J.Hollström 19.12.2009 12:50:37 | |
---|
Kaikki on hyvää. Jokohan Ratinan keikasta on enemmän varmuutta? Vai pitäiskö satsata Bryan Adamsiin, silläkin on hyvii psiisei. |
Gone Shootin' on kyllä AC/DC:n paras biisi minun mielestäni. Siinä kappaleessa on kaikki täydellisen rock-biisin ainekset: vastustamattomasti kulkeva komppi, konstailematon riffi ja vielä siihen päälle Bon Scottin jumalainen tulkinta. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
oulukyllosa 19.12.2009 22:40:06 | |
---|
Anything Goes tuli tänään taas töissä ollessa radiosta ja ihmettelin taas että mistä ne tällaisen BruceSpringsteenin keksi tehdä.Varsinkin laulumelodia on outo tälle bändille.Osa täällä kehuu "erilaista" AC/DC:tä.Mulle se on sitä että ne teki sen ainoan virheen minkä tämä bändi voi tehä.Eli kuulostaa muulta kuin siltä samalta vanhalta. Stiff Upper Lip on minun suosikki.Se tuli samoja aikoja ku alkoi maku mennä tuonne Bluesin suunnalle muutenkin. Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins |
Nick Bone 20.12.2009 12:37:01 | |
---|
oulukyllosa: Anything Goes tuli tänään taas töissä ollessa radiosta ja ihmettelin taas että mistä ne tällaisen BruceSpringsteenin keksi tehdä.Varsinkin laulumelodia on outo tälle bändille.Osa täällä kehuu "erilaista" AC/DC:tä.Mulle se on sitä että ne teki sen ainoan virheen minkä tämä bändi voi tehä.Eli kuulostaa muulta kuin siltä samalta vanhalta. Stiff Upper Lip on minun suosikki.Se tuli samoja aikoja ku alkoi maku mennä tuonne Bluesin suunnalle muutenkin. Mukavasti jakaa mielipiteitä toi Anything Goes... mä en pitäis tota biisiä bändin kaanonissa minään järin radikaalina harha-askeleena, lähinnä siinä lähestytään vanhaa kolmen soinnun totuutta vähän eri vinkkelistä. Onhan Eisari harrastanut noita poppaavampia flirttailuja ennenkin; Little Lover, Love Song, Who Made Who ja kyllähän toi You Shook Me All Night Long on myös aika popkierrätteinen hitti. Anything Goesin kuulumista keikkasettiin voidaan kyllä kritiosida ihan perustellusti; kyllähän se biisi livenä toimii, mutta kun tilalle olisi laittaa aika perkelessti legendaarisempaakin kamaa! Gone Shootinia odotellessa.... All work and no play makes Nick a dull boy! |
Jii-Gee 20.12.2009 13:26:47 | |
---|
hollmi-5: Anything Goes.. ..meininkiä Staus Quo-hengessä. Mulle tuli ekana mieleen joku pöytälaatikkoon unohtunu CCR/Fogerty ralli. tilalle olisi laittaa aika perkelessti legendaarisempaakin kamaa! Gone Shootinia odotellessa.... Riff Raff'ia odotellessa. Ja taitaa olla just tän biisin 'ansiota' et 70s lopulla piti alkaa skittaa räpläämään..heh.. "Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies- |
Dinorocker 20.12.2009 14:57:21 | |
---|
Mun mielestä jopa "Let me put my love on you" on ainakin säkeistöiltään snadisti "erilaista" menoa. Helvatin hieno biisi kyl... Turbo!!! |
Jokapaikanapina 20.12.2009 18:38:19 | |
---|
Dinorocker: Mun mielestä jopa "Let me put my love on you" on ainakin säkeistöiltään snadisti "erilaista" menoa. Helvatin hieno biisi kyl... Let Me Put My Love on kyllä ehkä top5 AC/DC-biiseissä mun listoilla. Mahtava meno |
Tande 21.12.2009 20:30:28 | |
---|
Olenko ainoa, jolle Brian Johnsonin 70- ja 80-lukujen "puhtaasta" äänestä hieman mieleen Joe Lynn Turner? In Rock. |
hevikivinen 21.12.2009 20:48:14 | |
---|
Nick Bone: Onhan Eisari harrastanut noita poppaavampia flirttailuja ennenkin; Little Lover, Love Song, Who Made Who ja kyllähän toi You Shook Me All Night Long on myös aika popkierrätteinen hitti. Ja entäs sitten Touch Too Much! Sehän oli viimosen päälle puleerattu poppiskipale, ja vallan mainio sellainen. Mutt Langen hioma popsoundi pomppasi ainakin minun korvissani aika räikeästi esiin AC/DC:n aiemmasta tavarasta, mutta tykkäsin kyllä kovasti tuostakin biisistä. Pannaan tähän piruuttaan AC/DC:n kolmen kärki: 1) Down Payment Blues 2) Let There Be Rock 3) Go Down |
sellisti 21.12.2009 21:43:58 | |
---|
hevikivinen: Pannaan tähän piruuttaan AC/DC:n kolmen kärki: 1) Down Payment Blues 2) Let There Be Rock 3) Go Down Ekasta oon ehdottomasti samaa mieltä, niin kova biisi että huh huh. Iski jo ekalla kuuntelulla joskus teinipoikana niin että meinas taju lähteä. Sen jälkeen on sitten vaikeempaa luetella... "Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen |
Velli 21.12.2009 21:50:17 | |
---|
sellisti: Ekasta oon ehdottomasti samaa mieltä, niin kova biisi että huh huh. Iski jo ekalla kuuntelulla joskus teinipoikana niin että meinas taju lähteä. Sen jälkeen on sitten vaikeempaa luetella... Down Payment Blues on kyllä ehdottomasti bändin parhaimmistoa. Toinen sovitukseltaan hieman saman tyyppinen on Overdose. Se on myös sellainen biisi, että tulee ihan hiki kun kuuntelee. |
Nick Bone 22.12.2009 00:57:26 | |
---|
hevikivinen: Ja entäs sitten Touch Too Much! Sehän oli viimosen päälle puleerattu poppiskipale, ja vallan mainio sellainen. Mutt Langen hioma popsoundi pomppasi ainakin minun korvissani aika räikeästi esiin AC/DC:n aiemmasta tavarasta, mutta tykkäsin kyllä kovasti tuostakin biisistä. Pannaan tähän piruuttaan AC/DC:n kolmen kärki: 1) Down Payment Blues 2) Let There Be Rock 3) Go Down No perkele, hävettää kun ei itellä tullut mieleen :D helvetin kova siivu, vaikka olis kuinka poppia... Aika listan pykäsit, mulle on suorastaan ylivoimaista laittaa mitään paremmuusjärjestykseen. En siis laita :D All work and no play makes Nick a dull boy! |
sellisti 22.12.2009 10:39:24 | |
---|
Velli: Overdose. Se on myös sellainen biisi, että tulee ihan hiki kun kuuntelee. Kyllä! Ja kun sounditkin on vielä Let There Be Rockilla sellaset mukavan räkäiset niin kyllä toimii. "Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen |
rheinone 22.12.2009 14:59:16 | |
---|
hevikivinen: Ja entäs sitten Touch Too Much! Sehän oli viimosen päälle puleerattu poppiskipale, ja vallan mainio sellainen. Mutt Langen hioma popsoundi pomppasi ainakin minun korvissani aika räikeästi esiin AC/DC:n aiemmasta tavarasta, mutta tykkäsin kyllä kovasti tuostakin biisistä. Pannaan tähän piruuttaan AC/DC:n kolmen kärki: 1) Down Payment Blues 2) Let There Be Rock 3) Go Down Asiaa! *Kuittaa* |
rheinone 22.12.2009 17:05:42 (muokattu 22.12.2009 17:06:49) | |
---|
Tande: Olenko ainoa, jolle Brian Johnsonin 70- ja 80-lukujen "puhtaasta" äänestä hieman mieleen Joe Lynn Turner? Ööö, puhtaasta? Sano joku esimerkkipiisi? |
Jokapaikanapina 22.12.2009 18:46:16 (muokattu 22.12.2009 18:49:04) | |
---|
|
Mika Kangas 22.12.2009 19:22:21 | |
---|
|
rheinone 22.12.2009 19:22:30 | |
---|
|
rheinone 24.12.2009 18:48:59 | |
---|
Eiks ketään muuta vituta, ku Runaway Trainin kitarat on rukattu tietokoneitse epäsynkkaan? Kaikkihan tietää ett Mal ja Angus vetää tarkasti yhteen ku kello, mut joku mooses on keksiny tehdä vaiheissiirron levylle. Hä? |
Jokapaikanapina 24.12.2009 19:03:11 | |
---|
rheinone: Eiks ketään muuta vituta, ku Runaway Trainin kitarat on rukattu tietokoneitse epäsynkkaan? Onko muka näin?? :D Ehkä ne vaan ottaa rennosti |