-Lassi- 23.07.2009 11:47:35 | |
---|
jogo2000: Oli vain niin tylsä tuo peli ettei saanut kovin kiinnostavaa juttua :( Joo, totta. Mä olisin ehkä tykänny että arvostelu olis käsitelly enemmän sitä konsolia ja esitelly enemmän erilaisia pelejä. Musta parhaat AVGNnät on just näitä laite-esittelyjä. diibadaaba |
Jokku 23.07.2009 12:15:33 | |
---|
jogo2000: Oli vain niin tylsä tuo peli ettei saanut kovin kiinnostavaa juttua :( Musta oli loistava arvostelu. Pelin kämäisyys tuli loistavasti esiin. Ei käyny mulla aika pitkäksi. |
Rotuvaari 23.07.2009 13:01:50 | |
---|
Kaikki varmaan huomasivat tuon "My first 3DO review!" -tekstin AVGN:n kotisivuilla, eli jatkoa lienee luvassa eikä tämä yhden pelin review jäänyt viimeiseksi. Toivottavasti ainakin tulee lisää, nimittäin sen verran sai nauraa tuon Plumbers don't wear ties -arvostelun kohdalla. Käsittämätön peli ja aivan selvää kultti-ainesta. Humalapainotteisiin illanistujaisiin ainakin sopiva, vaan eipä taida itse konsolia monestakaan paikasta löytyä. Sääli. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |
Swan 23.07.2009 13:09:48 | |
---|
Aina lämmittää mieltä, kun tuon yhden legendaarisen repliikin kuulee. Olen samaa mieltä kyllä siinä asiassa, että 20 min pelkästään tästä pelistä oli ehkä vähän liikaa. Nerdillä kuitenkin noita 3DO-pelejä näkyi hyllystä löytyvän, niin enemmän Sega CD -tyylisen konsoliarvion olisi voinut niputtaa samaan videoon. Olihan tuota peliä hauska seurata, mutta tosiaan jälkimmäisellä puoliskolla alkoi puuduttaa jo. Neo Geo sai myös maininnan videossa, arvelen siitäkin tulevan jatkossa juttua. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
LordWinter 06.08.2009 10:14:21 | |
---|
Mikä helvetin perussävel? |
Hipelius 06.08.2009 10:39:26 (muokattu 06.08.2009 11:03:22) | |
---|
|
Jebe- 08.08.2009 08:53:20 | |
---|
Kyllähän tuon taas katsoi mielellään niin kuin nörtit aina. Harmittavan vähän oli vain itse peleistä arvostelua, mutta tiedä sitten paljon tuollaisilta taideteoksista keksii sanottavaa. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Burn 09.08.2009 11:10:05 | |
---|
Muistan joskus omistaneeni tuon Crazy Castle 1:n Game Boylla ja ihmetelleeni että miksei pelissä voinut hypätä, miltei samoilla sanoilla ku AVGN. Mut ei se peli nyt mikään ihan paska ollut, muistelisin... Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |
hullu_ukko 21.08.2009 00:06:30 | |
---|
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Nuages 21.08.2009 13:01:18 | |
---|
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Ovatpas harmillisen ponnettoman oloisia nämä uudet jaksot, alkaa olla jo väkisinvääntämisen makua. En tiedä ovatko ne totaalisen paskat pelit loppuneet maailmasta vai eikö Jamesia vaan kiinnosta enää. |
aivokuolio 21.08.2009 13:39:25 | |
---|
Ite tykkään näistä missä keskitytään itse peliin eikä hommaa vedetä niin täysillä yli kuin esim. viimeisimmässä Bugs Bunny-jaksossa. Ja maailmasta eivät paskat pelit lopu. |
zekeode 21.08.2009 13:47:24 | |
---|
aivokuolio: Ite tykkään näistä missä keskitytään itse peliin eikä hommaa vedetä niin täysillä yli kuin esim. viimeisimmässä Bugs Bunny-jaksossa. Ja maailmasta eivät paskat pelit lopu. Tää uus Super Pitfall oli kyllä helvetin hyvä, ja juurikin tästä syystä. Seuraako kukaan muu niitä "spin-offeja": leffa-arvosteluja, board James, bullshit man... Esimerkiksi uusi kolmiosainen Alien Invaders (kolme osaa), oli aivan loistavaa kamaa: http://www.youtube.com/watch?v=csHfT5lYVfU Noista oppii vaikka mitä, ja kertoo asioita joihin ei välttämättä itse ole kiinnittänyt huomiota. |
ruusteri 21.08.2009 14:25:03 (muokattu 21.08.2009 14:33:21) | |
---|
zekeode: Tää uus Super Pitfall oli kyllä helvetin hyvä, ja juurikin tästä syystä. Seuraako kukaan muu niitä "spin-offeja": leffa-arvosteluja, board James, bullshit man... Kyllä noita tulee kateltua ja hyviä on. Kattokaapa vaikka Star Wars- arvostelut, natsaa aika hyvin yhteen omien mielipiteitetteni kanssa. E: Toi viimesin episodi oli jo parempaan päin. |
StoRBa 21.08.2009 14:42:30 | |
---|
zekeode: Tää uus Super Pitfall oli kyllä helvetin hyvä, ja juurikin tästä syystä. Seuraako kukaan muu niitä "spin-offeja": leffa-arvosteluja, board James, bullshit man... Board James ja Bullshit man on rautaa. Kyllä noita leffa-arvosteluitakin kattoo. Tuppaa välillä olemaan tosi pitkiä, jossei oo asialle omistautunut. Onko tuo... Super Guss Cola?? Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa. |
Deino 21.08.2009 19:20:38 | |
---|
aivokuolio: Ite tykkään näistä missä keskitytään itse peliin eikä hommaa vedetä niin täysillä yli kuin esim. viimeisimmässä Bugs Bunny-jaksossa. Samaa mieltä. Loistava jakso tämä viimeisin. |
obiwan 21.08.2009 20:22:42 | |
---|
zekeode: Tää uus Super Pitfall oli kyllä helvetin hyvä, ja juurikin tästä syystä. Seuraako kukaan muu niitä "spin-offeja": leffa-arvosteluja, board James, bullshit man... About kaikki matsku on tullu koluttua mitä cinemassacresta löytyy, mies tuntuu tekevän pelkkää rautaa:) Top10-listat ovat kyllä loistoa=D |
Jebe- 21.08.2009 20:39:11 (muokattu 21.08.2009 20:39:31) | |
---|
obiwan: About kaikki matsku on tullu koluttua mitä cinemassacresta löytyy, mies tuntuu tekevän pelkkää rautaa:) Top10-listat ovat kyllä loistoa=D Kaikki matskuhan on katsottu jo moneen kertaa läpi - AVGN:t sitten joku 50x EDIT: Ja kummatkin AVGN-DVD:t löytyy tietty hyllystä. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Meadow 21.08.2009 20:44:30 (muokattu 21.08.2009 20:44:54) | |
---|
Ja AVGN-paidat ja -lippikset löytyy totta kai kaapista, ja James-julisteita on tietysti seinät täynnä. |
Burn 22.08.2009 09:27:08 | |
---|
Ja Jamesin tuore ruumis löytyy totta kai kylpyammeesta. Kaatopaikan kautta lentokentälle -> Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö... |