Aihe: uuden kitaran hankinta
1
juronpippeli
18.08.2009 16:35:16
Olen ajatellut hankkia uuden sähkökitaran :BC Rich Warlock BK Bronce2.Olen soittanut vuoden verran sähkökitaraa.Onko kyseinen kitara hyvä vai ei?
Antti1
18.08.2009 16:48:30 (muokattu 18.08.2009 16:49:36)
juronpippeli: Olen ajatellut hankkia uuden sähkökitaran :BC Rich Warlock BK Bronce2.Olen soittanut vuoden verran sähkökitaraa.Onko kyseinen kitara hyvä vai ei?

Ei, se ei ole kamalan hyvä kitara. Soittokelpoinen, muttei sen kummempaa.

EDIT: Säästä lisää, et sä saa tohon hintaan oikein mitään järkevää. Sori nyt vaan. Käytettynä ehkä, jos tietäisit mitä olet hakemassa.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
mulukukka
18.08.2009 16:50:21
Voisit pistää sadetakin päälle kohta luultavasti alkaa lentämään paskaa niskaan.
Ambitus: Sun pitäis soittaa enemmän nuotteja. Ei ollut tilua tämä! Meni aika mehustelun piikkiin;) Sä oot tollanen nautiskelija..."ai vittu ku on hyvä ääni ja perkele ku mulla on hyvä vibraatto..taidanpa pitää tässä vielä hetken" - juu nou?
Sensonic
18.08.2009 18:05:43
mulukukka: Voisit pistää sadetakin päälle kohta luultavasti alkaa lentämään paskaa niskaan.

Äläs nyt, kun otsikkokin oli niin "omaperäinen" ;-)
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Radix Saint Radix Deluxe 7 Radix Deluxe Broken Wings, Landola F6/Cut
hollstro
18.08.2009 18:32:18

Sensonic: Äläs nyt, kun otsikkokin oli niin "omaperäinen" ;-)

Ja nicki, eri veikee
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)