Aihe: Apuva! Lauluääni meni!
1
Niippis
22.06.2009 17:18:38
Nyt iski hätä.Reilun viikon kestänyt flunssa alkaa olla ohi,mutta aloin laulamaan niin eipä tullutkaan mitään,kähinää ja rääkymistä ja kurkku kipeeksi!Nyt ois viikonloppuna kaksi keikkaa jotka ois PAKKO hoitaa!Mitä hoito-ohjeita annatte!laulanko vaan vaikka väkisin vai oon hiljaa??
Simo78
22.06.2009 17:23:28
Paketti panadolia ja puol pulloo karilloa. Noin mulle yks tuttu joskus tokaisi, kun oli pikku flunssa päällä. No mä päädyin teehen. Tosin pelkkiä taustoja hönkin, joten ei niin paha rasti pikku kivussa...
Numb
23.06.2009 11:47:05

Niippis: Nyt iski hätä.Reilun viikon kestänyt flunssa alkaa olla ohi,mutta aloin laulamaan niin eipä tullutkaan mitään,kähinää ja rääkymistä ja kurkku kipeeksi!Nyt ois viikonloppuna kaksi keikkaa jotka ois PAKKO hoitaa!Mitä hoito-ohjeita annatte!laulanko vaan vaikka väkisin vai oon hiljaa??

Ovat vasta viikonloppuna. Paljon ehtii tapahtua ennen sitä. Nyt lepuutat, et laula, puhut mahdollisimman vähän, etkä varsinkaan kuiskaa. Ennen keikkaa vältä happamia juomia ja ruokia.
A waist is a terrible thing to mind.
HashCrack
25.06.2009 19:39:18
mulla sillo vähä vielä skidimpänä ku nyt on oli iha sama eikä se lauluääni enää koskaa palannu ennallee vaa tuli äänenmuroos 8DDDDD siis eka lauloin helium äänel sit tuli flunssa joka kesti 2vk ja sen jälkee mä en enää ikin laulanu helium äänel.. O.O
Hash Crack
Tonski
14.09.2009 20:40:57

Musta Panadol Hot on loistava flunssaan, ainakin mulle auttaa kurkkuunkin.
ihku
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)