Aihe: Suomalaisten keksimä diskohumppa
1 2
baron
02.03.2004 00:30:31

:) Saatana, sä oot nopee

Silloin kun mä olin nuori, niitä sanottiin triolirokeiksi.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
Fuzzy Boner
02.03.2004 00:32:37
Silloin kun mä olin nuori, niitä sanottiin triolirokeiksi.

Mä sanon viälkii
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron
Sertzo S
02.03.2004 07:53:59 (muokattu 02.03.2004 08:34:41)
No voe piru , kun ossais... Siis basisti veti vaan ta-ta-ta, ta-ta-ta, esim on paikka kuulu kurjuu den..
ta-ta-ta ta-ta-ta ta-ta-ta
A- A-A C- C-C D-D-D F-F-F
---3--- ---3--- ---3---- --3---

Enpä tiedä saako tuosta selvää,antakaa mennä vanhan miehen horinoiksi.
Missäs Seilosen Sertzo on, se on varmasti soittanut sitä niinkuin meinaan.

Ettekö te nyt ole soittanut triolibassoja... siis 6/8 tai 12/8, merkinnästä riippuen? Kyl mää kauhiast vaa ihmettelen!
Tähän kun pystyisi laittamaan selkeän nuotimerkinnän, sen tekisein esim. tuosta Nousevan auringon talon triolibassoista.
Neljä Ruuvia
02.03.2004 08:43:28
No ei oo soitettu ja SVENGAAVIA on kuultukin vain muutama ,ei ehkä niitäkään. Paska idea koko triolibasso.
päivis
03.03.2004 17:05:48
Sentään Antti Huovila vetää upeaa musiikkia lavalla, mutta hemmon levyt on sitten pelkkää diskohumppaa, missä miehen ääni ei pääse millään tavalla oikeuksiinsa. Tämä kai on sitten levy-yhtiöiden sanelema juttu.

(Täytyy myöntää, etten ole tutustunut kumpaankaan, levyyn enkä liveen, mutta) yllättävää, että Huovila saa kuitenkin esittää lavoilla tanssimusiikkia, eikä vain sitä "uusimmalta levyltämme". Luulisi, että levy-yhtiö vaatisi markkinointia.
"I was a ballerina. I had to quit after I injured a groin muscle... It wasn't mine." --Rita Rudner
Voxauttaja
03.03.2004 17:07:45
(Täytyy myöntää, etten ole tutustunut kumpaankaan, levyyn enkä liveen, mutta) yllättävää, että Huovila saa kuitenkin esittää lavoilla tanssimusiikkia, eikä vain sitä "uusimmalta levyltämme". Luulisi, että levy-yhtiö vaatisi markkinointia.

Kyllähän Huovila levybiisejäkin laulaa keikalla, mutta onneksi vähän.
Toisaalta olen viimeksi ollut katsomassa varmaan vuosi tai pari sitten, niin että nykytilanteesta en osaa sanoa mitään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)