Lauri666 03.03.2004 17:58:27 | |
---|
Jonkin aikaa tässä mietittyäni mistäs johtuu, että en ole oikein tyytyväinen kamoihini. No ongelma löytyi: en ole tyytyväinen soundeihin mitä räkkini tuottaa. Tottakai saisi JMP-1:sestä paremmin irti jos olisi putkipääte, mutta se olisi taas paljon rahaa. Ja se räkki painaa ku piru nyt jo. Joten helpompi yhdistelmä olisi kaappini yllä putkinuppi. Näitä malleja olen katsellut ja sopivat hinta haarukkaan: ENGL Fireball( löysin hausta klipin Airut - lyijjykyyneleet. Damn mitkä soundit!!), ENGL Screamer, Peavey 5150( kokeiltu on särökanavat olivat kyllä nannaa, mutta säröä vaikka muille jakaa ja se cleani joka on pitkä miinus.) ja Laney VH100R Tyylini on melodista, progesta, mätöstä poppiin asti. Ja soitan leadia ja rytmiä, joten laulava leadi olisi plussaa. Väliaikaisesti ottaisin efektit V-ampista. Mutta kokemuksia ja neuvoja. Kaikki otetaan vastaan. So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
alphamale 03.03.2004 18:01:24 (muokattu 03.03.2004 18:02:00) | |
---|
jos nyt pitäis ostaa putkinuppi niin sijottaisin tohon Fireballiin ennemmin ku 5150:an. Ehkä siitä syystä että 5150 on jo ollu niin kaua ja... gas |
Hanok 03.03.2004 18:04:34 | |
---|
Kaipa ne Marsun tän hetkiset DSL- ja TSL-nupit kannattaa tarkistaa. Toimivaa soundia olen tuollaisistakin kuullut, tosin kaipaat ilmeisesti aika paljon gainia? |
Lauri666 03.03.2004 18:53:17 | |
---|
Kaipa ne Marsun tän hetkiset DSL- ja TSL-nupit kannattaa tarkistaa. Toimivaa soundia olen tuollaisistakin kuullut, tosin kaipaat ilmeisesti aika paljon gainia? Kyllä niistä Marsuista gainia löytyy. Oon testannut tuon Diiselin, mutta siihen tulokseen oon päätynyt, että ei marsut oo mua varten. Se saundi on jotenki... sellanen.. Ei vaan miellytä :) So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
askomiko 03.03.2004 18:55:28 | |
---|
Oon testannut tuon Diiselin, Hui, säikähdin. |
Antti1 03.03.2004 18:57:40 (muokattu 03.03.2004 18:58:08) | |
---|
Hui, säikähdin. Samapa täällä. Meinasin suorastaan paskoa housuun.. Sellanen olis kyllä kova peli. Mutta aiheeseen. Mä en oo kuullut noista livenä kuin Screamerin ja yhellä tutulla on Thunder. Ne ovat hienon kuuloisia pelejä molemmat, jotenka niitä ehdottelisin. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
Hanok 03.03.2004 19:00:45 (muokattu 03.03.2004 19:02:47) | |
---|
Hui, säikähdin. Heh, niin minäkin vähän. Mahtaako noita olla Suomessa ollenkaan? Onko kukaaan kuullut? EDIT: Siis Diezelin vahvistimista on puhe, jos jollekin jäi epäselväksi |
askomiko 03.03.2004 19:03:12 | |
---|
Mulla on Screamer, tää on ihan kiva. Rokimpaa säröä kaipaisin toisinaan, tää on aika hevi. |
Lauri666 03.03.2004 20:16:31 | |
---|
Ja mä tarkoitin tuolla Dieselillä Marsun DSL:lää, joten tehään se nyt selväksi :D Mut asiaan, kukaan voisi kertoa Fireballista ja VH100R:stä tietoa. So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
PuNkKi 03.03.2004 21:11:24 | |
---|
Mut asiaan, kukaan voisi kertoa Fireballista ja VH100R:stä tietoa. fireballista osaan sen verran sanoa että se on _todella_ 5150 kaltainen vehje.. säröt on vähintäänkin yhtä hyvät. tosin kun kummassakin on samat EQ:t molemmille kanaville.. niin 5150 kyllä sai suht hyvät puhtaatkin vaikka olikin säröjen mukaan säädetty soundit.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
lukeman 03.03.2004 21:30:02 | |
---|
Jonkin aikaa tässä mietittyäni mistäs johtuu, että en ole oikein tyytyväinen kamoihini. No ongelma löytyi: en ole tyytyväinen soundeihin mitä räkkini tuottaa. Tottakai saisi JMP-1:sestä paremmin irti jos olisi putkipääte, mutta se olisi taas paljon rahaa. Ja se räkki painaa ku piru nyt jo. Joten helpompi yhdistelmä olisi kaappini yllä putkinuppi. Suosittelen käytettyä putkipäätettä, esim. Peavey classic 50/50, Marshall 9100,... Tuollaisia löytyy melko edullisestikin, maksaahan nuo nupitkin melkoisesti, ja painaa myös aika paljon. Kyllä se putkipääte piristää tuon JMP 1:n soundia tosi mukavasti. |
fireballista osaan sen verran sanoa että se on _todella_ 5150 kaltainen vehje.. säröt on vähintäänkin yhtä hyvät. tosin kun kummassakin on samat EQ:t molemmille kanaville.. niin 5150 kyllä sai suht hyvät puhtaatkin vaikka olikin säröjen mukaan säädetty soundit.. Ihan mielenkiinnosta. Miten sä olet säätänyt 5150:aan puhtaat soundit? Sain ton just eilen enkä ole ehtinyt juurikaan puhtaita kokeilla kun ne säröt on niiin loistavat. Toisaalta, en mä paljoo puhtaita kaipaa, mutta jos joskus tarvis. |
PuNkKi 03.03.2004 23:29:25 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta. Miten sä olet säätänyt 5150:aan puhtaat soundit? Sain ton just eilen enkä ole ehtinyt juurikaan puhtaita kokeilla kun ne säröt on niiin loistavat. Toisaalta, en mä paljoo puhtaita kaipaa, mutta jos joskus tarvis. en oikeestaan yhtään mitenkään.. :) oon vaan säröillä säätänyt ja sitten kun on puhdasta tarvinnut polkassut normaalisti puhtaalle ja yllätys.. nekin olleet hyvät.. 5150 I:sestähän siis puhutaan. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
Lauri666 04.03.2004 12:17:13 | |
---|
Nostetaas nyt ylös. Eli eniten haluaisin kuulla kokemuksia ENGLin Fireballista ja LANEYn VH100Rstä. Soundinsta puolesta kiinnostaisi fireball, mutta laney taas voittaa monipuolisuudessaan. Laneyssa reberb, englissä ei. Soundillisesti haen sellaista SLO leadi soundia, mitä käytän V-ampissani sooloihin. Ja komppiin sitä munaa. So far or so it seems
All is lost
With nothing fulfilled
Off the pages and the
T.V. screen
Another world
Where nothing's true |
alphamale 04.03.2004 12:36:00 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta. Miten sä olet säätänyt 5150:aan puhtaat soundit? Sain ton just eilen enkä ole ehtinyt juurikaan puhtaita kokeilla kun ne säröt on niiin loistavat. Toisaalta, en mä paljoo puhtaita kaipaa, mutta jos joskus tarvis. Tää on nyt edelleen offtopic mutta itselläni käytän kaulamikkiä ja mulla on siinä kevyesti koorusta + toinen eq + kaikuu mukana. On se mun mielestä silti aika kolho, mutta ei sitä kyllä tarvikkaan :) |
kupteri 04.03.2004 12:38:04 | |
---|
LANEYn VH100Rstä Tästä joku kaveri taisikin kertoa piiiitkän tarinan jossain toisessa vahvistinketjussa, olikohan se se überpitkä Miekkosen aloittama? |
skebajaba 04.03.2004 12:45:28 | |
---|
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitys?- |
Fortune 04.03.2004 15:29:14 | |
---|
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
Mejsel 04.03.2004 15:58:36 | |
---|
Eli eniten haluaisin kuulla kokemuksia ENGLin Fireballista ja LANEYn VH100Rstä. Soundinsta puolesta kiinnostaisi fireball, mutta laney taas voittaa monipuolisuudessaan. Laneyssa reberb, englissä ei. Engleistä en muilla oo soittanu kuin Screamerilla, mutta veikkaanpa että se on kyllä kans monipuolisempi kuin Fireball, ja todella munakas, ja reverbi löytyy kans jos siitä tykkää. Tuolla on klippejä engleistä, ellet oo jo kuunnellu... www.rocksolidamps.com Jaa mää vai...? |
Cort87 04.03.2004 18:14:26 | |
---|
Taasko vaivaa GAS Late ? " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |