Aihe: Saako liideri mitään kuluihinsa?
1
Köpö
29.02.2004 10:57:06
Mites teillä, maksaako bändin yhteyshenkilö itse puhelunsa ym. kulut, joita tulee yhteisten asioiden hoitamisesta?
X
baron
29.02.2004 13:47:34

Mites teillä, maksaako bändin yhteyshenkilö itse puhelunsa ym. kulut, joita tulee yhteisten asioiden hoitamisesta?

Tekee kaiken tekemisen ilosta, hoitaa keikat, roudaukset, settilistat, järkkää treenit, tekee nuotit etc.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
WanhaWetäjä
29.02.2004 18:25:46 (muokattu 29.02.2004 18:27:15)

Sitä vartenhan sitä liiderin liksaa maksetaan ainakin tess-keikoista,se on n.7€ parempi/keikka kuin rivimiehellä,eli jos on kymmenen keikkaa/kk,liiderille jää 70€ kuluihin,ei sillä matkoja makseta mutta puhelinkuluja yms,kylläkin..

Tanssibändeissä liksat jaetaan käsittäkseni tasan,kyllä kai noi puhelinkulut yms. menee jokaisen omaan piikkiin,ainakin yleensä...ja saahan ne vähentää verotuksessa jos asian osaa hyvin perustella:-)
U.Honey
29.02.2004 21:41:33
On se melkoinen koiran virka olla tanssibändissä liiderinä. Rupeaisitko sinä siihen hommaan jos saisit 7 euroa extraa/keikka?
Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää
baron
29.02.2004 22:01:54

On se melkoinen koiran virka olla tanssibändissä liiderinä. Rupeaisitko sinä siihen hommaan jos saisit 7 euroa extraa/keikka?

Hau hau! En saa edes sitä seitsemää.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
isojussi
29.02.2004 23:13:53

Kylpä on tullu tehtyä ihan "ilmatteeks" - ja teen edelleenkin. Mun soittokaveripiirissä se kuka hoitaa keikan, ottaa saman, kuin muutkin - vuoroin vieraissa. Tosin oon free-lanceri, jotta ei oo varsinaista jokaviikkovakibändiä.
Osta mut - ma olen kaupan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)