Aihe: Mitä puuttuu?
1
Unworthy Knight
07.03.2004 15:11:51
Tuonelan joutsen:
Tykkäsin aika paljonkin tästä. Ite vain menisin ottaan tuosta ekasta säkeistöstä tuon ja sanan poies.
En osaa perustella miksi, mutta niin tekisin.

Joen sylissä:
Tästä taas en pitänyt oikeastaan yhtään, joka ei tarkoita että se on huono, mutta minulle ei vaan toimi.
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
PlasmaDemon
07.03.2004 18:29:45
Tuonelan joutsen:
Tykkäsin aika paljonkin tästä. Ite vain menisin ottaan tuosta ekasta säkeistöstä tuon sanan poies.
En osaa perustella miksi, mutta niin tekisin.

Joen sylissä:
Tästä taas en pitänyt oikeastaan yhtään, joka ei tarkoita että se on huono, mutta minulle ei vaan toimi.

Muuten hyvä, mutta kuulostaa liikaa vihaamaltani genreltä eli RAP- MUSIIKILTA!!!
"rock-kikjeppi!": huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi.
777
07.03.2004 18:48:41
Miten saat siitä räppiä? Itse olin ajatellut sen joksikin rokin tapaiseksi.
Unworthy Knight
07.03.2004 20:08:45 (muokattu 07.03.2004 20:08:56)
En nyt kyllä minäkään tuosta räppiää saanut.
Ekasta jopa jotakin Bläkkis tyyppistä olis helppo väänt, toka on selkeetä rokki menoa.
Snow covers my frozen corps/ Ice creates my final coffin/ Wind Screams my Funeral sermon/ Darling here I come/My own Reaper
777
07.03.2004 20:09:24
No, kiitän kuitenkin kommentista.
mongoloidi
07.03.2004 20:11:56
Toi Tuonelan joutsen oli ihan hyvä,mutta toinen ei vaan itelläni oikein "toiminut".
Kai tästä jotain Kotiteollisuus-tyylistä musiikkia sais aikaseksi.
Day after day, day after day, We stuck, nor breath nor motion ; As idle as a painted ship Upon a painted ocean.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)