Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: YÖ: Loisto
1
VolmariKuulapää
11.09.2009 23:55:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisätäänpä nyt tällainenkin aihe tänne., vaikka ko. orkesteri ei kuulukkaan m.net-käyttäjien suursuosikkeihin. Eli 9.9. putkahti Loisto-levy, tutun kahden vuoden tauon jälkeen edellisestä levystä. Itse henk. koht. diggailen enemmän sitä Yön varieteemeininkiä, mutta uskollisesti olen kyllä myös nämä 2000-luvun levyt itselleni lunastanut. Uudella levyllä posiitiviseksi asiaksi voisi mainita Hakulisen paluun biisintekijäpaalulle, eli lähes jokainen kappale levyllä on Jussin käsialaa. Selkeä tason nousu edelliseen levyyn nähden onkin tapahtunut varsinkin lyriikoiden osalta. Sovitukset jaksavat edelleen ihmetyttää, kun järjestäen demoversiot biiseistä tuntuvat paremmilta, kuin lopulliset levylle päätyneet versiot. Toki kosketinsoittaja-tuottaja Kangasjärvi on myöntäny, että nykyisin kaupallisuus väkisinkin lyö leimansa Yön levyihin. Muita ajatuksia? Ja koska kyseessä on keskustelu, myös negatiiviset kommentit ovet tervetulleita. Poislukien kaikki "yöonpaskametallicamonjumala"-rölöviestit.
 
Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
yellow
12.09.2009 00:33:38 (muokattu 12.09.2009 00:35:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kysymys onkin, miksi sinänsä hyvät ideat pitää muuttaa iskelmäksi? Mutta suuri yleisö tykkää, joten mikäs siinä.
 
Olisin vaan mielelläni nähnyt silloin 80-90-luvulla bändin olevan yhtä suosittu. Mielestäni lähes kaikki kasarilevyt ja osa ysärilevyistäkin olivat hienoa tavaraa. Varsinkin aliarvostettu Äänet(hail Petander) ja Lanka Palaa. Kymmenes kevät oli kova levy sekin.
 
Mutta mää olenkin tällainen wanhan liiton kapinarokkari. Olli ja co. eivät enää. Aikansa kai sitten kutakin.
 
Metaxa
12.09.2009 11:19:12 (muokattu 12.09.2009 11:41:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo Yö:n 2000-luvun paras levy kirkkaasti kyllä. Itse en ole noita demoja kuullut eli ei siitä enempää. Kansitekstissä laittoi silmään studioiden määrä (11)!!!.
Eli kauas on menty siitä kun rysäyttivät Varieteen MSL:llä muutamassa päivässä. Lindholmin haastattelun mukaan tuohon megalomaanisuuteen on tulossa nyt dramaattinen muutos ja siirrytään takaisin juurille.
Aika varma olen että Loisto myy enemmän kuin Tähkä eli siitä tullee vuoden myydyin. Tuo Hakulisen Motti-single ja tuleva kokopitkä lienee nyt sitten sitä mitä mies oikein haluaa.
Levyn päätösbiisi Parrasvalot paukahtaa kyllä kuin leka otsaan
 
ps. Porista löytyy myös eräs kasaribändi joka seuraa melko uskollisesti ensimmäisten levyjensä kaavoja. Jokainen voi vetää johtopäätöksensä onko se edennyt ja uusiutunut urallaan vai jässähtänyt säälittäväksi vanhoja hittejään laulattavaksi muinaisjäänteeksi?
 
Metaxa
19.11.2009 11:01:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän biisin loppuosassa on jotain selittämätöntä joka nostaa ihokarvat pystyyn. Sitä on varmaan myös oikein helppo inhota
 
http://www.youtube.com/watch?v=exzh763CAN4&feature=player_embedded#
 
PsychedelicWarlord
19.11.2009 11:47:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"9.9. putkahti Loisto-levy" Kyseessähän täytyy olla hyvä levy.Suorastaan loistava :-)
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «