Aihe: Tuntematon japsisähkis
1 2 3
molo_99
29.12.2009 16:10:22 (muokattu 29.12.2009 16:15:18)
Hiukan etsittyäni löysin kitaran mallin "Hertiecaster"

http://xoomer.virgilio.it/vintagestagg/4715/index.html

Kuvassa oleva kitara on mikkejä lukuunottamatta täsmällen samanlainen kuin saamani.

Tietääkö kukaan mitään näistä Vintage Staggeista? Onko sama merkki kuin nyky-Stagg?

Jos näillä on jotain keräilyarvoa, niin pitää harkita uudelleen tuota kaulan korjaamista.

edit. Olinpa hidas
fox
29.12.2009 16:36:10

molo_99:
Tietääkö kukaan mitään näistä Vintage Staggeista? Onko sama merkki kuin nyky-Stagg?

Noista aiemmista tiedoista: ei oo, semminkin jos/kun tuo brändi on nyttemmin myyty kiinalaisille. Itselle oli uutta tuo mahdollinen?? Korea-kytkös..

Jos näillä on jotain keräilyarvoa, niin pitää harkita uudelleen tuota kaulan korjaamista.

Sen saat ihan itse päättää.. Todellakaan tuo ei varmaan tule koskaan olemaan rahallisesti mikään "merkittävä". Edelleen keräilyarvosta: kyllä varmaan jossain päin maailmaa joku noitakin keräilee, ja on kiinnostunut, mutta koska nuo ei koskaan ole olleet mitään "top-line" -instrumentteja ja kysyntä on niukkaa, ei kyllä ne hinnatkaan kovin korkeiksi nouse, pelkään mä.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
blues guitar
29.12.2009 18:16:55 (muokattu 29.12.2009 18:17:37)

Mulla oli -70 luvun puolessavälissä tällainen Maya.
http://www.rivakka.net/ptalli/maya.jpg (ei kuvassa oleva yksilö )
Maksoi muistaakseni silloin uutena 250mk.
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Osteri
29.12.2009 19:42:49
molo_99: Hiukan etsittyäni löysin kitaran mallin "Hertiecaster"

Näin ne kitaratkin saavat kauppakeskusten nimiä. 90-luvulla Saksassa Karstadt osti Hertien osakkeet ja kaupat yhdistettiin. Hertie on käsittääkseni jo hävinnyt markkinoilta. Noh, ehkä nykyään saa "Quellecastereita" sen sijaan :)

Eniwei, tässä ketjussa linkittyä kitaramallia olen minäkin nähnyt Maya merkkisenä Suomessa, täälläkin Torilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)