Aihe: Suomalaisten keksimä diskohumppa
1 2
Fuzzy Boner
02.03.2004 00:32:37
Silloin kun mä olin nuori, niitä sanottiin triolirokeiksi.

Mä sanon viälkii
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron
Sertzo S
02.03.2004 07:53:59 (muokattu 02.03.2004 08:34:41)
No voe piru , kun ossais... Siis basisti veti vaan ta-ta-ta, ta-ta-ta, esim on paikka kuulu kurjuu den..
ta-ta-ta ta-ta-ta ta-ta-ta
A- A-A C- C-C D-D-D F-F-F
---3--- ---3--- ---3---- --3---

Enpä tiedä saako tuosta selvää,antakaa mennä vanhan miehen horinoiksi.
Missäs Seilosen Sertzo on, se on varmasti soittanut sitä niinkuin meinaan.

Ettekö te nyt ole soittanut triolibassoja... siis 6/8 tai 12/8, merkinnästä riippuen? Kyl mää kauhiast vaa ihmettelen!
Tähän kun pystyisi laittamaan selkeän nuotimerkinnän, sen tekisein esim. tuosta Nousevan auringon talon triolibassoista.
Neljä Ruuvia
02.03.2004 08:43:28
No ei oo soitettu ja SVENGAAVIA on kuultukin vain muutama ,ei ehkä niitäkään. Paska idea koko triolibasso.
Voxauttaja
03.03.2004 16:59:47 (muokattu 03.03.2004 17:06:14)
Miksi vihata mitään musiikkia, jos se palvelee ostavaa yleisöä? Pääasia, että homma tehdään niin hyvin kuin osataan. En piru vie ymmärrä tuollaista viha-asennetta jotain populaarimusiikin lajia kohtaan. Ei ole pakko soittaa tai kuunnella, jos ei huvita. Motivoitunut muusikko soittaa sitä mitä kansa haluaa, vaikka ei itse jostain musasta pitäisikään.

Joskus yleisö on niin tyhmää, ettei tajua vihata jotakin totaalisen hirvittävää musiikkia :-) (tästä ei tarvitse vetää herneitä nenään, tämä on ns. "kieli poskessa"-kommentti")
Itse ainakin haluaisin tanssilavalla kuulla ihan oikeata tanssimusiikkia, enkä mitään diskohumppaa.
Sano yksikin uskottava perustelu sille miksi diskohumppaa pitäisi arvostaa. Se ei ole se että "menee yleisöön", mistäs sen tiedät?
Itse en tunne ketään joka diskohumpasta pitäisi, jotkut vaan vihaa sitä vähemmän kuin minä.

Sentään Antti Huovila vetää upeaa musiikkia lavalla, mutta hemmon levyt on sitten pelkkää diskohumppaa, missä miehen ääni ei pääse millään tavalla oikeuksiinsa. Tämä kai on sitten levy-yhtiöiden sanelema juttu.
päivis
03.03.2004 17:05:48
Sentään Antti Huovila vetää upeaa musiikkia lavalla, mutta hemmon levyt on sitten pelkkää diskohumppaa, missä miehen ääni ei pääse millään tavalla oikeuksiinsa. Tämä kai on sitten levy-yhtiöiden sanelema juttu.

(Täytyy myöntää, etten ole tutustunut kumpaankaan, levyyn enkä liveen, mutta) yllättävää, että Huovila saa kuitenkin esittää lavoilla tanssimusiikkia, eikä vain sitä "uusimmalta levyltämme". Luulisi, että levy-yhtiö vaatisi markkinointia.
"I was a ballerina. I had to quit after I injured a groin muscle... It wasn't mine." --Rita Rudner
Voxauttaja
03.03.2004 17:07:45
(Täytyy myöntää, etten ole tutustunut kumpaankaan, levyyn enkä liveen, mutta) yllättävää, että Huovila saa kuitenkin esittää lavoilla tanssimusiikkia, eikä vain sitä "uusimmalta levyltämme". Luulisi, että levy-yhtiö vaatisi markkinointia.

Kyllähän Huovila levybiisejäkin laulaa keikalla, mutta onneksi vähän.
Toisaalta olen viimeksi ollut katsomassa varmaan vuosi tai pari sitten, niin että nykytilanteesta en osaa sanoa mitään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)