Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Minun perheeni (My Family)
1
HaloOfFlies
29.10.2009 23:01:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko täällä muita jotka seuraavat tätä loistavaa brittikomediaa? Mielestäni ehdottomasti parhaita komediasarjoja 2000-luvulla, saa nauraa kippurassa joka jaksossa.
 
Ei ole kyllä kovin montaa näin hauskaa sarjaa tullut vastaan viime aikoina. Tämäniltainen jakso oli taas rautaa. Varsinkin tuolle Nickille saa nauraa, kun aina jotain keksii.
 
Muita katsojia?
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
31.10.2009 10:11:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei taida olla...
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
RstoU
31.10.2009 10:29:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on! Satuin katsomaan vahingossa jonakin iltana ja jäin jumiin välittömästi. Tilasin Play.comista parit tuotantokaudet DVD:llä. Voisin melkein tilata kaikki, hinta 6 euroa/tuotantokausi ei päätä huimaa.
 
kiriminni
31.10.2009 11:45:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hammaslääkäri isä on kyllä todella kakaroidensa tossun alla.
Kaikki on niin vitun itsekkäitä onko se sitten niin hauskaa.
Tämä ei ole komediaa vaan tragediaa Bill Cosby show oli 1000x parempi ja hauska
sarja.Minun perheeni vain ärsyttää.
 
sellisti
01.11.2009 10:29:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus on tullut sattumalta katsottua. Ihan hauska sarja, hyvät näyttelijät. Ei ehkä maailman omaperäisin mutta tulee tuolle naureskeltua.
 
"Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen
tsugaru
01.11.2009 10:58:18 (muokattu 02.11.2009 09:16:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiriminni: Minun perheeni vain ärsyttää.
 
Ärsyttävä sarja, johtuukohan siitä, että sarja perustuu kahden kovan luokan brittisuosikin sanavalmiuteen.
 
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
eewo
01.11.2009 14:53:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli joskus katseltua enemmänkin. Erityisen mahtavana on jäänyt mieleen jakso, jossa eräänä sivujuonena Nick on hankkinut pianonviritys-setin. Koko jakson Nick ärsyttää muita virittelemällä pianoa tapahtumien taustalla. Jakson lopussa paljastuu, että Nick on virittänyt jokaisen koskettimen päästämään sen saman äänen.
 
"The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «