Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 517 18 19 20 2149 50 51 52 53
BassLass
10.09.2009 16:42:12 (muokattu 10.09.2009 16:42:34)
TKT: Jumalauta että on taas paskaa väkeä talossa. Nakkaisin suorilta käsin pariskunnan, Tuijan, Lotan, Sampon, Jelenan ja Danan pois talosta.

Nää allekirjotan, mutta Ragnaria kyllä sietää.

Miten tuo Jelenakin voi hajota noin saatanasti jos ei muutamaan päivään saa tupakkaa. Lähdössä jo talosta pois?

Sais lähteekki. Ei kukaan oikeesti sitä halua taloon.

Sitten tämä Lotta. Joku on tainnut mennä pahasti pieleen, on tämä likka sen verran tyhmä tapaus. "Mun pizzaan ei tuu raaka-aineita." Ok.

No Lotta on niin tyhmä, että alkaa olla jo melkeen viihdyttävää katsella. Viime vuoden voittajahan oli samantapainen ku Lotta? Eikö ollukki?

Ainoat järkevät talossa olevat ovat Sami/Kätlin, mr. Mensa ja Aso (jossain määrin). Nino nyt on kanssa täysin sekopää, mutta sen hajoamiset on sentään viihdyttäviä.

Asolla on ehkä kovin huumoriarvo talossa tällä hetkellä.

Mensa-Esa voittoon!

Kyllä, Mesa voittoon!
Pendulum
10.09.2009 17:43:09
Mensa-Esa sanoo esittelyprofiilissaan käyttävänsä voittorahat sentään hyväntekeväisyyteen, jollain muulla ne varmasti menisivät lähinnä kokkeliin ja sedunbaarin kassaan!
aivokuolio
10.09.2009 19:08:08 (muokattu 10.09.2009 19:09:16)
Tuija, Ragnar, Kätlin ja Jelena äänestyksessä. Niin paljon kuin tuo viimeinen ärsyttääkin niin toivottavasti Kätlin tippuu. Ei mitään viihdearvoa.
Jormaz
10.09.2009 19:15:42
Kylhän Gatling pitää jättää taloon, kateellisilla ämmillä pitää olla joku kateuden kohde. Ragnarin vois heittää vittuun tuolta, on niin turha jätkä. Tän kauden julkisuudenhakija. Tuleva chat-juontaja ja pr-emäntä BB-RAGNAR! Tuotannolta hirveä moka ottaa tommosia tyrkkyjä taloon. Ei noista Esasta ja isosuisesta naisestakaan ole mitään iloa, nussinnat on nähty ja nyt on ns. pussit tyhjinä kaikin puolin.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
dipshit
10.09.2009 20:30:54
aivokuolio: Tuija, Ragnar, Kätlin ja Jelena äänestyksessä. Niin paljon kuin tuo viimeinen ärsyttääkin niin toivottavasti Kätlin tippuu. Ei mitään viihdearvoa.

No mitä vittua. Kätliniähän tuolla katselee kaikkein mieluiten ihan vaan sen uskomattoman ulkonäön takia. Noista pitäis ehdottomasti pudota Tuija. Aivan vitunsaatanan ärsyttävän oloinen ihminen. Se ääni, se valitus, ulkonäkö, jutut... aargh! Siis oikeasti mun tekee melkein fyysisesti pahaa katsella ja kuunnella sitä tuolla talossa. Miksi siis silti katon BB:tä? Älkää multa kysykö.
aivokuolio
10.09.2009 20:35:29
Dipsetcityboy: No mitä vittua. Kätliniähän tuolla katselee kaikkein mieluiten ihan vaan sen uskomattoman ulkonäön takia. Noista pitäis ehdottomasti pudota Tuija. Aivan vitunsaatanan ärsyttävän oloinen ihminen. Se ääni, se valitus, ulkonäkö, jutut... aargh! Siis oikeasti mun tekee melkein fyysisesti pahaa katsella ja kuunnella sitä tuolla talossa. Miksi siis silti katon BB:tä? Älkää multa kysykö.

No sehän tässä just on että tuon myötähäpiän ja raivon takia ainaki ite katon tuota ohjelmaa. Jos niitä nättejä mimmejä haluaa katella nii löytyy eri ohjelmista ja vaikkapa netistä. Jotkut löytävät jopa ihan oikeasta elämästä.
DJKaaos
10.09.2009 20:37:01
Dipsetcityboy: No mitä vittua. Kätliniähän tuolla katselee kaikkein mieluiten ihan vaan sen uskomattoman ulkonäön takia.

Hänen ulkonäössään ei ole mitään uskomatonta. Ihan peruskaunis muija, ei mitään muuta.
Minä olen minä.
Meadow
10.09.2009 20:48:11 (muokattu 10.09.2009 20:48:31)
Minähän en tätä ali-ihmispaskaa aio katsoa enää sekuntiakaan, mutta ainakin viime kaudella koko homma kaatui siihen, kun kaikki ne ärsyttävimmät ja erikoisimmat kilpailijat pudotettiin ensimmäisenä. Sitten on talo täynnä ihan kivoja jeesjees-tyyppejä, joissa ei ole mitään kiinnostavaa.
CountX
10.09.2009 21:03:33
aivokuolio: Tuija, Ragnar, Kätlin ja Jelena äänestyksessä. Niin paljon kuin tuo viimeinen ärsyttääkin niin toivottavasti Kätlin tippuu. Ei mitään viihdearvoa.

Tuija vois lähteä, koska se on noista ainoa kuka on ylittänyt ärsytyskynnykseni reippaasti punaisen puolelle.

Jelena ei missään tapauksessa saa lähteä ennen kuin olen nähnyt sen tissit paljaana.

Ragnar ja Kätlin voi minun puolesta jäädä, vaikka ovatkin turhan neutraaleja tyyppejä. Kauniita mutta tylsiä.
"You'll have to stand up to women. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Lesko
10.09.2009 21:11:42
Ragnari voi kyllä mun puolesta kanssa jäädä, se on suosikkini Lotan ja Mesan ohella. Tuija, Jelena tai Kätlin, ihan sama kuka lähtee, täysin yhdentekeviä. Jelena ehkä eniten.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Kitaranraiskaaja
10.09.2009 22:03:44

TKT: Sitten tämä Lotta. Joku on tainnut mennä pahasti pieleen, on tämä likka sen verran tyhmä tapaus. "Mun pizzaan ei tuu raaka-aineita." Ok.

Eikös se ole ennemminkin nirsoutta kuin tyhmyyttä jos ei pizzaan halua laittaa muuta kuin ketsuppia ja juustoa?
Juugeli
10.09.2009 22:05:01
Ragnar pois, sillä on vähiten viihdearvoa. Tuijan hajoilut on ihan parasta viihdettä, vaikka muuten onkin tosi ärsyttävä.
A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello
Lesko
10.09.2009 22:43:49 (muokattu 10.09.2009 22:44:16)
Kitaranraiskaaja: Eikös se ole ennemminkin nirsoutta kuin tyhmyyttä jos ei pizzaan halua laittaa muuta kuin ketsuppia ja juustoa?

Sellainen pizza on listallakin. Margaretha, tjtsp. joten kylläpäs tartutte ihme juttuihin.
Kattokaa nyt tota Tuijaa kuin vitun ärsyttävä se on. Koko ajan kitisee ja vinkuu ja perkele.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Alpha
10.09.2009 23:08:22 (muokattu 10.09.2009 23:40:40)
Mensa vie kyllä voiton tässä kisassa. Tuija kitisee ja valittaa...ja aina on Esa A lohuttamassa. Ja on tosiaan muutenki ollu kova tsemppari tuolla slummissa. Kuivia sarkastisia heittoja tulee myös aika ajoin, jotka osuvat...eikä ainakaan Dana, Kätlin ja Lotta niitä tajua.

Edit:Jesa, Sami ja Minchin pistävät kyllä hyvin vastaan...:o)
Brian May jr.
10.09.2009 23:38:53
Siis onko tämä jo 5. tuotantokausi vai? Mitenköhän multa on mennyt näitä ohi kun kelasin että tämä on vasta 3s. Toisaalta enpä ole yhtäkään jaksoa vielä katsonut kokonaan yhdestäkään tuotantokaudesta. Olisko tässä mulle uus ylpeydenaihe?
Vettä!
dipshit
11.09.2009 01:17:31
djKaaos: Hänen ulkonäössään ei ole mitään uskomatonta. Ihan peruskaunis muija, ei mitään muuta.

Nojoo, tuli ehkä vähän liioiteltua koko tuo viesti. Mutta on se noista talon asukeista selvästi kaunein silti =)
apua-mies
11.09.2009 16:28:00
paratiisin ja slummin puolet vaihtuivat kokonaan ;)

tänään illalla taloon tulee uusi asukas,20-vuotias nainen
Alpha
11.09.2009 16:43:07
apua-mies: paratiisin ja slummin puolet vaihtuivat kokonaan ;)

Jeps. Ja ihan vaan Danan nokkeluuden, kysymysten ja uteliaisuuden takia. Aso kyllä antoi viitteitä jo aiemmin...

tänään illalla taloon tulee uusi asukas,20-vuotias nainen

Spekulointeja uudesta asukkaasta on ja Subjectissa. Varmanakin jopa pidettyjä.
M4ss3 m/
11.09.2009 19:16:24
Tuija: "valivalivalivali" "mä en lähe täältä talosta vaikka mikä ois"

Niin no mitä tuossa sitten, no juuri tuollainen on ihan perseestä, että ensin itketään ja valitetaan niin vitusti, mutta sitten uhotaan, ettei lähdetä talosta vaikka mikä olisi.

Miten tämä kausi tuntuu olevan jotenkin vähän ns. "fail", eli taloon yritetään saada edes vähän jotain liikettä noitten slummin asukkaiden tehtävien muodossa, mutta sitten nuo paratiisin asukkaat taas valittavat tylsyyttä jne. Joten uskon, että vanhojen viikkotehtävien pitäminen olisi ollut paljon järkevämpää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)