CaRRion__ 19.03.2004 17:48:49 | |
---|
Kyllä voisin. "Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one" |
Kurpitsa 29.04.2004 23:09:53 | |
---|
Totta kai. Tällä hetkellä minulla on olemassa isotäti-vainaani nahkakinttaat sekä serkkuni vaimovainajan kelsiturkki. "Joka aamu on hyvä miettiä, ampuisinko tänään kuulan kalloon." - Juha Hurme |
vaurio 29.04.2004 23:14:24 | |
---|
mikä jottei, jos olis hienot vaatteet. tuskin se vainaja välittäis. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
Kurkunleikkaava 12.07.2009 20:01:31 | |
---|
Pukisin, ja olen pukenutkin. |
Horatius-87 12.07.2009 21:40:28 | |
---|
Juu. Ja toivottavasti joku hyötyy joskus mun vaatteista. Tiäksäää, ei se kuolema silleen tartu.. Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
LepakonNahka 13.07.2009 06:47:01 | |
---|
JadeMonkey: Juu. Ja toivottavasti joku hyötyy joskus mun vaatteista. Tiäksäää, ei se kuolema silleen tartu.. Niinhän sitä luulis kunnes jonain kauniina päivänä lähtee henki :) If you are a big tree, we are a small axe. |
MrsJones 13.07.2009 14:23:52 | |
---|
Kyllä pukisin. Ja olen pukenutkin. Raskaana ollessani käytin juhlissa miehen mummun vanhaa jakkua. Ja naimisiin mennessäni mun päällä oli miehen toisen mummun vanha hääpuku, sitä oltiin ensiksi käytetty 1940-luvulla ja toisen kerran sitä lainattiin 1960-luvulla. Ei kerinnyt tämä mummu nähdä sitä mun päällä. Oman mummuni vaatteita en voinut käyttää, koska hän oli mua melkein 20cm lyhyempi ja puolet leveämpi. Entisen poikakaverin äidin t-paidoissa tuli kyllä vähän halju olo, mutta se saattoi johtua myös siitä, että ne olivat rumia. |
Räbbänä 13.07.2009 14:33:57 | |
---|
Kurkunleikkaava: Pukisin, ja olen pukenutkin. Hieno nosto. ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
KiipparistiKotkasta 13.07.2009 17:18:44 | |
---|
Sellasia tuttuja, joiden vaatteet on in the ass hole, etten koske pitkällä tikullakaan. Aamen. Ruma mutta musikaalinen |
Kukkis 77 13.07.2009 17:58:39 | |
---|
KiipparistiKotkasta: Sellasia tuttuja, joiden vaatteet on in the ass hole, etten koske pitkällä tikullakaan. Aamen. Itsekin tapaan pukeutua peräsuolen kautta. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Qsysi 13.07.2009 20:22:13 | |
---|
Tutun veli osti moottoripyöräonnettomuudessa kuolleen toisen tuttunsa ajopuvun, joka siis oli kaverilla päällä ajaessaan metsään. Että sikäli. I reject your reality and substitute my own! |
Tande 14.07.2009 17:19:22 | |
---|
Mistä sitä ikinä tietää, että ovatko kirpputorilta löydetyt vaatteet vainajan. Tuskin sitä kukaan hintalappuun ilmoittaisi. Vastaus kysymykseen. Kyllä voisin pukeutua, mutta en välttämättä kuolinhetkellä vainajalla olleisiin vaatteisiin. |
Suoviitta 15.07.2009 17:27:57 | |
---|
Voisin pukeakin, mikäpä siinä. Olen joskus hiippaillut talvella pappavainaan karvalakki päässäni, ei siinä mitään ongelmaa ollut, ei. Isällä on papan vanhoja vaattehia muitakin tallessa, nahkatakkeja esimerkiksi ja saappahia. Saappaita olen itsekin joskus pitänyt postinhakureissulla edes rekisteröimättä että ne ovat vainajan kengät. Ostan vaatteita ja varsinkin asusteita myös kirpputorilta (kenkiä varsinkin, sieltä kun löytyy niin kivoja monesti) ja ne saattavat hyvinkin olla vainajan vanhoja. Ei siinä mitään, varmaan minunkin vaatteeni puulataan kirpputorille kun minusta aika jättää. Itselleni on kyllä ihan sama vaikka minun vaatteitani pitäisi joku sitten kun olen kuollut, oikeastaan se olisi minusta ihan hyvä asia etteivät mene hukkaan, ja samalla periaatteella olen ajatellut että on ihan sama ovatko vaatteet kuolleiden vai elävien vanhoja. Niin ja itse asiassahan en ollut edes ajatellut asiaa sen kummemmin ennen kuin törmäsin tähän keskusteluun, mutta nyt aloin sitä ajatella, tullen tulokseen "ihan sama, miksei". Syövät syövät syövät. |
Miulla on mm. isukilta peritty kylpytakki. Entinen kylpytakkini oli mummolta peritty. Myös enolta oon perinyt paljon vaatteita. Hyvin toimivat. Taino, enolla oli aika mielenkiitonen paitamaku... |
Charge 08.05.2010 10:50:34 | |
---|
Ei kai tuossa mittään, mutta komppailen, etten ihan kuolinhetkellä olleita vaatteita pitäisi... Ihan vipsahtanut. |
Funkånaut 08.05.2010 13:07:45 | |
---|
Pidän. Tais olla toissapäivänäkin päällä jotakin vaari-vainaalta. "He must be smokin' some heavy doobies." |
padaa@dadaa! 08.05.2010 16:35:03 | |
---|
Tarkotetaanko tässä yleisesti kuolleen henkilön vaatteita vai että henkilö on kuollut tamineet päällään? Molemmissa pesu riittäisi, mutta jälkimmäisessä jättäisin vaatteet rauhaan, en siksi että itseä puistattaisi vaan sen mitä muut siitä ajattelisivat. Jotkut haluavat soittaa Hendrixin entisellä kitarallakin. Ihan samalla tavalla se on Henkankin peräsuoli löystynyt kun on hengitys lakannut. |
Musiikkimasiina 10.05.2010 18:08:11 (muokattu 10.05.2010 18:08:33) | |
---|
Kyllä olen käyttäny isäni serkkuvainajan t-paitaa, tyylikäs paita kun on. Nyt jo vähän pieni mulle. Omituinen topic muutenkin, mikäs tuossa nyt niin puistattaisi :D http://www.myspace.com/conquerband |
RamoQ 11.05.2010 21:52:51 (muokattu 12.05.2010 15:59:55) | |
---|
Mikä estäisi? (Sitten voisin vähän miettiä jos kaveri olisi kuollut johonkin tarttuvaan tautiin... ) "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Rahkoi 13.05.2010 18:28:46 | |
---|
Kyllä vain, jos nyt en välttämättä ihan saman tien, etenkin jos kyseessä olisi joku selkeästi johonkin muistoon kytkeytyvä vaatekappale. Tälläkin hetkellä käytössä enoni nahkarotsi ja keikoilla pidän päälläni isäukkoni pikkutakkia. En näe tossa mitään ongelmaa. Pysyvätpähän hengessä mukana ja armotonta tuhlausta olisi käyttämättä olla. And we heard the voice of angelic choir, the fanfares of trumpets and the sweet melodies of the harp. And on top it all we heard a voice: "Stop messin' with the f*ckin' keyboards!" |