Aihe: Aloittelija hankkimassa rumpuja
1
FocUm
30.08.2009 03:18:59
Olen hankkimassa itselleni viimein omia rumpuja, mutta kerrostalossa asumisen takia tarkoitus olisi ostaa akustisten sijaan sähkörummut. En ole vielä omia rumpuja ikinä omistanut joten en tiedä mitään merkeistä ja muista. Ainoastaan koulussa on tullut soitettua. Kokemustakaan ei siis pahemmin ole. Hintahaitari tälle olisi noin 300-700 euroa. Olisikohan kenelläkään merkki- tai laatuehdotuksia. Milleniumit ovat foorumeista päätellen ihan kuraa, mutta mitä olisitte mieltä näistä:

http://www.thomann.de/fi/roland_hd1_practice_edrum_set.htm

Olisivatkohan nuo mistään kotoisin. Hintakin sopii. Nuo olisivat kuvauksen mukaan sopivat aloittelijoille, joten ne luultavasti sopisivat paremmin kuin hyvin minulle.

Odotan vastauksianne ja ehdotuksianne. Kiitosta vain jo etukäteen.
south_of_heaven
31.08.2009 23:13:05 (muokattu 31.08.2009 23:14:10)
Kattelisin kanssa TD-6KV:ta käytettynä, itsellä ollut tässä jo nelisen vuotta ja loistavasti vielä käy ja kukkuu, eikä mikään ole hajonnut. Nykyään enimmäkseen jo yllä kirjoittaneen käyttäjänkin mainitsemia midi-ominaisuuksia käyttelen, postiin pitäisi viikon sisällä kolahtaa Superior Drummer 2.0 jossa on realismi kyllä ihan toisessa avaruudessa tuon omiin soundeihin verrattuna. Oma mielipide on kuitenkin, että TD-6:n soundit pesee ton HD-1:n ja TD-3:n soundit ihan mennen tullen, ja laajennettavuuttakin löytyy, mm. itselleni olen ostanut yhden symbaalin lisää tuohon settiin.
Life in plastic, it's fantastic!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)