Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Puoli seitsemän
1
MV
28.10.2009 19:00:23 (muokattu 28.10.2009 19:00:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoiko joku muu? Mukavan rento meininki, itse ainakin tykkäsin.
 
Deg
28.10.2009 20:56:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ennen oli kaikki paremmin, silloin kun ohjelman nimi oli "Puoli kuusi".
 
Sexual chocolate, baby!
LordWinter
28.10.2009 21:03:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainos oli ainakin täyttä laatua!
 
Mikä helvetin perussävel?
Isodee
28.10.2009 22:48:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se naisjuontaja yritti mun mielestä liikaa roolinsa mukaan olla semmoinen ylipirteä ja muka epäsovinnainen... Ehkä vähän alkujännitystä.
 
sticky fingers
29.10.2009 10:02:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isodee: Se naisjuontaja yritti mun mielestä liikaa roolinsa mukaan olla semmoinen ylipirteä ja muka epäsovinnainen... Ehkä vähän alkujännitystä.
 
Eikös tossa oo se YleXn Maria? Ohjelmaa en nähnyt, mutta kuvaus juontajasta sopii kyllä täysin! Rasittava radioääni tuo, eikä varmaan telkkarissa juuri parempi...
 
-sf
 
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Hargon
29.10.2009 10:50:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Derek Riggs: Ennen oli kaikki paremmin, silloin kun ohjelman nimi oli "Puoli kuusi".
 
Nyt tuli raju flashback. Puoli kuusihan oli paikoin jopa kovempaa kamaa kuin Pikku Kakkonen.
 
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
tsugaru
29.10.2009 13:36:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Isodee: Se naisjuontaja yritti mun mielestä liikaa roolinsa mukaan olla semmoinen ylipirteä ja muka epäsovinnainen... Ehkä vähän alkujännitystä.
 
Kiusaantuneisuutta kuitenkin aiheuttivat "Taidat olla kenkäfriikki" -tyyppiset lausahdukset tai "Mitä Jorma" -alkuiset toistetut tuttavallisuudet haastateltavan kanssa. Onneksi Jorma Uotinen on kiltti ihminen.
 
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «