Aihe: Räkkivalot teksti..
1
hevikukko
20.10.2009 22:04:50 (muokattu 20.10.2009 22:15:21)
Mites olis sellainen hauska piristävä räkki setissä jossa liikkuva teksti?
Se valaisee ja muutenkin luo tunnelmaa ja tekstin voi muuttaa mielensä mukaan.

Miten tällainen onnistuu parhaiten? Onko "ns.hifi-nörttejä" paikalla?
Tämmöinen räkki olis cool!
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
ReBeat
20.10.2009 22:09:19

Onnistuu esim. hankkimalla TC G-Forcen tai Peterson StroboRack:n.
Antti1
20.10.2009 22:11:31 (muokattu 20.10.2009 22:11:56)
Onhan noita ohjelmoitavia näyttöjäkin, joissa on ties mitä pistematriisijuttuja, kaiketi valaistuja LCD-näyttöjäkin kuluttajat helpohkosti käsiinsä saavat. Taittuuko sulta elektroniikan suunnittelu- ja valmistustyöt?
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
hevikukko
20.10.2009 22:14:37
Ei multa kyllä taitu ku soittaminen ja sekin melko huonosti :D

Kiitos jo näistä vinkeistä! Jatkakaa toki kirjoituksia. Katsellaan eri vaihtoehtoja. =)
Mitäs tähän nyt sanoisi ;)
jPekka
20.10.2009 22:42:15

Mä olen odotellut jo kauan sellaista mallintavaa vahvistinta, jonka etupaneeli olisi LCD-näyttö niin, että vahvistimen etupaneelin ulkonäkö muuttuu aina kun mallinnettava vahvistinkin muuttuu.
"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
Antti1
20.10.2009 22:47:50
jPekka: Mä olen odotellut jo kauan sellaista mallintavaa vahvistinta, jonka etupaneeli olisi LCD-näyttö niin, että vahvistimen etupaneelin ulkonäkö muuttuu aina kun mallinnettava vahvistinkin muuttuu.

Pyöritteletkö sä sitten ajatuksen voimalla niitä potikoita siitä vai? :)

Vois olla melko hiton kallis toteuttaa keikkaelämää kestävänä ratkaisuna, jos pitäis vielä käytettävyyttäkin ajatella. Ihan komea vois kyllä olla, ainakin ekan viikon.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Mandarax
20.10.2009 23:19:32
ReBeat: Onnistuu esim. hankkimalla TC G-Forcen tai Peterson StroboRack:n.

Devin Townsend esitteli jollain juutuubivideolla räkkiroinaansa ja siellä pyöri G-Forcen etupaneelissa teksti "Hevy Devy's Rack Of Glory".

Jahas, löytyi se linkkikin - tuossa heti videon alussa:
http://www.youtube.com/watch?v=OlWrapni5fk&feature=related
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
ReBeat
20.10.2009 23:27:18

Harvey666: Devin Townsend esitteli jollain juutuubivideolla räkkiroinaansa ja siellä pyöri G-Forcen etupaneelissa teksti "Hevy Devy's Rack Of Glory".

Ite taas tykkään pitää siinä sanomaa "fuck off everybody". Olen tosin ainoa joka tuon tekstin näkee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)