molo_99 29.12.2009 16:10:22 (muokattu 29.12.2009 16:15:18) | |
---|
Hiukan etsittyäni löysin kitaran mallin "Hertiecaster" http://xoomer.virgilio.it/vintagestagg/4715/index.html Kuvassa oleva kitara on mikkejä lukuunottamatta täsmällen samanlainen kuin saamani. Tietääkö kukaan mitään näistä Vintage Staggeista? Onko sama merkki kuin nyky-Stagg? Jos näillä on jotain keräilyarvoa, niin pitää harkita uudelleen tuota kaulan korjaamista. edit. Olinpa hidas |
fox 29.12.2009 16:18:53 | |
---|
Kannattaa varoa noita virgilion linkkejä, mulla veti Norton punasille, ja ilmoitti että sivusto ei oo turvallinen. Lisäraportissa ilmoitteli, että yhdeksän uhkatekijää (kaiketi lähinnä troijalaisia) löytyy tuolta. |
fox 29.12.2009 16:36:10 | |
---|
molo_99: Tietääkö kukaan mitään näistä Vintage Staggeista? Onko sama merkki kuin nyky-Stagg? Noista aiemmista tiedoista: ei oo, semminkin jos/kun tuo brändi on nyttemmin myyty kiinalaisille. Itselle oli uutta tuo mahdollinen?? Korea-kytkös.. Jos näillä on jotain keräilyarvoa, niin pitää harkita uudelleen tuota kaulan korjaamista. Sen saat ihan itse päättää.. Todellakaan tuo ei varmaan tule koskaan olemaan rahallisesti mikään "merkittävä". Edelleen keräilyarvosta: kyllä varmaan jossain päin maailmaa joku noitakin keräilee, ja on kiinnostunut, mutta koska nuo ei koskaan ole olleet mitään "top-line" -instrumentteja ja kysyntä on niukkaa, ei kyllä ne hinnatkaan kovin korkeiksi nouse, pelkään mä. |
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Osteri 29.12.2009 19:42:49 | |
---|
molo_99: Hiukan etsittyäni löysin kitaran mallin "Hertiecaster" Näin ne kitaratkin saavat kauppakeskusten nimiä. 90-luvulla Saksassa Karstadt osti Hertien osakkeet ja kaupat yhdistettiin. Hertie on käsittääkseni jo hävinnyt markkinoilta. Noh, ehkä nykyään saa "Quellecastereita" sen sijaan :) Eniwei, tässä ketjussa linkittyä kitaramallia olen minäkin nähnyt Maya merkkisenä Suomessa, täälläkin Torilla. |