Köpö 29.02.2004 10:57:06 | |
---|
Mites teillä, maksaako bändin yhteyshenkilö itse puhelunsa ym. kulut, joita tulee yhteisten asioiden hoitamisesta? X |
Simplex 29.02.2004 11:04:53 | |
---|
Mites teillä, maksaako bändin yhteyshenkilö itse puhelunsa ym. kulut, joita tulee yhteisten asioiden hoitamisesta? Liideriä ei meillä ole vaikka hanuristi hoitaa pääsääntöisesti keikkamyynnin ja webbisivut ja sensellaiset, voisi sanoa että hän on hallinollinen liideri. Isoimmista kuluista otetaan bändin kassasta mutta puhelin maksuja ei lasku kädessä ole tutkailtu, joskus se ottaa kuluihin keikkapalkasta jonkun ylijäämän mikä ei tasoitu neljälle. I might as well go back over yonder... |
baron 29.02.2004 13:47:34 | |
---|
Mites teillä, maksaako bändin yhteyshenkilö itse puhelunsa ym. kulut, joita tulee yhteisten asioiden hoitamisesta? Tekee kaiken tekemisen ilosta, hoitaa keikat, roudaukset, settilistat, järkkää treenit, tekee nuotit etc. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Mites teillä, maksaako bändin yhteyshenkilö itse puhelunsa ym. kulut, joita tulee yhteisten asioiden hoitamisesta? Sitä vartenhan sitä liiderin liksaa maksetaan ainakin tess-keikoista,se on n.7€ parempi/keikka kuin rivimiehellä,eli jos on kymmenen keikkaa/kk,liiderille jää 70€ kuluihin,ei sillä matkoja makseta mutta puhelinkuluja yms,kylläkin.. Tanssibändeissä liksat jaetaan käsittäkseni tasan,kyllä kai noi puhelinkulut yms. menee jokaisen omaan piikkiin,ainakin yleensä...ja saahan ne vähentää verotuksessa jos asian osaa hyvin perustella:-) |
U.Honey 29.02.2004 21:41:33 | |
---|
On se melkoinen koiran virka olla tanssibändissä liiderinä. Rupeaisitko sinä siihen hommaan jos saisit 7 euroa extraa/keikka? Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää |
baron 29.02.2004 22:01:54 | |
---|
On se melkoinen koiran virka olla tanssibändissä liiderinä. Rupeaisitko sinä siihen hommaan jos saisit 7 euroa extraa/keikka? Hau hau! En saa edes sitä seitsemää. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
isojussi 29.02.2004 23:13:53 | |
---|
On se melkoinen koiran virka olla tanssibändissä liiderinä. Rupeaisitko sinä siihen hommaan jos saisit 7 euroa extraa/keikka? Kylpä on tullu tehtyä ihan "ilmatteeks" - ja teen edelleenkin. Mun soittokaveripiirissä se kuka hoitaa keikan, ottaa saman, kuin muutkin - vuoroin vieraissa. Tosin oon free-lanceri, jotta ei oo varsinaista jokaviikkovakibändiä. Osta mut - ma olen kaupan! |