Timetokill 05.10.2009 13:40:34 (muokattu 05.10.2009 13:49:27) | |
---|
laakeri: McLareniltahan on nyt tullut sellaista kommenttia, että antavat vielä Kovalaiselle mahdollisuuden todistaa arvonsa kisan viimeisissä kilpailuissa. Varmaan toi on sellaista "pep talkia", eli yritetään pitää Heikin motivaatio mahdollisimman korkealla viimeisiin kisoihin. Kyllä täytyy olla täydellinen vihannes, jos ei vaihtaisi Kovalaista Räikköseen, ellei sitten herra Hamilton/talli halua pitää vain selkeää kakkoskuskia tyyliin Schumi-Irvine/Barrichello. |
Juzzu 06.10.2009 08:38:36 | |
---|
|
Juzzu: Jos Kyllönen ei usko Räkän Mäkki-siirtoon, alkaa se olemaan jo aika varma diili sitten. http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/10/968488 Haistanko sarkasmin? Uskon McLaren-pestin yhä olevan lähimpänä. Brawn on vähän kysymysmerkki, sillä talli on pudonnut "ylempään keskikastiin". Toisaalta, jos Mercedes tosiaan kaappaa tallin ykköstallikseen, on se varsin houkutteleva Brawn-miehistöineen. Kimin manageri vinkkasi siitäkin, että kiinnostuneiden tallien joukossa olisi niitäkin joiden kuljettajapestit on jo julkistettu. Luultavasti tarkoitti sillä Red Bullia. Suomalaiseen mentaliteettiin ei oikein istu tälläinen lässytys työpaikan suhteen: - Olen vihdoin taas kotona, Massa ilakoi Ferrarin kotisivuilla. - Tämä on toinen perheeni, enkä malttanut odottaa, että näen heitä taas. Kaikkia niitä ihmisiä, joiden kanssa olen työskennellyt monta vuotta, ja jotka ovat olleet lähelläni nämä päivät. Nyt voin todellakin sanoa, että alan työskentelemään taas. On paljon tehtävää, mutta olen iloinen. Tykkään Maranellon tyylistä. "- On hienoa saada Felipe takaisin meille. Olen onnellinen, että voin syleillä häntä jälleen. Kutsuimme pääjohtaja Luca di Montezemolonkin paikalle ja hän oli iloinen päästessään tervehtimään Felipeä ja kiittämään häntä hyvästä työstään" Syleilyä ja kiittelyä hyvästä työstä:) |
Lesko 06.10.2009 10:51:21 | |
---|
Kyl maar tua Red Bulli ihan hyvä vaihtoehto Räkälle olis kaikinpuolin. |
Juzzu 06.10.2009 11:03:21 | |
---|
Mäkrö: Haistanko sarkasmin? No siis MTV3:n kaikin tavoin kankeasti F1-porukasta Kyllönen on kyllä eniten sekaisin :-) |
Mikael 06.10.2009 11:29:27 | |
---|
Juzzu: No siis MTV3:n kaikin tavoin kankeasti F1-porukasta Kyllönen on kyllä eniten sekaisin :-) Kyllönen on varmaan MAXin paras myyntimies... Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Tranquility 06.10.2009 15:16:24 | |
---|
Mikael: Kyllönen on varmaan MAXin paras myyntimies... Todellakin. |
LordWinter 07.10.2009 19:13:25 | |
---|
Jos Kimi nyt lopettaa niin turha nuita formuloita on enää kattella. Heikki pysyy Hamiltonin varjossa ja Rosberikin on saksalainen, prrrrrkkl. Toivottavasti joku Niemelä nousee sarjaan jossain vaiheessa. Mikä helvetin perussävel? |
Tranquility 07.10.2009 23:19:25 | |
---|
LordWinter: Jos Kimi nyt lopettaa niin turha nuita formuloita on enää kattella. Heikki pysyy Hamiltonin varjossa ja Rosberikin on saksalainen, prrrrrkkl. Toivottavasti joku Niemelä nousee sarjaan jossain vaiheessa. Itse olen ehkä vähemmistöä, mutta en seuraa lajia suomalaisten kuskien takia. Minulla oli suosikkitalli, joka kuopattiin jo ajat sitten, eikä monivuotinen suosikkikuljettajani ole suomalainen. Toivon suomalaisille kyllä menestystä lajin parissa, mutta en omien suosikkieni kustannuksella. |
Bullitt 07.10.2009 23:25:12 | |
---|
Tranquility: Itse olen ehkä vähemmistöä, mutta en seuraa lajia suomalaisten kuskien takia. Minulla oli suosikkitalli, joka kuopattiin jo ajat sitten, eikä monivuotinen suosikkikuljettajani ole suomalainen. Toivon suomalaisille kyllä menestystä lajin parissa, mutta en omien suosikkieni kustannuksella. Veikkaampa että vaikka sarjassa ei ajaisi yhtään suomalaiskuskia ens kauella, niin silti seuraisin kisoja. Onhan se kuitenkin aina mielenkiintosta nähdä että miten "vanhat tuttavuudet" pärjää ja etenkin kauen alkupäässä nähdä voimasuhteita. Kaikki paitsi veneily on turhaa. "Jes voitettiin. Eurokin on kalliimpi ku dollari. Ne on ihan läskejä." -Lennu |
Tranquility 07.10.2009 23:35:00 (muokattu 07.10.2009 23:38:30) | |
---|
Bullitt: Veikkaampa että vaikka sarjassa ei ajaisi yhtään suomalaiskuskia ens kauella, niin silti seuraisin kisoja. Onhan se kuitenkin aina mielenkiintosta nähdä että miten "vanhat tuttavuudet" pärjää ja etenkin kauen alkupäässä nähdä voimasuhteita. Kylläpä vaan. Edellisellä (tai sitä edellisellä) sivulla avauduin F1:n epäkohdista. Jos jossain vaiheessa menetän mielenkiintoni lajia kohtaan niin ei se todennäköiseseti johdu kuljettajien kansalaisuuksista vaan kisojen tylsyydestä tai politikoinnin / tuomaripelin entisestään lisääntyneestä roolista ja epäjohdonmukaisuudesta. Reilua kilvanajoa, ilman epäjohdonmukaisista rangaistuksista aiheutuvaa pelkoa, ja radalla tapahtuvia ohituksia kaipailisin siis lisää. |
bedlam 08.10.2009 09:30:47 (muokattu 08.10.2009 09:36:06) | |
---|
Mikael: Kyllönen on varmaan MAXin paras myyntimies... Ehkäpä Matille on annettu kanavan puolesta tehtäväksi olla mahdollisimman pahasti sekaisin noissa maikkarin uusinnoissa. En ole todellakaan Oskarin fani, mutta parin uusintakisan katselun jälkeen kuuntelen häntä kuitenkin huomattavasti mielummin kuin sekopäistä Kyllöstä. Ja aikoinaan olin sentään ihan Kyllösfani. Itse olen haaveillut siitä, että Mustakaria kokeiltaisiin joskus pääselostajaksi. |
Skebameizi 08.10.2009 10:25:12 | |
---|
Minulla oli suosikkitalli, joka kuopattiin jo ajat sitten Jordan? :) www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
Qsysi 08.10.2009 16:19:05 | |
---|
Skebameizi: Jordan? :) Pah, Minardi tai Arrows :) I reject your reality and substitute my own! |
Juzzu 08.10.2009 19:44:33 | |
---|
Minardi, tuo liikkuvien shikaanien äiti ja tytär. Mitesn se saataisiin takaisin, pistetäänkö kolehti? |
Jag 09.10.2009 15:11:50 | |
---|
Juzzu: Minardi, tuo liikkuvien shikaanien äiti ja tytär. Mitesn se saataisiin takaisin, pistetäänkö kolehti? Minardi, Tyrell ja Ligier pitäis saada takaisin. Ja 107%n sääntö... nostalgia.. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Von Blåmberg 09.10.2009 15:47:47 | |
---|
Jag: Minardi, Tyrell ja Ligier pitäis saada takaisin. Ja 107%n sääntö... nostalgia.. Siellähän nuo vieläkin seikkailee, Minardi on nykyään Toro Rosso ja Tyrrell voittaa tämän kauden maailmanmestaruuden Brawn GP:n muodossa. Ligier/Prost taitaa olla ainoa pois jäänyt. "It is of interest to note that while some dolphins are reported to have learned English -- up to fifty words used in correct context -- no human being has been reported to have learned dolphinese." -Carl Sagan |
Siki-Siki 09.10.2009 16:33:45 | |
---|
"Maailman maku myrkyllinen, mutta syödä täytyy ihmisen" -Ismo Alanko |
Qsysi 09.10.2009 16:48:43 (muokattu 09.10.2009 16:49:10) | |
---|
Von Blåmberg: Siellähän nuo vieläkin seikkailee, Minardi on nykyään Toro Rosso ja Tyrrell voittaa tämän kauden maailmanmestaruuden Brawn GP:n muodossa. Ligier/Prost taitaa olla ainoa pois jäänyt. Eiköst ensi kaudeksi pitäis olla tulossa joku Tyrrell-niminen talli taas mukaan peliin? Kö, vai muistanko väärin. E: Ligier tekee muuten nykyään mopoautoja. I reject your reality and substitute my own! |
Hetfield 09.10.2009 16:59:40 | |
---|
Qsysi: E: Ligier tekee muuten nykyään mopoautoja. Jatkaneet siis hyväksi havaitsemallaan linjalla. I quit the band... Now I just play with myself. |