Mordax 27.10.2009 13:01:12 (muokattu 27.10.2009 13:01:33) | |
---|
Loeb on kyllä melekonen ihmemies. Ensi kesänä pitää mennä Jyväskylään katsomaan elävän legendan ajoa livenä, niin on jotain kerrottavaa aikanaan lapsenlapsille. Peace |
Sais Bosse tulla takas. Hän sentään voitti kisoja. Mikä helvetin perussävel? |
DJKaaos 28.10.2009 15:39:32 | |
---|
_Petri_: Jotenki ei ees kiinnosta nykyään, kuka voittaa. Tylsäks menny, kun kilpailukykyisiä talleja on kaksi, ja Loeb on ihan ylivoimainen kuski. Niinhän sitä sanotaan, että Hirvonen on kahden miehen mm-sarjan toiseksi parhain kuski ja pitää varmasti paikkaansa. Minä olen minä. |
Tympee Huttunen 29.01.2010 22:34:14 | |
---|
Siellä on Räikkönen ajanut Tunturirallia tosi kovaa. Harmin paikka, että kerran meni nuotit väärin ja mutka meni pahasti leveäksi. Erikoiskokeilla mies on kuitenkin jäänyt vain sekunteja Daniel Sordosta, lukuunottamatta tuota 30min stoppia. |
Hetfield 29.01.2010 22:55:38 | |
---|
Mäkrö: Siellä on Räikkönen ajanut Tunturirallia tosi kovaa. Harmin paikka, että kerran meni nuotit väärin ja mutka meni pahasti leveäksi. Erikoiskokeilla mies on kuitenkin jäänyt vain sekunteja Daniel Sordosta, lukuunottamatta tuota 30min stoppia. Joo, vissiinkin kuuli nuotin väärin. Harmi kyllä, kun ei tuo muuten ihmeellinen juttu olisi ollut, mutta auto jäi mahastaan kiinni. Mutta hyvä että kerää kokemusta, vielä parempaa vauhtia tarvitaan MM-sarjassa. I quit the band... Now I just play with myself. |
k1mm0 29.01.2010 23:56:14 | |
---|
Mäkrö: Siellä on Räikkönen ajanut Tunturirallia tosi kovaa. Harmin paikka, että kerran meni nuotit väärin ja mutka meni pahasti leveäksi. Erikoiskokeilla mies on kuitenkin jäänyt vain sekunteja Daniel Sordosta, lukuunottamatta tuota 30min stoppia. Kyllä, olikohan heti ensimmäisellä EK:lla kun jäi keskimäärin noin puoli sekuntia Sordosta kilometriä kohden. Ja se on ihan tajuttoman kova suoritus aloittelijalta. Sillä miehellä on kyllä moottoriurheilun suhteen taito lujasti verissä, toivottavasti loppukausi sujuu vähillä haavereilla. |