markkuh 02.07.2009 11:25:13 | |
---|
Exhausted: Mitäs siihen Voxiin sitten laitetaan jos ei kuulokkeet? :) a great-sounding headphone guitar amp :) Et silleen... |
reppana 02.07.2009 12:31:35 (muokattu 02.07.2009 21:09:12) | |
---|
Omassa kuvassa tämän hetkin lauta. Piuhat on george L ja virtaa antaa 1spot. Tossa laudassa on pyritty siisteyteen ja että piuhoja ei tursuaisi joka välistä, jotta pedaaleja olis helppo polkea. Reppana EDIT: Heittäkää jotain kommenttia tuosta boardista.=) Harjottelemalla oppii, paitsi minä. |
joku muu sikko 02.07.2009 13:52:03 | |
---|
Exhausted: Mitäs siihen Voxiin sitten laitetaan jos ei kuulokkeet? :) Jos siinä on kuulokeliitäntä niin saahan siihen sitten jatkeeksi vaikka Manowarin PA:t :) |
adretlan 02.07.2009 15:29:48 | |
---|
reppana: Omassa kuvassa tämän hetkin lauta. Piuhat on george L ja virtaa antaa 1spot. Tossa laudassa on pyritty siisteyteen ja että piuhoja ei tursuaisi joka välistä, jotta pedaaleja olis helppo polkea. Reppana Mistäs noita George L saa ostettua kaikista halvimmalla? On kivaa olla kalamies#35 >-)))> |
reppana 02.07.2009 20:35:29 | |
---|
adretlan: Mistäs noita George L saa ostettua kaikista halvimmalla? Mä tilasin nuo dv247. Hintaa oli muistaakseni 54e johon sisälty 3m piuhaa ja 10 kulmaplugia+hatut niille. Joten itelleni tuli n.30e halvemmaksi saarivaltiosta kun muun kaman ohella tilasin. Harjottelemalla oppii, paitsi minä. |
muroaivo 02.07.2009 23:38:08 | |
---|
Vittu jee! |
The Tunkki 03.07.2009 14:56:09 | |
---|
Mulla on Zoom 3030 multieffekti. Jätin laudalla steppaamisen toistakyt vuotta sitten. Jää aikaa soittamiseenkin lavalla. Nopeempaa! Lujempaa! Kovempaa! Perkele! |
superfly 03.07.2009 16:03:19 (muokattu 03.07.2009 16:04:20) | |
---|
The Tunkki: Mulla on Zoom 3030 multieffekti. Jätin laudalla steppaamisen toistakyt vuotta sitten. Jää aikaa soittamiseenkin lavalla. Nice. Oon ylpeä susta. Mutta mites postauksesi tähän ketjuun liittyy? Killing internet dragons is serious business! |
phiit 04.07.2009 21:26:20 | |
---|
The Tunkki: Mulla on Zoom 3030 multieffekti. Jätin laudalla steppaamisen toistakyt vuotta sitten. Jää aikaa soittamiseenkin lavalla. Oikea asenne!:) |
washburn 09.07.2009 12:41:17 | |
---|
muroaivo: Miun projekti on edennyt apinan raivolla. Teetkö kaikki työvaiheet tuossa auton konepellillä? :) Live long and prosper. |
muroaivo 09.07.2009 18:39:33 | |
---|
washburn: Teetkö kaikki työvaiheet tuossa auton konepellillä? :) Lähinnä fiilauksen ja höyläyksen ;) Miusta Mazda 626 vaan on niin kaunis aurongonlaskussa, että haluan sen joka kuvaan. Vittu jee! |
9292 10.07.2009 22:33:17 | |
---|
muroaivo: Lähinnä fiilauksen ja höyläyksen ;) Miusta Mazda 626 vaan on niin kaunis aurongonlaskussa, että haluan sen joka kuvaan. Heh.. Onpas iso lauta apinalle ja kanavanvaihtospedulle :P Vai onko tarkoituksessa hommata lisää pedaaleita? Hiljaisuus on usein parasta musiikkia |
muroaivo 17.07.2009 10:57:18 (muokattu 17.07.2009 10:57:57) | |
---|
9292: Heh.. Onpas iso lauta apinalle ja kanavanvaihtospedulle :P Vai onko tarkoituksessa hommata lisää pedaaleita? Tein suoraan tilaa lautaan, niin voi sitten hyvällä omalla tunnolla ostaa täytettä ;) Onpahan edes jotain, millä perustella ostoja emännälle... Nyt on lauta saanut maalin pintaan ja mukavalta näyttää. Samoin sain hankittua tarranauhaa ja alle liukuesteen. Kuvia laitan, kun ehdin. Lautaan on tällä hetkellä tulossa: - Tech 21 kavanvaihdin - Korg Pitchblack - Bad Monkey - RMC Picture Wah - Biyand AD-8 - Biyand CH-8 Välipiuhoiksi tulee alkuun cordialia Reanin plugeilla. Virranjakoa ainakin yritän Biyang-tilauksen muuntajalla. En tosin muista, montako ampeeria se jaksaa jakaa, joten saa nähdä, vieläkö mie joudun pedaalien sähköistykseen sijoittamaan kyhnyä. Tämmösen peruskattauksen siis alkuun hankin. Uskoisin tosin pärjääväni noilla melkosen pitkälle.... Vittu jee! |
washburn 17.07.2009 17:22:07 | |
---|
muroaivo: Virranjakoa ainakin yritän Biyang-tilauksen muuntajalla. En tosin muista, montako ampeeria se jaksaa jakaa, joten saa nähdä, vieläkö mie joudun pedaalien sähköistykseen sijoittamaan kyhnyä. Oisit sitten sen pedalpowerin pistäny samalla tilaukseen, eihän se maksanu ku vajaata 40egee.. ei ois tarvinnu miettiä tuota virtapuolta.. Live long and prosper. |
muroaivo 21.07.2009 11:34:56 | |
---|
washburn: Oisit sitten sen pedalpowerin pistäny samalla tilaukseen, eihän se maksanu ku vajaata 40egee.. ei ois tarvinnu miettiä tuota virtapuolta.. Piti jo alkaa "vähän" miettiä kustannuksia, kun tuli osteltua useampi pedaali laudan täytteeksi + muuta kitarasälää. Toisaalta mitä enemmän rahojaan kitarakamoihin tuhlaa, sitä luovemmaksi muuttuu, kun kuvioita emännälle perustelee:) Lisäksi se pedal power ei jotenkin miellyttänyt minua. Ihan jo sekin "ärsytti" kö siinä oli erikseen se lähtö sille Biyangin särölle, jota tuskin tulen koskaan omistamaan. Ehkäpä seuraava hankinta on esim. 1spot tai sitten se Harley Bentonin Power Plantti. Onkohan muuten kenelläkään koemuksia jälkimmäisestä laitteesta? Vittu jee! |
masterhat 21.07.2009 17:51:56 | |
---|
pedal power on rakkautta, ks omakuva ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Nyt on lauta saatu emännän toimesta maalattua. Emännän kanssa ollaan molemmat spraymaalauksen aloittelijoita. Siitä huolimatta huonolaatuiset kuvat ei kyllä tee maalaukselle oikeutta, vaikka pieniä kauneusvirheitä maaleissa onkin. Tässä siis kuvia laudasta tällä hetkellä: http://www.aijaa.com/v.php?i=4549088.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=4549103.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=4549112.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=4549132.jpg Wahin jo sain. Choruksen ja Delayn saanen viim. maanantaina. Pitchblack ja laudan piuhoitus saapunee ensi viikolla. Signaaliketjua olen kaavaillut seuraavanlaiseksi: Kitara -> RMC Picture Wah -> Bad Monkey -> Pitchblack -> TM60 input. Effects send -> Biyang Chorus (CH-8) -> Biyang Delay (AD-8) -> Effects return. Tuo nyt on ihan vaan ajatus, lautaan alkuun tulevat pedaalit kun saan vasta nyt, niin en osaa sanoa, mikä järjestys omaan korvaan kuulostaa parhaalta. Ensi viikolla voi illat kulua melko tiiviisti kitaran varressa... :) Vittu jee! |
Quill 24.07.2009 15:36:59 (muokattu 24.07.2009 15:37:18) | |
---|
Itselläni tällä hetkellä menee näin: Kitara -> Korg DT-10 -> Proco Rat II -> Jokin vanha OD -> Moody Sounds OD -> Digitech DigiDelay -> Behringer UC100 -> Vahvistin. Päivitystä on tulossa varmaan piakkoin: Korgin tilalle saman valmistajan Pitchblack Ratin tilalle Fulltone OCD tai Mi Audio Crunch box Digidelayn tilalle tc Electronic Nova Delay tai Nova Repeater Sitten voisi jonkin Wahin tai Volumen hankkia, kun nyt tässä ehtii. |
McNulty 26.07.2009 21:14:24 | |
---|
Quill: Ratin tilalle Fulltone OCD tai Mi Audio Crunch box Täältä ääni MI Audiolle. Minulla onpi itselläni OCD ja hakusessa juurikin MI Audion Crunch Box, jota aikaisemmin testailin pariinkin otteeseen. OCD korostaa ainakin minulla humbucker-varusteisten skebojen kanssa liikaa alakertaa. Modattavissahan tuo olisi, suht helpostikin, mutta olin kerrasta tyytyväinen Crunch Boxin kanssa. En tosin ole OCD:tä hukkaamassa... sillekin kun voi olla tarvetta loppukesästä, kun tuo singlecoil-varusteinen Custom Strato valmistuu. Digidelayn tilalle tc Electronic Nova Delay tai Nova Repeater Kumpainenkin hyviä. Itselläni tuo ensin mainittu Nova Dilsa. Toimii varsin mallikkaasti. Suosittelen kuitenkin testaamaan ja tsekkaamaan T-Rex Replican tai sen halvemman veljeksen Reptilen. Ovat varsin hyväsoundisia delay-rasioita myös. Ylimielistä besserwisseröintiä m.netissä jo vuodesta 2003 lähtien! |
palomaeki 29.07.2009 21:03:57 (muokattu 29.07.2009 21:07:53) | |
---|
Tässä pikku dilemmaa niille joita kiinnostaa. Jos siis kiinnostaa niin pistäkäähän omia visioita siitä mihin järjestykseen seuraavat heittäisitte; Memory Man Deluxe (ekaa peltiboksisarjaa kuulemma ja vanhalta kuulostaaki eli mitään toivoa ei oo hifisignaalista näillä vehkeillä) Maxon OD808 EHX Nano LPB-1 Dallas Arbiter Fuzz Face Korg Pitchblack (viritin siis) Oon pyöritelly vaikka miten noita jo pitkän aikaa, muttakun tuntuu että aina tilasta ja päivästä riippuen eri järjestys toimii paremmin. Lopullista siis haetaan nyt. Eri vahvistimien kanssa toki toimii myös ihan erilailla, mutta se on jo ihan eri tarina sitten se. kitara on kiva. |