Antti1 19.05.2009 00:31:29 | |
---|
Ed_Guy: Serial Experiments Lainin sain myös päätökseen jokunen aika sitten. Mulle on jäänyt koko sarjan motiivi varsin auki, mutta eipä se mitään. Tässä viimeistelen tänään juuri Full Metal Alchemistin ykköskautta, on päässyt jo unohtumaan poikien seikkailut. Kakkosta odotellessa... :) "I do not need a microphone. My voice is fucking powerful!" -JB |
Räbbänä 19.05.2009 11:16:54 | |
---|
Antti1: Mulle on jäänyt koko sarjan motiivi varsin auki, mutta eipä se mitään. Tässä viimeistelen tänään juuri Full Metal Alchemistin ykköskautta, on päässyt jo unohtumaan poikien seikkailut. Kakkosta odotellessa... :) En kyllä tiedä miten tuohon kakkoskautden alkuun pitäisi oikein suhtautua. Piirtotyylikin kokenut pienoista muutosta ensimmäiseen kauteen verrattuna. Tahtikin ehkä aavistuksen aiempaa nopeampi(?). ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
geeza 19.05.2009 13:40:01 | |
---|
Tykkäsin Beckistä kovasti. Muita animeita enoo oikeen jaksanukkaan katella. If found, please return to the pub. |
Räbbänä 08.08.2009 11:43:50 | |
---|
Hellsing Ultimate kuudes osa julkaistiin heinäkuun lopussa Japanissa ja on jo erinäisiä reittejä pitkin ollut saatavilla niin raakaversiona, enkkusubeilla sekä parilla muullakin kielellä. Varsin jees. "särö pedalli ihan hyvä black sabbath ääni keltanen ihan hyvä" |
Ed_Guy 16.08.2009 01:27:19 (muokattu 16.08.2009 04:15:26) | |
---|
|
LordWinter 25.08.2009 18:15:17 | |
---|
SPOILIA DEATH NOTE!! En oo tota animea vielä katsonut, mutta mangat olen lukenut. Erittäin mielenkiintoinen tapaus oli seitsemänteen kirjaan saakka, sitten alkoi juoni vähän niin kuin alusta, mutta lopussa parani taas. Kaikkein eniten sarjassa ärsytti se, että tekijät suunnittelivat L:n voittavan lopussa, mutta muuttivat mielensä, jotta saisivat mieleisensä loppunäytöksen. L:n kuolema kun kosketti meikää enemmän kuin mikään fiktiivinen kuolema koskaan. En kyllä käsitä, että miksi se järkytti sillä tavalla, normaalisti pidän juuri tuollaisesta draamasta. Animea olen suht vähän katsonut kokonaisuudessaan. Pokemonia, Digimonia ja Beybladea tuli joskus katottua niitä ensimmäisiä jaksoja. Dragon Ballista on lähes kaikki katottuna. Eniten kiinnostais katsoa tota Full Metal Alchemistia tällä hetkellä, tosin silloin kun sarja tuli telkkariin niin ei napannut kyllä yhtään mainosten perusteella. Mikä helvetin perussävel? |
Antti1 25.08.2009 19:02:58 | |
---|
Toi Death Note -anime on kyllä niin... todella itseään toistava, ennalta-arvattava, väkisin venytetty ja tylsä. Ensialkuun se vaikuttaa ihan lupaavalta, mutta jo muutaman jakson jälkeen on ihan koko kuvio nähty ja homma vaan toistaa itseään. Toteutuskaan ei mitenkään poikkeuksellisen hieno, joten mun kirjoissani se on sitä roskakoppa-osastoa. Katsoin sen kyllä läpi, mutta niin olen katsonut ihan kaiken muunkin paskan, joka on käsiin sattunut. Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
LordWinter 26.08.2009 10:38:41 | |
---|
Voisko joku pistää linkin johonkin hyvään torrenttiin tosta Death Note -animesta? Meikä on aika onneton ettimään niitä ite. Mikä helvetin perussävel? |
Ed_Guy 27.08.2009 00:12:13 | |
---|
Suositelkaahan jotain kieroutunutta sarjaa jossa veri lenttää. |
StoRBa 27.08.2009 10:52:31 | |
---|
Ed_Guy: Suositelkaahan jotain kieroutunutta sarjaa jossa veri lenttää. Ootko Berzerkiä kattonut? Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
Ed_Guy 28.08.2009 02:12:40 | |
---|
StoRBa: Ootko Berzerkiä kattonut? Yks lemppari animeistani :D |
Ed_Guy: Suositelkaahan jotain kieroutunutta sarjaa jossa veri lenttää. Elfen Lied. Kova sarja, vaikkakin vain ~13 jaksoa. Suosittelen. |
StoRBa 30.08.2009 23:45:40 | |
---|
B-mies: Elfen Lied. Kova sarja, vaikkakin vain ~13 jaksoa. Suosittelen. Komppia tälle, jossei ole vielä tuttu. Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
Ed_Guy 31.08.2009 00:57:34 | |
---|
B-mies: Elfen Lied. Kova sarja, vaikkakin vain ~13 jaksoa. Suosittelen. Katottu on :D Kova oli |
Antti1 31.08.2009 01:03:12 | |
---|
Mun täytyy kyllä ihmetellä teidän mieltymystänne... Berserk on ihan törkeän kova, mutta Elfen Liedihän nyt on ihan sitä kamalinta pohjasakkaa melkeinpä tuossa genressäkin. Animaation tyyli, ääninäyttelijät (!!!), juoni ja oikeastaan melkein kaikki siinä kusee hervottomasti. Tosin niinkuin aiemminkin totesin, niin kaiken olen aina kuitenkin alusta loppuun saakka katsonut vaikka väkisin. :) Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine? |
Ed_Guy 31.08.2009 02:02:08 (muokattu 31.08.2009 02:02:17) | |
---|
Antti1: Mun täytyy kyllä ihmetellä teidän mieltymystänne... Berserk on ihan törkeän kova, mutta Elfen Liedihän nyt on ihan sitä kamalinta pohjasakkaa melkeinpä tuossa genressäkin. Animaation tyyli, ääninäyttelijät (!!!), juoni ja oikeastaan melkein kaikki siinä kusee hervottomasti. Tosin niinkuin aiemminkin totesin, niin kaiken olen aina kuitenkin alusta loppuun saakka katsonut vaikka väkisin. :) No juonihan Elfenissä oli aivan perseestä, mutta tissejä ja verta! Ne kompensoi tota juonen puutetta :D |
Chrissie 05.09.2009 19:34:30 | |
---|
Huomasinpa tuossa, että ensi viikon tiistaina (8.9) alkaa Death Note Maikkarin Scifi-kanavalta. Siis, samalle paikalle kuin jossa tällä viikolla Last Exile lopetti. Jos kanavan omistaa niin sinne vaan katteleen. Ei tartte alkaa warettaan ;) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Milkop 12.09.2009 19:48:50 | |
---|
Katsoinpa tuossa äsken Cowboy Bebop -leffan. Sarjaa en ole nähnyt, mutta tuo oli ihan katsomisen arvoinen pätkä. Musiikit tuntuivat tosin jossain kohdin vähän sopimattomilta, mutta eivät silti päässeet häiritsemään. Ei nyt mikään mestariteos kuitenkaan, mutta kyllähän tuon katsoi. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Räbbänä 13.09.2009 21:20:24 (muokattu 13.09.2009 21:22:17) | |
---|
Milkop: Katsoinpa tuossa äsken Cowboy Bebop -leffan. Sarjaa en ole nähnyt, mutta tuo oli ihan katsomisen arvoinen pätkä. Musiikit tuntuivat tosin jossain kohdin vähän sopimattomilta, mutta eivät silti päässeet häiritsemään. Ei nyt mikään mestariteos kuitenkaan, mutta kyllähän tuon katsoi. Kyllä se sarjakin kannattaa katsoa. Edit: Kun tuo leffakin oikeastaan sijoittuu sinne parin loppupään jakson väliin. Oiskohan olleet jaksot 22 ja 23. "särö pedalli ihan hyvä black sabbath ääni keltanen ihan hyvä" |
Jannipaali 08.02.2010 22:44:04 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 148 päivää vanhaan ketjuun! Joo joo, haista pitkät. Tuli tuossa kateltua tuo Black Lagooni ja sehän oli pirun hyvä. Kolmas tuotantokausikin pitäisi kuulemma tulla tämän vuoden puolella, joten sitä pitänee kiltisti odotella. Painoin varoitusta. "Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010" |