Aihe: Kone soittaa midit aivan kuin minä olisin niitä soittamassa.
1
Tapani L
28.02.2004 20:10:42
Eli kone soittaa midit aivan perseelleen. Kaikilla ohjelmilla sama juttu: ei pysy tahdissa, elikkäs tökkii. Missä on vika ja pystyykö sen korjaamaan? En kai vain ole huono roolimalli tietokoneelleni? Kone on pari vuotta vanha ja äänikortti on integroitu.

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Tapani L
01.03.2004 22:49:02
En kai kirjoittanut viestiä turhan vitsinomaiseksi, vai eikö kukaan tosiaankaan osaa neuvoa minua?

Pahoittelut jos hämäsi, ongelma on oikea.

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Vanalkar
01.03.2004 23:05:06
Aika outo ongelma. En kyllä osaa neuvoa, mutta heitänpä sen normaalin koneenhoito-ohjeen: päivitä kaikki mahdolliset ajurit. Mikähän emolevy on kyseessä?
On Pimeyden Paroni pahuuden herra Taistelukenttänä ympäröi horna
Firewalk
02.03.2004 00:05:48
Olis hyvä jos laittaisit vähän tarkemmin koneen speksejä? Luulenpa että vikana on äänikortti. Käytätkö siis softasynia vai ulkoisia midihärpäkkeitä?
Nazareth
02.03.2004 11:18:55
mulla tota ilmenee joskus jos o xp:n oma softa-ajuri päällä, mutta sillonki jos mulla o useita ohjelmia piällä
"Yks kalja ja yks lapin kulta."
Tapani L
02.03.2004 20:21:28
Jees, ajureiden päivitys voisi kyllä helpottaa.

Tarkempien tietojen antaminen on kyllä vähän hankalaa, kun en niistä mitään tiedä. Voin kyllä yrittää ottaa selvää jos siitä jotain hyötyä on.

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)