pepe__ 22.06.2009 02:21:10 | |
---|
Behemoth - Slaves Shall Serve O: Slaves shall serve! Slaves shall serve! Slaves shall serve! V: Sörsselssön! Sörsselssön! Sörsselssön! I has a bucket |
Saclye 22.06.2009 12:30:05 | |
---|
Ekalla kuuntelu kerralla Deftonesin Be Quite And Drive ( Far Away) Väärin : Jew this time don´t fear me Oikein:This town don´t feel mine |
Zenrooster 22.06.2009 13:01:12 | |
---|
Näitä on. System of a Down - Deer Dance Oikea versio: Pushing little children, with their fully automatics Kuulin: Pussy little children, with the (tai vittu) fully automatics Metallica - Shoot me again Oikea versio: All the shots I take, i spit back at you Ja miten se kuultiin: All the socks are dead, i pit back ätsuu Nirvana - Heartshaped boxin "Hey, wait, I've got a new complaint" on kuultu myös: "Hey, wait! I wanna room complaint!" |
something 24.06.2009 01:40:45 | |
---|
Stam1na-Sananen lihasta Siskoni lauloi kerran ko. kappaletta ja kun korjasin ja sanoin että laulat väärin, syntyi kina, jonka voitin.:) väärin: Ei ole mikään salaisuus, Minä petän kuningasta, sika! oikein: Ei ole mikään salaisuus, Minä petän kuin irstas sika! loppujen lopuksi se kieltämättä kuulostaa aivan tuolta kuningasjutulta. Levyn kansilehti kyllä sanoo toisin. :) Soittaminen antaa hyvin jännän, hyvän ja raukean mielen kun mieli on paha ja hullun kuri kateissa. |
potatomoto 24.06.2009 12:10:22 | |
---|
Stam1nan Lääke. Mitä kuulin "Saa vapauden kansa, saa maistaa omaa lääkettään" ja oikein on "Saa paha palkkansa, saa maistaa omaa lääkettään" Joo. |
Zenrooster 24.06.2009 12:50:32 | |
---|
Niin joo, Nirvanan Papercuts. Siinä on kohta jossa lauletaan: "The lady whom I feel eternal love for, cannot look me in the eyes" Ja kuulin. "Hey ho, my favourite turtle home for, cannot look me in the eyes" |
duluoz 28.06.2009 19:06:13 | |
---|
No tämä ei nyt ole lyriikka, mutta sopii aiheeseen kuitenkin. Joskus pienenä kun isä puhui Pink Floydin "Dark side of the moon"-levystä, luulin sen nimen olevan "Dogs out of the moon". |
agar 29.06.2009 04:22:54 | |
---|
Kolmas nainen, Tästä asti aikaa. Oikea versio: Tästä asti aikaa Sydän vasta puolillaan, Mielin määrin kahvii ja tupakkaa. Minun versio: Tästä asti aikaa Sydän valmis kuolemaan, Mielin määrin kahvii ja tupakkaa. Vaikka kaverini puoliksi nauraen, puoliksi kauhuissaan korjasikin virheeni jo vuosia sitten, olen pitänyt tulkinnastani kiinni. Synkistely on rallattelua rattoisampaa. |
Mahti 30.06.2009 16:17:18 | |
---|
agar: Kolmas nainen, Tästä asti aikaa. Oikea versio: Tästä asti aikaa Sydän vasta puolillaan, Mielin määrin kahvii ja tupakkaa. Minun versio: Tästä asti aikaa Sydän valmis kuolemaan, Mielin määrin kahvii ja tupakkaa. Vaikka kaverini puoliksi nauraen, puoliksi kauhuissaan korjasikin virheeni jo vuosia sitten, olen pitänyt tulkinnastani kiinni. Synkistely on rallattelua rattoisampaa. Samasta biisistä kuulin aikanaan: Tästä asti aikaa Kuutamolantti mammonaa ja sehän on tietenki: muutama lantti mammonaa Jokainen paistaa omat makkaransa |
padaa@dadaa! 06.07.2009 22:34:14 | |
---|
Queenin Who Wants To Live Foreverissa on Brian Mayn puoliksi laulama kohta But touch my tears with your lips Touch my world with your fingertips Itse joskus 12 vuotiaana kuulin (mihin tietysti vaikutti Freddie Mercury vokaalien venytys) But touch my tears with your lips Touch my WOOOOOOOOW with your fingertips Luulin että tuo WOOOOOOW on joku kiertoilmaisu kun Amerikassa saa sakot jos sanoo 'penis' |
HungryFD 07.07.2009 08:13:18 | |
---|
LeoFender: But touch my tears with your lips Touch my WOOOOOOOOW with your fingertips Luulin että tuo WOOOOOOW on joku kiertoilmaisu kun Amerikassa saa sakot jos sanoo 'penis' Taisin kuulla ton joskus "balls". Eh eh... "Serenity now!" |
Mahti 08.07.2009 19:14:25 | |
---|
LeoFender: Queenin Who Wants To Live Foreverissa on Brian Mayn puoliksi laulama kohta But touch my tears with your lips Touch my world with your fingertips Itse joskus 12 vuotiaana kuulin (mihin tietysti vaikutti Freddie Mercury vokaalien venytys) But touch my tears with your lips Touch my WOOOOOOOOW with your fingertips Luulin että tuo WOOOOOOW on joku kiertoilmaisu kun Amerikassa saa sakot jos sanoo 'penis' Täysin sama mulla :) Jokainen paistaa omat makkaransa |
SolidLiquid 04.08.2009 18:31:53 | |
---|
Ihmetys oli aikanaan suuri, kun tajusin että Shakira lauloikin "Underneath your clothes..." eikä "I don't need your clothes..." |
Samparooni 04.08.2009 20:05:54 | |
---|
Pitkä ketju, en tiedä onko jo mainittu mutta: Metallican Enter Sandmanissa juuri ennen kertsiä lauletaan: "Stripping your pillow tight" Minun versioni: "Stripping your pillu tight" |
zodoff 04.08.2009 20:39:33 | |
---|
LeoFender: But touch my tears with your lips Touch my world with your fingertips Itse joskus 12 vuotiaana kuulin (mihin tietysti vaikutti Freddie Mercury vokaalien venytys) But touch my tears with your lips Touch my WOOOOOOOOW with your fingertips Tämä sama, sekä samasta kappaleesta lisäksi kohta: When love must die = Wooh I love my style Shit happens, sanoi koprofiili. |
NHR 04.08.2009 21:59:26 | |
---|
Metallican Enter Sandmanissa juuri ennen kertsiä lauletaan: "Gripping your pillow tight" Sinänsä ihan hauska toi "Stripping":kin... :D Mulla tuli ylläreitä taas jokupäivä, kun luin netistä vissiinki vasta enskertaa lyriikat biisiin What a Wonderful World: I see trees of green, red roses too I see them bloom for me and you And I think to myself: What a wonderful world! I see skies of blue and clouds of white The bright blessed day, the dark sacred night And I think to myself: What a wonderful world! Olin aina kuvitellut, sen enempiä mitään sisältöjä miettimättä, että se ois menny näin: I see trees of green, red roses too I see them blue for me and you And I think to myself: What a wonderful world! I see skies of blue and clouds of white The bright blessed day, the dark say good night And I think to myself: What a wonderful world! "Paitsi hävettää kuulua eläinlajiin, joka luulee olevansa kaikissa asioissa "oikeassa", myös korpeaa olla sen omegauros." - Qsine Lue saajakuvaa, senkin tissiPÄÄÄ! |
Epämuusikko 04.08.2009 22:27:05 | |
---|
itse kuulin tuon "The dog say good night". "Greetings from Niger". Kesy animaali #1 |
Daft Punkin Too Longissa kuka lie laulaa "The feeling's in my bones" ja kuulin "The feeling's in my balls". Tein siitä oikeen Duke Nukem-balls of steel remixin. Jes. Hirveetä hevimetallia sun pään sisällä, ja se ei vaikene |
moderndrummer88 05.08.2009 00:19:36 (muokattu 05.08.2009 00:20:11) | |
---|
potatomoto: Stam1nan Lääke. Mitä kuulin "Saa vapauden kansa, saa maistaa omaa lääkettään" ja oikein on "Saa paha palkkansa, saa maistaa omaa lääkettään" Hoh, juuri näin minä olen sen luullut menevänkin, olin vielä järkeillyt ton hienosti niin, että siinä puhutaan jenkeistä ja kuinka joskus kaikki se niiden paska muille valtiolle esim. lähi-idässä kaatuu omaan niskaan... :D Relaxin' At Camarillo... |
Samparooni 05.08.2009 11:10:41 | |
---|
NHR: G Sinänsä ihan hauska toi "Stripping":kin... :D
Ohhoh! My bad :) Olen elänyt valheessa. |