Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Peer Günt uusi albumi "Buck The Odds" kaupoissa lokakuussa!
1 2
phiit
21.08.2009 06:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lisäinfoa tulee sivuillemme www.peergunt.com piakkoin!
 
zekeode
21.08.2009 11:48:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutinen siitä, että lisäinfoa on tulossa... Mihin tämä maailma on menossa?
 
Ei tässä varmaan auta, kuin odotella. :)
phiit
29.08.2009 14:31:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja nyt uusi kipale "I Play It Cool" kuunneltavissa Myspace sivulta, www.myspace.com/peergunt
 
itsy
30.08.2009 17:31:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: Ja nyt uusi kipale "I Play It Cool" kuunneltavissa Myspace sivulta, www.myspace.com/peergunt
 
Onpas muuten erittäin mainio biisi.
 
ALALAIA minä kävelen
Hösse
30.08.2009 18:35:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ollenkaan paha tää uus biisi!
 
Cimble
31.08.2009 10:58:04 (muokattu 31.08.2009 11:03:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hösse: Ei ollenkaan paha tää uus biisi!
 
Minusta hitusen puuduttava runttaus, ei tullu semmoista tunnetta että jotain olis heränny mielessä, tai että olis päässy fiilikseen. Biisin riffit oli vähän ideattoman kuuloisia ja rummut+basso joutuivat vaan takomaan siihen nopeaa klikinomaista ja suoran yksioikoista pohjaa. Laulukaan ei ole mielestäni siten saanut isoja mahdollisuuksia rakentua tehokkaan kuuloiseksi, vaikka Nikin ääni vakuuttaa tuttuun tapaan. Ei koukuta, vaikka bändiä arvostankin ja olen aina arvostanut. Mutta odotukset ovat kuitenkin olemassa, kun Peer Gyntistä on kyse. Odotan toki koko levyn kuulemista. Tässä kritiikkiä olkaa hyvä, olen pahoillani. :)
 
T. Sunnuntaikriitikko
 
"Minä olen jezmi. Me jezmit olemme varsin sinklanoitua kansaa." -Tulinpahan ohimennen kommentoineeksi kerran 90-luvulla eräässä treenikellarissa, jossa oli ns. jamit hyvässä vauhdissa.
--Tomppa--
31.08.2009 20:02:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Närpiö: Minusta hitusen puuduttava runttaus, ei tullu semmoista tunnetta että jotain olis heränny mielessä, tai että olis päässy fiilikseen. Biisin riffit oli vähän ideattoman kuuloisia ja rummut+basso joutuivat vaan takomaan siihen nopeaa klikinomaista ja suoran yksioikoista pohjaa. Laulukaan ei ole mielestäni siten saanut isoja mahdollisuuksia rakentua tehokkaan kuuloiseksi, vaikka Nikin ääni vakuuttaa tuttuun tapaan. Ei koukuta, vaikka bändiä arvostankin ja olen aina arvostanut. Mutta odotukset ovat kuitenkin olemassa, kun Peer Gyntistä on kyse. Odotan toki koko levyn kuulemista. Tässä kritiikkiä olkaa hyvä, olen pahoillani. :)
 
T. Sunnuntaikriitikko

 
Meitsille kyllä toimii.
 
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
phiit
15.09.2009 12:29:14 (muokattu 15.09.2009 13:48:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toinen uus kipale "Mean King Bee" kuultavissa sivuillamme -> http://www.peergunt.com
 
Regalis Apertura
16.09.2009 17:47:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm tuttua turvallista blues-pohjaista mättöä ala ZZTop/Hurriganes eli juuri sitä mitä PG:ltä voi odottaa;). Kyllähän noiden biisien perusteella kyseessä on pakko-ostos (näin pitkän linjan fanina).
 
KooAa
17.09.2009 12:53:04 (muokattu 17.09.2009 12:53:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Hmm tuttua turvallista blues-pohjaista mättöä ala ZZTop/Hurriganes eli juuri sitä mitä PG:ltä voi odottaa;). Kyllähän noiden biisien perusteella kyseessä on pakko-ostos (näin pitkän linjan fanina).
 
Mää olin kattomassa kun PG voitti Suomen mestaruuden.
 
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
PsychedelicWarlord
27.09.2009 09:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: Toinen uus kipale "Mean King Bee" kuultavissa sivuillamme -> http://www.peergunt.com
 
Helvetin hyvä biisi."Perinteinen" Gunt-kertsi ja biisissä mukavasti dynamiikkaa ja rytmistä vaihtelua.
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
vantage
27.09.2009 18:50:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PsychedelicWarlord: Helvetin hyvä biisi."Perinteinen" Gunt-kertsi ja biisissä mukavasti dynamiikkaa ja rytmistä vaihtelua.
 
Komppaan. Sopivaa kämpille ja radioon.
 
Lähdetäänkö meille kuuntelemaan Peter Toshia?
phiit
30.09.2009 10:06:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

3. uus kipale "Break Me" kuultavissa nythen!! -> www.peergunt.com
 
Nick Bone
30.09.2009 21:48:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa ihan... Kyntiltä! Meno kohillaan, naps. Menee hankintaan.
 
All work and no play makes Nick a dull boy
phiit
13.10.2009 07:22:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvosteluja jo luettavissa:
 
Desibeli.net 4/5: http://desibeli.net/arvostelu/4257
 
Noise.fi 4/5: http://www.noise.fi/levyarvostelut/?id=11109
 
Veikko
13.10.2009 13:25:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvältä kuulostaa. Klassista, mutta tuoretta.
 
- Lopeta itsesi - Jaakko 2,5 vee
PsychedelicWarlord
13.10.2009 14:22:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

phiit: 3. uus kipale "Break Me" kuultavissa nythen!! -> www.peergunt.com
 
Bändihän kuulostaa sovituksellisesti innovatiivisemmalta kuin koskaan.Rytmisesti hyviä koukkuja ja mm. basson sisääntulo hyvin sovitettu.Nikillä kuulostaisi soolosoundi olevan tässä aika "clean".Kuulostaa oikein hyvältä.
 
Riffi iskee kuin miljuuna volttia.
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
phiit
19.10.2009 13:54:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"I Play It Cool" tämän viikon Radio Rockin Rautaa vai roskaa äänestyksessä, tiedätte mitä painaa ;)
 
http://www.radiorock.fi/ohjelmat/ro … in_iltapaiva/rautaa_vai_roskaa.html
 
Mika Kangas
20.10.2009 18:55:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittu mitä paskaa :)
 
Ei vaan,täytyy hommata levy loppuviikosta.Ja keikallekin päästä jahka opin ottamaan vähemmän pohjia ettei taas lennä ulos ennen kuin soitto alkaa.
 
Nick Bone
20.10.2009 20:16:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan perkeleellisen hyvä biisi toi "Break Me"! Kunnon koukuttavaa junttaa. Hyvä ukot!
 
All work and no play makes Nick a dull boy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «