jannu 28.02.2004 13:23:49 (muokattu 28.02.2004 13:24:17) | |
---|
...ja objektiivisuus on muuten silkkaa valhetta. No tietty jos puhutaan sillä tasolla, että esim kukaan ei voi olla objektiivinen suosikkibändiään arvostellessa, niin ihan totta. Mutta kyllä mä pyrin uutta musiikkia kuullessani siihen, että biisi ja soitanto ovat ne joiden perusteella arvioin, eikä muilla seikolla ole merkitystä. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Huevos 28.02.2004 13:26:25 | |
---|
No tietty jos puhutaan sillä tasolla, että esim kukaan ei voi olla objektiivinen suosikkibändiään arvostellessa, niin ihan totta. Mutta kyllä mä pyrin uutta musiikkia kuullessani siihen, että biisi ja soitanto ovat ne joiden perusteella arvioin, eikä muilla seikolla ole merkitystä. puhutaan sillä tasolla että objektiivisuutta ei ole olemassakaan. voit ainoastaan sanoa mistä itse pidät eikä sulla ole mitään "toista" perspektiiviä. jos joku on paska niin se on sulle sitten paska ja sillä selvä. |
jannu 28.02.2004 22:29:21 | |
---|
puhutaan sillä tasolla että objektiivisuutta ei ole olemassakaan. voit ainoastaan sanoa mistä itse pidät eikä sulla ole mitään "toista" perspektiiviä. jos joku on paska niin se on sulle sitten paska ja sillä selvä. Paska on yksi asia. Mitäänsanomaton on toinen. Arvaa kumpi pätee teidän musiikkinne. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Huevos 29.02.2004 04:28:11 | |
---|
Paska on yksi asia. Mitäänsanomaton on toinen. Arvaa kumpi pätee teidän musiikkinne. varmaan toi mitäänsanomaton sitten. ei minun korvaan ainakaan. jos se on sinun mielestä mitäänsanomatonta niin sitten se on. |
Huevos 02.03.2004 12:34:08 | |
---|
(yks toinen Huevos kuin Janne vaan) no johan. piti ihan kuunnella sitä synaa korvallapitäen, että mikä ihme siinä nyt saa ihmiset haahuilemaan että ihan eri biisiä. en muistanut enää ihan tarkalleen, miten se meni, mutta olin kyllä ihan ällikällä lyöty kun omaan korvaan siinä ei ollut mitään outoa. varmaan johtuu siitä että ollaan eletty biisin kanssa kaks vuotta. kukaan teistä tuskin haluaa kokeilla samaa, ainakaan näiden kommenttien perusteella. toistaiseksi muuten ainoa rakentava osuus on tullut studiopuolen arvioinnista, mutta kiitos nyt edes siitä. |
Huevos 02.03.2004 12:51:18 | |
---|
no siis, emmä ainakaan luota jonkun mielipiteeseen, joka kuuntelee: "The Smashing Pumpkins Radiohead Type O Negative Tool Kyuss QOTSA Queen Nirvana Badly Drawn Boy Eels Kotiteollisuus Apulanta Kingston Wall W.A.S.P. Sepultura Mokoma 22 Pistepirkko Peer Günt Frank Zappa Ozric Tentacles Zwan Fantomas Faith No More Soundgarden Foo Fighters Alice In Chains A Perfect Circle Korn Garbage Jukka Orma Giant Robot The Presidents of The U.S.A. ZZ Top Metallica Sonic Youth Sielun Veljet Zerocharisma Orange Goblin Teräsbetoni Cold Colours Led Zeppelin Beach Boys Animals Bad Religion Joy Division New Order The Cure The Prodigy Depeche Mode Melvins Slint Slipknot Stam1na" ...ja kuka nyt rakentavaa kritiikkiä haluaa? mä haluan ihan pissi/kakka linjaa. |
herb 02.03.2004 15:43:33 | |
---|
Vinkki: Ellei osaa ottaa vastaan kritiikkiä itkemättä, tai ylipäätänsä muiden ihmisten mielipiteet eivät kiinnosta, ei kannata laittaa biisiä arvosteltavaksi demostudioon. Kuuntelin sitten itse myös tämän Cave Songin. En pitänyt. Odottelin sitä Pink Floydmaisuutta, mutta en oikein tiedä missä se mahtoi olla. Biisi kuulosti minun korvaani laahavalta popilta, jonka loppuun oli liitetty irallisen oloinen astetta rankempi riffittely. Laulumelodiat jne. olivat tasapaksun oloisia. Mielikuvitusta voisi käytää myös sävellyksellisesti, eikä pelkästään päälle liimattujen murahteluiden ja efektikokeiluiden kautta. En myöskään löytänyt oikein mistään kohtaa Pixiesiä saati varsinkaan Melvinsiä, joihin Wanted-palstalla vertailitte bändiänne. |
Heresy 02.03.2004 16:35:29 | |
---|
Ei tämä "Cave Song" mikään huono biisi ole, ei siinä mitään. Biisi lähtee kyllä hyvin liikkeelle mutta sitä jää odottamaan että milloin se kone lähtee todella käyntiin. Kertosäkeissä oli kyllä jotain. Itselleni nuo synat eivät tuottaneet mitään suurempia ihmetyksiä, istuivat ihan hyvin sinne sekaan. kouluarvosana: 7½ hiljaisuus rokkaa kovemmin |
Huevos 03.03.2004 12:10:14 | |
---|
Vinkki: Ellei osaa ottaa vastaan kritiikkiä itkemättä, tai ylipäätänsä muiden ihmisten mielipiteet eivät kiinnosta, ei kannata laittaa biisiä arvosteltavaksi demostudioon. missähän vaiheesssa minä olen täällä vänissyt? sanoin, että en välitä sellaisen mielipiteestä, joka kuuntelee edellä mainittuja bändejä. ei sillä että välittäisin sinunkaan mielipiteestäsi. |
jannu 03.03.2004 13:50:16 (muokattu 03.03.2004 14:48:34) | |
---|
Ääh, unohda.. Mä en jaksa vääntää enää sun kanssa. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Sävis 03.03.2004 15:02:27 | |
---|
Onko laulajalla iso herne nenässä? Myös on niin, että englantia kannattaa osata ensin ja sitten vasta laulaa englanniksi. Miksi siinä alko yhtäkkiä joku Metallican biisi? Mitäs jos tohon laittaisi been? |
Tapani L 03.03.2004 20:26:22 | |
---|
missähän vaiheesssa minä olen täällä vänissyt? sanoin, että en välitä sellaisen mielipiteestä, joka kuuntelee edellä mainittuja bändejä. ei sillä että välittäisin sinunkaan mielipiteestäsi. Minkä vitun takia sitten laitat kappaleesi Demoarviot-nimiselle alueelle? Tänne tosiaankin laitetaan kappaleita arvioitavaksi. En viitsi kuunnella koko kappaletta, vaikka eihän se sinua vittuakaan kiinnosta. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Lähikauppias 03.03.2004 22:09:56 (muokattu 03.03.2004 22:12:47) | |
---|
Kuuntelin kappaleen, mutten taida kommentoida mitään jos mielipiteet eivät kerran kiinnosta. |
Huevos 04.03.2004 12:41:41 | |
---|
Kuuntelin kappaleen, mutten taida kommentoida mitään jos mielipiteet eivät kerran kiinnosta. en sanonu ettei kiinnosta. sanoin etten välitä. |
Huevos 04.03.2004 12:45:36 (muokattu 04.03.2004 12:46:06) | |
---|
Miksi siinä alko yhtäkkiä joku Metallican biisi? koska myö tykätään metallicasta. EDIT: niin siis vanhasta metallicasta. (ennen blackia) |
Liver-Box 04.03.2004 15:43:50 | |
---|
aika väsyny biisi "It goes up to eleven" |
koska myö tykätään metallicasta. EDIT: niin siis vanhasta metallicasta. (ennen blackia) Se oli huono kohta. Muuten oisin tykänny biisistä sävellyksenä. Mitäs jos tohon laittaisi been? |
Huevos 05.03.2004 11:09:23 | |
---|
no, mä tykkäsin siitä kohdasta ja muulla ei sit olekaan väliä. noi biisit kyllä alkaa olla jo aikas vanhoja...vaesyttaeae on lukio aikoina tehty enimmäkseen paitsi se C- osan riffi. niin no, se toinen on myös tehty enimmäkseen lukio aikoina. |
Huevos 05.03.2004 11:12:37 | |
---|
Myös on niin, että englantia kannattaa osata ensin ja sitten vasta laulaa englanniksi. Miksi siinä alko yhtäkkiä joku Metallican biisi? mmm...mikähän siinä on, et jos björk laulaa islanti aksentilla se on eksoottista, mut jos suomalainen laulaa englanniks aksentilla se on junttimaista... |
salmivaara 05.03.2004 11:39:50 | |
---|
mmm...mikähän siinä on, et jos björk laulaa islanti aksentilla se on eksoottista, mut jos suomalainen laulaa englanniks aksentilla se on junttimaista... Sinä puhut aika helvetin paljon paskaa, mutta tässä olet kyllä aivan oikeassa. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |