Löytäisinköhän täältä kohtuuhintaisen jousipoppoon häihini ruokailun tunnelmankohottajaksi? Häät pidetään Turussa 5.9. ja toiveissa olisi joku 45 tai 30+30 min perusklasariklassikoita. Budjetit on tietty venyneet ja paukkuneet jo ajat sitten, mutta kokeilenpa silti, josko täältä löytyisi esim. opiskelijaporukkaa kohtuuhintaan. Mulla ei ole klasaribändien taksoista kyllä mitään tietoa, joten tarjouksia saa pistää tulemaan vapaasti. Yhteydenotot mielellään pikaviestillä. Kiitos. Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta. |
Jos et ole vielä bändiä löytänyt, niin kannattaa soittaa suoraan Turun konservatoriolle / Musiikkiakatemiaan (AMK) ja kysyä sieltä soittajia. Ammattiopiskelijat tulevat varmaan kalliimmaksi kuin musiikkiopiston oppilaat, mutta saat varmasti laadukasta soittoa. Lukuvuosi tosin ei ole vielä alkanut, mutta ainakin silloin kun itse opiskelin Turussa oli siellä kanslistien käytössä "keikkalista", josta he antoivat kyselijöille suoraan keikkahaluisten opiskelijoiden puhelinnumeroita. "Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen |