Aihe: Gibson Firebird V vireongelma
1 2
Freewheeler
17.09.2009 15:06:29
Skebaba: Venyttänyt olen. Pitää venytellä siis lisää! ;)

Paksu E-kieli ja G menevät heti epävireeseen, muut pitävät hieman paremmin. Tiedä sitten onko sielä liikkeessä (en viitsi mainita nimeä) tehtykkään kitaralle kovin kummosia. Ainakin kielet oli vaihdettu...

Venyttelen oikein ahkerasti jos alkais vireen pitämään!

Venytä niin paljon kuin vaan uskallat. Siis vedä ja venytä kieliä ylöspäin otelaudasta. Mulla on Firebird pysynyt vireessä hyvin. Pidin 3 kk tauon sen soittamisessa eikä sitä tarvinnut virittää :-)
Ei vinopäähevikeppejä mulle, kiitos.
Skebaba
21.09.2009 22:02:27
Noniin. Eli vaihdoin ite sitten lopulta kielet tein kaikki tarkasti, venytykset jne. Alkoihan se vire pitämään ja oikein kunnolla! Tiedä sitten mitä pelleilyä harrastivat sielä liikkeessä...
Jii-Gee
21.09.2009 22:50:30

Skebaba: Noniin. Eli vaihdoin ite sitten lopulta kielet tein kaikki tarkasti, venytykset jne. Alkoihan se vire pitämään ja oikein kunnolla! Tiedä sitten mitä pelleilyä harrastivat sielä liikkeessä...

Et sit koskaan lukenu ihan ensimmäistä vastausta jonka Bone laittoi..??!!

"bonecrusher
13.09.2009 20:29:00
Mitkä kielet? Milloin vaihdettu? Onhan muistettu esivenyttää?"
"Pitäiskö bassoa virittää vai pidänkö tehtaan vireessä niin kuullostaa aidommalta." -poppamies-
jra
21.09.2009 23:46:19
Mitä tästä opimme? Ei kannata luottaa liikkeen asiantuntemukseen vaan opetella itse tekemään säädöt ja pikku huollot (ei koske vain aloittajaa, vaan ihan yleisesti näin).

Hyvä että tuli Firebird kuntoon ja pääset soittamaan.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
weetube
23.09.2009 09:27:50 (muokattu 23.09.2009 09:33:01)
Numb: Tätä minä suosittelen myös. Ei maksa mitään, mutta voi ratkaista kaiken.

Lyijykynää tai uusi satula.

T:W

Jaaha homma selvis...
Osta lentoVeikko---> Tai vaihdetaan johonkin helpommin hallittavaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)