Loijaa 31.03.2009 11:56:15 (muokattu 01.04.2009 13:05:43) | |
---|
BigPapa: Just tuli toi Rainbown Stranger In Us All, eikä ollenkaan potkinu vastaan kuunnellessa. Ihan ok platta Rikulta sekin. Hyvä levy on..Black Masquerade, Ariel, Wolf to the Moon, Too Late for Tears, Still I'm Sad (joka toimii munsta paremmin laulun kanssa vrt. eka levyn instrumentaal). Oli siinä muutama mitäänsanomattomampikin kappale mukana.. toimii kuitenkin paremmin kuin Turnerin aikainen hard pop. Play.comista piti itsekin tilata toi levy. Tähän asti mulla on ollut se vain poltettuna versiona, johon olen joskus näperrellyt itse komeat kannet värikynillä.. e. Too Late for Tearsissa on muuten tutunkuuloinen riffi.. Riku on käynyt taas kerran tonkaamassa arkistojaan. Vähän aikaa piti miettiä ennen kuin tuli mieleen, että Lost In Hollywoodista on kyse. ..vai oliko se sittenkin Can't Happen Here You know that I would be a liar |
Gaines 31.03.2009 15:35:08 | |
---|
Ehkä hieman venytettyjä ovat osa noista biiseistä. Eikös se ihanainen Candice ole jo tällä levyllä kujertamassa taustoja? Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Loijaa 31.03.2009 17:20:23 (muokattu 31.03.2009 17:23:34) | |
---|
Gaines: Ehkä hieman venytettyjä ovat osa noista biiseistä. Eikös se ihanainen Candice ole jo tällä levyllä kujertamassa taustoja? Candice on jo vahvasti mukana - neljässä biisissä merkitty jopa säveltäjäksi. Onhan levy välistä aika vahva alkusoitto Blackmore's Nightille. You know that I would be a liar |
Lasitten 31.03.2009 22:24:01 | |
---|
Loijaa: Hyvä levy on..Black Masquerade, Ariel, Wolf to the Moon, Too Late for Tears, Still I'm Sad (joka toimii munsta paremmin laulun kanssa vrt. eka levyn instrumentaal). Miusta taas se Dion livenä vetämä laulettu versio Still *m Sad:sta on paras näkemys kyseisestä biisistä. Ainakin On Stagen versiointi on kultaa. Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
Mediamoguli 01.04.2009 10:18:26 | |
---|
Lasitten: Miusta taas se Dion livenä vetämä laulettu versio Still *m Sad:sta on paras näkemys kyseisestä biisistä. Ainakin On Stagen versiointi on kultaa. Kyllä, se on ihan älytön. Hyvyyden mittapuulla siis. Muutenkin Dioa parhaimmillaan tuo On Stage - olkoonkin sitten kursittu kasaan ties kuinka monesta tallenteesta. Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus |
BigPapa 01.04.2009 10:20:25 (muokattu 01.04.2009 10:22:56) | |
---|
Mediamoguli: Kyllä, se on ihan älytön. Hyvyyden mittapuulla siis. Muutenkin Dioa parhaimmillaan tuo On Stage - olkoonkin sitten kursittu kasaan ties kuinka monesta tallenteesta. Live in Munich 1977 on hjuva DVD Rainpovilta eikä toi On Stagekaan mikään turha levy oo. Se taa mikä on parasta kenenkin mielestä on subjektiivista. Munsta sitä parasta ei ees oo, vaan on palio hyviä. They say everything can be replaced
Yet every distance is not near
So I remember every face
Of every man who put me here.
I shall be released. |
Loijaa 01.04.2009 11:20:12 (muokattu 01.04.2009 13:06:40) | |
---|
Lasitten: Miusta taas se Dion livenä vetämä laulettu versio Still *m Sad:sta on paras näkemys kyseisestä biisistä. Ainakin On Stagen versiointi on kultaa. No onhan se Dion live-tulkinta omassa sarjassaan, toisin sanoen paras. Tarkoitin sitä ekan studioalbumin instrumentaalia, johon voi laulaa vaikka ite päälle. Enemmän pidän Doogie Whiten aikasesta versiosta. You know that I would be a liar |
StJerky 01.04.2009 11:31:43 | |
---|
Yardbirdsin versio on paras mitä minä olen kuullut. |
Tande 19.12.2009 19:00:22 | |
---|
Tuli tänään hommatua Difficult to Cure. Vaikka monet kiroavatkin nämä "poppislevyt", niin ainakin itselleni toimii... In Rock. |
Tande: Tuli tänään hommatua Difficult to Cure. Vaikka monet kiroavatkin nämä "poppislevyt", niin ainakin itselleni toimii... Onhan niissä poppiksissakin toki puolensa. Kyllä niitäkin tulee kuunneltua, vaikka Dion aikainen iskee paremmin. Delusions of Grandeur |
losalvaros 19.12.2009 22:22:04 | |
---|
Kaikkien neljän laulajan aikakausista löytyy hyvät sekä huonot puolensa, vaikka en itsekään ole vielä Turnerin aikaisia levyjä sisäistänyt samalla tavalla miten muut viisi Rainbow'n levyä. "You're no one unless you're difficult". |
Loijaa 20.12.2009 11:47:49 | |
---|
Tande: Tuli tänään hommatua Difficult to Cure. Vaikka monet kiroavatkin nämä "poppislevyt", niin ainakin itselleni toimii... Levyn paras biisihän on Can't Happen Here. Lyricsit ja biisistä tehty videokin ovat yhteiskunnallisesti aika kantaaottavia, cold war warning.. Turnerin aikaisesta Rainbowsta ovat mieleen jääneet lähinnä tietyt balladit. Välillä kieltämättä häiritsee tuo "keveys" laulajan äänessä, ei löydy oikein särmää vrt. Dio tai Bonnet. Hyviä riffejä Blackmore osasi toki taikoa tuolloinkin. Turnerin aikana tehtiin "ihan hyviä" Rainbow-levyjä.. Bonnetin ja Dion aikana loistavaa! You know that I would be a liar |
Tande 22.12.2009 15:20:38 | |
---|
Ei jumalauta, miten kova bändi Rainbow on ja kuinka kova kitaristi Ritchie Blackmore on! In Rock. |
losalvaros 22.12.2009 15:46:06 | |
---|
Blackmoren melodiantaju on kyllä uskomaton, niin sävellys- kuin soittopuolellakin. "You're no one unless you're difficult". |
detroit442 22.12.2009 17:17:20 | |
---|
paraikaa tutustumassa tähän Ritchien Rainbow projektiin, diggailen kyllä kovasti siitä vähästä mitä oon nyt kuullut. Melkonen muusikkohan tuo Blackmore on, aikasemmin jäänyt pikkasen musiikilliseen pimentoon iteltä koko ukko, mutta hiljattain melko kovaksikin yltyneen Deep Purple innostuksen myötä rupes äijän muutkin tekeleet kiinnostamaan, Rainbow vakuuttaa kyllä. Blackmore's Nightista senverta, jotta proggiksen nimestä ja habituksesta pystyy jo hieman kehnompikin psykoloogi muutaman johtolankasen vetämään, taitaa vahvaluontoiset naiset olla Ritchien mieleen Hoho. Mutta ihan sama, mies saavuttanut jo niin paljon legendaarisia juttuja jotta muutamat larp-henkiset mediivalit karnevaalit sinne tänne suotakoon :P Mikäs olis sellanen "The" -levy Rainbowlta joka sietäis kuunnella ekaks ? Driving by on my way to somewhere else |
Andy Six 22.12.2009 17:21:41 | |
---|
Mun mielestä Rising hakkaa sellaiset Purple-levyt kun Who do we think we are ja Fireball,eikä häviä yhtään Machine headille tai Burnille....Vain In Rock on over the Rainbow... |
detroit442 22.12.2009 17:42:38 | |
---|
josko tästä kävis levykaupasta kipasees Rainbow Rising ja samalla tuo Purplen In Rock myöskii :) muutama uus äänite tarttiis ostaa niin vois tällä 70's sektorilla ja Blackmorella nyt Driving by on my way to somewhere else |
Andy Six 22.12.2009 18:26:36 | |
---|
detroit442: josko tästä kävis levykaupasta kipasees Rainbow Rising ja samalla tuo Purplen In Rock myöskii :) muutama uus äänite tarttiis ostaa niin vois tällä 70's sektorilla ja Blackmorella nyt Kannattaa...Et kadu.... |
Jokapaikanapina 22.12.2009 18:45:38 | |
---|
Ekana levynä suosittelisin Long Live Rock 'n' Rollia. Se on musta paras. Mahtava |
sirdickyj 22.12.2009 20:09:05 | |
---|
detroit442: josko tästä kävis levykaupasta kipasees Rainbow Rising ja samalla tuo Purplen In Rock myöskii :) muutama uus äänite tarttiis ostaa niin vois tällä 70's sektorilla ja Blackmorella nyt Mä en ostais In Rockia, enkä ottais edes ilmaseks, ei ole, eikä tule, muut Mark II lätyt on ja Mark III ja Mark IV lätyt myös. Ostaisin Purplelta Machine Headin tai Burn:in, vaikka Stormbringer onkin paras, mulle. Rainbowlta Long live rock'n roll, munsta. Paras. Mutta Rising ja eka lätty on kans kyl todella kovia. Kaikilla on oikeus minun mielipiteeseeni |