Aihe: Apuva! Lauluääni meni!
1
Niippis
22.06.2009 17:18:38
Nyt iski hätä.Reilun viikon kestänyt flunssa alkaa olla ohi,mutta aloin laulamaan niin eipä tullutkaan mitään,kähinää ja rääkymistä ja kurkku kipeeksi!Nyt ois viikonloppuna kaksi keikkaa jotka ois PAKKO hoitaa!Mitä hoito-ohjeita annatte!laulanko vaan vaikka väkisin vai oon hiljaa??
Simo78
22.06.2009 17:23:28
Paketti panadolia ja puol pulloo karilloa. Noin mulle yks tuttu joskus tokaisi, kun oli pikku flunssa päällä. No mä päädyin teehen. Tosin pelkkiä taustoja hönkin, joten ei niin paha rasti pikku kivussa...
Numb
23.06.2009 11:47:05

Niippis: Nyt iski hätä.Reilun viikon kestänyt flunssa alkaa olla ohi,mutta aloin laulamaan niin eipä tullutkaan mitään,kähinää ja rääkymistä ja kurkku kipeeksi!Nyt ois viikonloppuna kaksi keikkaa jotka ois PAKKO hoitaa!Mitä hoito-ohjeita annatte!laulanko vaan vaikka väkisin vai oon hiljaa??

Ovat vasta viikonloppuna. Paljon ehtii tapahtua ennen sitä. Nyt lepuutat, et laula, puhut mahdollisimman vähän, etkä varsinkaan kuiskaa. Ennen keikkaa vältä happamia juomia ja ruokia.
A waist is a terrible thing to mind.
Cutter
13.09.2009 13:33:28
Mulla sama ongelma, mut lauluääni meni eilen keikalla.
Haluaisinkin kysellä nyt näin, jos joku tietää vähänkään, että millä aikavälillä voi äänihuuliin alkaa kehittymään niitä niin kutsuttuja "kyhmyjä"?
Eilen olin tosi peloissani, kun oltiin keikalla ja ääni lähti tokavikan biisin aikana niin totaalisesti, et jouduin iskee kitaristille mikin eteen ja sanoo, et laula, jos mä en enää pysty. Tollaistahan ei saisi tapahtua missään tapauksessa. Nyt eletään jo seuraavaa päivää ja ääni vieläkin pois. En tiedä mitä tässä pitäs ajatella.
Mutta oon ihan hemmetin peloissani. Tämä ei ole eka kerta, kun näin on tapahtunut, mutta ei tämmöistä joka kerta käy.
"Jos kaadut, nouse ylös." -Kiinalainen sananlasku-
Tonski
14.09.2009 20:40:57

Musta Panadol Hot on loistava flunssaan, ainakin mulle auttaa kurkkuunkin.
ihku
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)