Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mikä putkikombo?
1
matti salonen
05.12.2009 14:39:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tele asia selvis,mutta nyt haluaisin tietää minkälainen putkikombo
rock"n roll musaan, hintaluokassa, 500-800e kommentteja kiitos"
 
Jucciz
05.12.2009 14:50:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytitkö hakua? Näitä putkicomboja käsitteleviä ketjuja ei nimittäin ole aivan vähän.
 
wavelength
05.12.2009 14:51:01 (muokattu 05.12.2009 14:51:33)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Esim. Fender Hot Rod Deluxe tai Vox AC15. Käytettynä voisi löytyä myös Deluxe Reverb RI tuohon haarukkaan...
 
Myytävänä Jackson PS4 -sähkökitara.
Jucciz
05.12.2009 15:04:52 (muokattu 05.12.2009 15:05:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytetty Deluxe Reverb Reissue tai VOX ois kyllä aivan äärettömän hyvä.
 
aristoteles666
05.12.2009 15:10:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hughes & kettner statesman tai edition tube.
 
Jucciz
05.12.2009 15:52:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aristoteles666: hughes & kettner statesman tai edition tube.
 
Edition Tube on luultavasti paras vaihtoehto siinä 400 euron tuntumassa, mutta jos budjetti venyy 800 euroon asti, kannattaa ennemmin mun mielestä ottaa vaikka Deluxe Reverb RI tai sopiva Vox, on ne vielä vähän parempia koneita kumminkin.
 
aristoteles666
05.12.2009 15:58:13 (muokattu 05.12.2009 15:58:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei ole tullut seurattua hintoja enää, mutta jos niitä saa siihen hintaan, niin miksei.
tietysti voxin ainoa vika on paino.
deluxe on kyllä hyvä.
 
Hard as a rock
05.12.2009 16:05:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

matti salonen: tele asia selvis,mutta nyt haluaisin tietää minkälainen putkikombo
rock"n roll musaan, hintaluokassa, 500-800e kommentteja kiitos"

 
Mikäli kyseessä on esimerkiksi tuo CCR-coverbändi josta profiilissasi mainitaan, niin voin ainakin itse suositella hyvin mielin Peaveyn classic 50:stä. Käytettynä liikkuu hyvinkin tuohon hintahaarukkaan.
 
Marge: I Have never been so embarrassed in my whole life. Homer: Why, what did you do?
Jucciz
05.12.2009 16:06:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hard as a rock: Mikäli kyseessä on esimerkiksi tuo CCR-coverbändi josta profiilissasi mainitaan, niin voin ainakin itse suositella hyvin mielin Peaveyn classic 50:stä. Käytettynä liikkuu hyvinkin tuohon hintahaarukkaan.
 
Mä kyllä en rahojani enää Peaveyn tuotteisiin laittaisi, jos varaa on muuhunkin. Kyllä niistä ihan "siedettävän" puhtaan saa, mutta säröt joutuisi kuitenkin kaivamaan muualta - kun taas Deluxe Reverb on sellaisenaan valmis rokkikone ja erittäin hyvä sellainen.
 
Hard as a rock
05.12.2009 16:29:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Mä kyllä en rahojani enää Peaveyn tuotteisiin laittaisi, jos varaa on muuhunkin. Kyllä niistä ihan "siedettävän" puhtaan saa, mutta säröt joutuisi kuitenkin kaivamaan muualta - kun taas Deluxe Reverb on sellaisenaan valmis rokkikone ja erittäin hyvä sellainen.
 
Nyt täytyy olla provosoitumatta kun on taas näitä makuasioita. :D Tai sitä lähinnä, että mun makuun toi classic on kliiniltään ihan parhaasta päitä vahvistimia mitä olen soittanut, tosin täytyy sanoa että esim. osastolta Mesa/Boogie tai Marshallit +2000€ en ole soittanut oikein mitään. Ja mun mielestä toi särökin on kyllä hyvän kuulonen nimenomaan tuohon CCR-osastoon asti, mihinkään Bon Joviin nyt sitten ei olekaan, vaan silloin alkaa sellainen ihmeellinen röpösoundi joka huojuu kaiken muun soiton päällä. Pitkään olen halunnut laittaa ääninäytettäkin tuosta classicista, mutta valitettavasti ei ole kyllä mitään millä sitä äänittelisi.
 
Marge: I Have never been so embarrassed in my whole life. Homer: Why, what did you do?
Hard as a rock
05.12.2009 16:33:53 (muokattu 05.12.2009 16:35:14)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: Hienoa, piti muokata vanhaa viestiä niin lainasinkin sitä vahingossa, menipä röytämiseksi. Eli jos tuo classic 50 ketjun aloittajan korvaa sattuu vaikka miellyttämään, niin se tarvii sanoa että se on aika pirullisen painava kyllä.
 
Marge: I Have never been so embarrassed in my whole life. Homer: Why, what did you do?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «