Aihe: Spinal Tap
1
Minushuman
17.01.2009 15:28:55
Blackie Lawless tietääkseni vilahtaa jossain leffan alkuvaiheessa, mutten kyllä puusilmäisenä onnistunut yli 20-vuodessa Blackietä bongaamaan. Olisi kiva kuulla jotain tipsejä missä kohtaa Blackie oikein on leffassa.
"Darkest motherf****r on the planet - Just so close to death I know I am it."
Tympee Huttunen
17.01.2009 15:36:17 (muokattu 17.01.2009 15:38:16)
Blackie Lawless tietääkseni vilahtaa jossain leffan alkuvaiheessa, mutten kyllä puusilmäisenä onnistunut yli 20-vuodessa Blackietä bongaamaan. Olisi kiva kuulla jotain tipsejä missä kohtaa Blackie oikein on leffassa.

Blackie ei itse leffassa näy, mutta extroissa kyllä. Olisikohan ollut jokin Spinal Tap-mainos tai traileri. e: En kyllä 100% varma ettei itse elokuvassa vilahtaisi.

Mahtava elokuva ja loistavia biisejä. Kannattaa tutustua Break like the wind-levyyn myös.
Mika Kangas
17.01.2009 22:49:55
Toivottavasti joskus törmää tohon DVD-versioon.Videolta toi löytyis mutta nauhuri on särki.Ja parempihan musaleffaa on katsoa kunnon äänentoistolla.VHS versiossa on vähän liikaa doublia.Heh.
HaloOfFlies
18.01.2009 13:58:34

Spinal Tapin Live Earth-esiintyminen oli myös mahtava. "Hello Wimbledon!"
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
bedlam
18.01.2009 18:37:02

Oon useastikin nähnyt alelaareissa ties missä Anttiloissa tms.

Itse ostin kymmenellä eurolla kahden dvd:n version jossa poistetut kohtaukset sun muut ekstrat. Kommenttiraita on erittäin viihdyttävä. Jätkät kommentoi Spinal Tap:ina, eikä siis siviili-mininään (onks toi sana?).

Ekstrat on kyllä hyviä. Sisälsi myös dokkarin aiheesta "missä he ovat nyt" ja biisien musavideot.

Samat äijäthän tekivät myös folk-aiheisen leffan samalla tyylillä. Ei ollut niin hauska, mutta tässä manageriesittelypätkässä paskoin alleni: http://www.youtube.com/watch?v=D421N6xlisg
Mika Kangas
29.05.2009 21:30:16
Kattelin tossa yksi päivä Clint Eastwoodin Murskaajan.Silmiin osui että Spinal Tapin ohjaaja Rob Reiner olisi ollut siellä avustajana tässä takaa-ajokohtauksessa missä Clint juoksee pitkin kaupunkia ja talon kattoja.Onko kukaan muu huomannut?Oli ihan saman näköinen jätkä ainakin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)