Aihe: Spinal Tap
1
Minushuman
17.01.2009 15:28:55
Blackie Lawless tietääkseni vilahtaa jossain leffan alkuvaiheessa, mutten kyllä puusilmäisenä onnistunut yli 20-vuodessa Blackietä bongaamaan. Olisi kiva kuulla jotain tipsejä missä kohtaa Blackie oikein on leffassa.
"Darkest motherf****r on the planet - Just so close to death I know I am it."
Tympee Huttunen
17.01.2009 15:36:17 (muokattu 17.01.2009 15:38:16)
Blackie Lawless tietääkseni vilahtaa jossain leffan alkuvaiheessa, mutten kyllä puusilmäisenä onnistunut yli 20-vuodessa Blackietä bongaamaan. Olisi kiva kuulla jotain tipsejä missä kohtaa Blackie oikein on leffassa.

Blackie ei itse leffassa näy, mutta extroissa kyllä. Olisikohan ollut jokin Spinal Tap-mainos tai traileri. e: En kyllä 100% varma ettei itse elokuvassa vilahtaisi.

Mahtava elokuva ja loistavia biisejä. Kannattaa tutustua Break like the wind-levyyn myös.
Mika Kangas
17.01.2009 22:49:55
Toivottavasti joskus törmää tohon DVD-versioon.Videolta toi löytyis mutta nauhuri on särki.Ja parempihan musaleffaa on katsoa kunnon äänentoistolla.VHS versiossa on vähän liikaa doublia.Heh.
HaloOfFlies
18.01.2009 13:58:34

Spinal Tapin Live Earth-esiintyminen oli myös mahtava. "Hello Wimbledon!"
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
markkuliini
18.01.2009 16:20:24

Toivottavasti joskus törmää tohon DVD-versioon.Videolta toi löytyis mutta nauhuri on särki.Ja parempihan musaleffaa on katsoa kunnon äänentoistolla.VHS versiossa on vähän liikaa doublia.Heh.

Oon useastikin nähnyt alelaareissa ties missä Anttiloissa tms.

Itse ostin kymmenellä eurolla kahden dvd:n version jossa poistetut kohtaukset sun muut ekstrat. Kommenttiraita on erittäin viihdyttävä. Jätkät kommentoi Spinal Tap:ina, eikä siis siviili-mininään (onks toi sana?).
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
bedlam
18.01.2009 18:37:02

Oon useastikin nähnyt alelaareissa ties missä Anttiloissa tms.

Itse ostin kymmenellä eurolla kahden dvd:n version jossa poistetut kohtaukset sun muut ekstrat. Kommenttiraita on erittäin viihdyttävä. Jätkät kommentoi Spinal Tap:ina, eikä siis siviili-mininään (onks toi sana?).

Ekstrat on kyllä hyviä. Sisälsi myös dokkarin aiheesta "missä he ovat nyt" ja biisien musavideot.

Samat äijäthän tekivät myös folk-aiheisen leffan samalla tyylillä. Ei ollut niin hauska, mutta tässä manageriesittelypätkässä paskoin alleni: http://www.youtube.com/watch?v=D421N6xlisg
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)