Aihe: uuden kitaran hankinta
1
juronpippeli
18.08.2009 16:35:16
Olen ajatellut hankkia uuden sähkökitaran :BC Rich Warlock BK Bronce2.Olen soittanut vuoden verran sähkökitaraa.Onko kyseinen kitara hyvä vai ei?
mulukukka
18.08.2009 16:50:21
Voisit pistää sadetakin päälle kohta luultavasti alkaa lentämään paskaa niskaan.
Ambitus: Sun pitäis soittaa enemmän nuotteja. Ei ollut tilua tämä! Meni aika mehustelun piikkiin;) Sä oot tollanen nautiskelija..."ai vittu ku on hyvä ääni ja perkele ku mulla on hyvä vibraatto..taidanpa pitää tässä vielä hetken" - juu nou?
Sensonic
18.08.2009 18:05:43
mulukukka: Voisit pistää sadetakin päälle kohta luultavasti alkaa lentämään paskaa niskaan.

Äläs nyt, kun otsikkokin oli niin "omaperäinen" ;-)
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Radix Saint Radix Deluxe 7 Radix Deluxe Broken Wings, Landola F6/Cut
hollstro
18.08.2009 18:32:18

Sensonic: Äläs nyt, kun otsikkokin oli niin "omaperäinen" ;-)

Ja nicki, eri veikee
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
roopeok
18.08.2009 21:24:59
Koitappa mielummin etsiä vaikka täältä muusikoiden.net torilta käytettyjä kitaroita. Tuossa hintaluokassa ei uutena mitään kovin kummoista kitaraa voi hankkia, mutta jos vähän säästäisit ja katsoisit käytettynä jonkun vastaavan.
En paljoa tollasista tappokepin näköisistä kepeistä tiedä niin en rupea torilta tonkimaan, mutta esim. harmony-central.com tai ultimate-guitar.com sivuilta voit etsiä arvosteluja torilla olevista kitaroista ja koittaa tehdä löytöjä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)