kotona istun itseeni tuskin uskon joki ulkona virtaa valo tekee siitä kultaa Kertsi Kertsi |
Unworthy Knight 07.03.2004 15:11:51 | |
---|
Tuonelan joutsen: Tykkäsin aika paljonkin tästä. Ite vain menisin ottaan tuosta ekasta säkeistöstä tuon ja sanan poies. En osaa perustella miksi, mutta niin tekisin. Joen sylissä: Tästä taas en pitänyt oikeastaan yhtään, joka ei tarkoita että se on huono, mutta minulle ei vaan toimi. Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
Tuonelan joutsen: Tykkäsin aika paljonkin tästä. Ite vain menisin ottaan tuosta ekasta säkeistöstä tuon sanan poies. En osaa perustella miksi, mutta niin tekisin. Joen sylissä: Tästä taas en pitänyt oikeastaan yhtään, joka ei tarkoita että se on huono, mutta minulle ei vaan toimi. Muuten hyvä, mutta kuulostaa liikaa vihaamaltani genreltä eli RAP- MUSIIKILTA!!! "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
777 07.03.2004 18:48:41 | |
---|
Miten saat siitä räppiä? Itse olin ajatellut sen joksikin rokin tapaiseksi. |
Unworthy Knight 07.03.2004 20:08:45 (muokattu 07.03.2004 20:08:56) | |
---|
En nyt kyllä minäkään tuosta räppiää saanut. Ekasta jopa jotakin Bläkkis tyyppistä olis helppo väänt, toka on selkeetä rokki menoa. Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper |
777 07.03.2004 20:09:24 | |
---|
No, kiitän kuitenkin kommentista. |
mongoloidi 07.03.2004 20:11:56 | |
---|
Toi Tuonelan joutsen oli ihan hyvä,mutta toinen ei vaan itelläni oikein "toiminut". Kai tästä jotain Kotiteollisuus-tyylistä musiikkia sais aikaseksi. Day after day, day after day,
We stuck, nor breath nor motion ;
As idle as a painted ship
Upon a painted ocean. |