Aihe: Kone soittaa midit aivan kuin minä olisin niitä soittamassa.
1
Tapani L
28.02.2004 20:10:42
Eli kone soittaa midit aivan perseelleen. Kaikilla ohjelmilla sama juttu: ei pysy tahdissa, elikkäs tökkii. Missä on vika ja pystyykö sen korjaamaan? En kai vain ole huono roolimalli tietokoneelleni? Kone on pari vuotta vanha ja äänikortti on integroitu.

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Tapani L
01.03.2004 22:49:02
En kai kirjoittanut viestiä turhan vitsinomaiseksi, vai eikö kukaan tosiaankaan osaa neuvoa minua?

Pahoittelut jos hämäsi, ongelma on oikea.

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Firewalk
02.03.2004 00:05:48
Olis hyvä jos laittaisit vähän tarkemmin koneen speksejä? Luulenpa että vikana on äänikortti. Käytätkö siis softasynia vai ulkoisia midihärpäkkeitä?
Nazareth
02.03.2004 11:18:55
mulla tota ilmenee joskus jos o xp:n oma softa-ajuri päällä, mutta sillonki jos mulla o useita ohjelmia piällä
"Yks kalja ja yks lapin kulta."
Hanok
02.03.2004 13:21:30
Eli kone soittaa midit aivan perseelleen. Kaikilla ohjelmilla sama juttu: ei pysy tahdissa, elikkäs tökkii.

Mulla on ollut vähän samaa pulmaa, tosin en ole jaksanut asiaan syvemmin perehtyä. Tarve ei ole kovin kriittinen kun käytän MIDIä ainoastaan biisiosioiden muistiin kirjoittamiseen. Välillä se kyllä kuunnellessa rupeaa ärsyttämään kun konerumpalin taimi mättää.

Itse olen arvellut että juurikin integroidun äänipiirin midi-syna on niin huono että playback pätkii. Ehkäpä se tilanne jollain ajuripäivityksellä voisi parantua.
Tapani L
02.03.2004 20:21:28
Jees, ajureiden päivitys voisi kyllä helpottaa.

Tarkempien tietojen antaminen on kyllä vähän hankalaa, kun en niistä mitään tiedä. Voin kyllä yrittää ottaa selvää jos siitä jotain hyötyä on.

‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)