Hipelius: Ei ole itse pelissä, tuo nyt on vaan pätkä keskeltä otettuna. Lopussa tulee kyllä yksi niin juustoinen kohtaus että huhhuh, josta ei voi spoilaamatta kertoa edes tapahtumapaikkaa. :D No joo :------------------D Oli se silti ihan hienoa MIKÄ ON SE AJATUS? MIKÄ ON SE PROSESSI? RUNKKAAN VERISTÄ SPERMAA LASTEN PÄÄLLE FREUD MEINAA LAUETA HOUSUIHINSA AJATUSPROSESSI AJATUSPROSESSI -Kokarek |
Informaatiokameli 22.05.2009 00:05:35 | |
---|
Ed_Guy: No joo :------------------D Oli se silti ihan hienoa Jep, meleko ällöttävähän se kohtaus on mutta ainakin mulle toimii ihan täysiä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Swan 22.05.2009 00:19:06 | |
---|
Mitä te täällä sitä päivittelette, jos se kerran on silti siedettävä? =) En muuten ole varma, mistä tarkalleen on puhe, koska loppu on kokonaisuudessaankin aika sentimentaalinen. Mutta anti olla, en edes halua miettiä sitä sillä tavoin. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Kasperi Tervonen 22.05.2009 09:32:39 (muokattu 22.05.2009 09:34:26) | |
---|
Jep, meleko ällöttävähän se kohtaus on mutta ainakin mulle toimii ihan täysiä. Pitäähän sitä "siirappiakin" nyt silloin viljellä, kun sille oikeasti on hyvä sauma, niin kuin esim. juurikin tuossa FF kasin lopussa. ;) Pakko silti myöntää, että kontekstistaan irrotettuna samainen kohtaus ei välttämättä aiheuttaisi iiiiihan samanlaisia viboja kuin itse pelissä - vähän sama juttu kuin ilmeisesti tuon tanssikohtauksenkin kanssa. :) "tietenkin voit katsoa googlesta tai wikipediasta jos sieltä löytyisi, että millaista soittoa tulee jos imppaa muutaman keuhkarin vaikka auton bensiinirööristä" - vili linnakoski |
laakeri 22.05.2009 14:13:34 (muokattu 22.05.2009 14:16:02) | |
---|
Mikäs tämä lopun "siirappikohtaus" on, kun en oikein itse muista? Muistan vain yhden kohtauksen joka voisi sopia kuvaukseen. Spoilaamista vältellen: onko kyse kohtauksesta, jossa soi pelin teemabiisi laulettuna? Muistaakseni kohtaus oli hieno, vaikka en tunnustaudukaan siirapin ystäväksi. edit: taisi pelissä olla toinenkin siirappikohtaus, joka taitaa itse asiassa näkyä jo pelin alkuvideossa etukäteen |
Jop1 02.06.2009 22:38:35 | |
---|
Nyt meni usko Square-Enixiin. FinalvitunFantasy XIV: Online MMO
EAAARGHAGRHGGHGHGH jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Hipelius 03.06.2009 16:41:49 | |
---|
Jop1: Nyt meni usko Square-Enixiin. FinalvitunFantasy XIV: Online MMO EAAARGHAGRHGGHGHGH Taas? Johan on perkele. Mulla on kyllä mennyt usko siihen firmaan jo aikaa sitten, mutta eissaatana jotain rajaa! |
Swan 03.06.2009 16:45:01 | |
---|
Vaikka uusi tuotanto näköjään skippauskamaa onkin, on niillä sentään jonkunlainen omanarvontunto olemassa. Ei me muuten Kingdom Heartseja ja Chrono Trigger DS:ää olisi saatu. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Informaatiokameli 03.06.2009 16:48:40 (muokattu 03.06.2009 16:48:50) | |
---|
Swan: Vaikka uusi tuotanto näköjään skippauskamaa onkin, on niillä sentään jonkunlainen omanarvontunto olemassa. Ei me muuten Kingdom Heartseja ja Chrono Trigger DS:ää olisi saatu. Näinpä. Ja mistä sitä tietää, XIII:han saattaa olla ihan sikahyvä. Kovasti tuntuu olevan kasin fiilistä mukana. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Hipelius 03.06.2009 17:03:55 | |
---|
Informaatiokameli: Näinpä. Ja mistä sitä tietää, XIII:han saattaa olla ihan sikahyvä. Kovasti tuntuu olevan kasin fiilistä mukana. XIII:seen on kyllä odotukset salakavalasti nousseet. Toivottavasti ei tarvitse pettyä. Ja Chrono Triggerin uusintajulkaisuhan oli silkka kulttuuriteko. Kaiken lisäksi vielä todella tyylitajuisesti tehty. Siitä kyllä nostan Square-Enixille hattua. |
Jop1 03.06.2009 18:12:34 | |
---|
Swan: Vaikka uusi tuotanto näköjään skippauskamaa onkin, on niillä sentään jonkunlainen omanarvontunto olemassa. Ei me muuten Kingdom Heartseja ja Chrono Trigger DS:ää olisi saatu. Onkos nämä Kingdom Heartsit mistään kotoisin? En ole vielä tutustunut ja hiukan ristiriitaisia mielipiteitä kuullut. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Hipelius 03.06.2009 18:17:14 | |
---|
Jop1: Onkos nämä Kingdom Heartsit mistään kotoisin? En ole vielä tutustunut ja hiukan ristiriitaisia mielipiteitä kuullut. Ykkönen on loistava, kakkonen paljon huonompi, vaikka ihan jees sekin on. |
Informaatiokameli 03.06.2009 18:21:10 | |
---|
Hipelius: Ykkönen on loistava, kakkonen paljon huonompi, vaikka ihan jees sekin on. Juurikin näin. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Swan 03.06.2009 18:46:23 | |
---|
Jop1: Onkos nämä Kingdom Heartsit mistään kotoisin? En ole vielä tutustunut ja hiukan ristiriitaisia mielipiteitä kuullut. Väittäisin, että paras uudempi pelisarja, mitä Squarelta on tullut. Ykkönen vakuutti aikanaan ihan totaalisesti, Disney-konsepti nimittäin toimii, ja sellainen oikeanlainen fiilis siinä on koko ajan läsnä. Kakkonen otti erilaisen linjan keskittymällä enemmän kokonaan uusiin hahmoihin kuin Disneyn vastaaviin, ja jotkut ykköseen liitetyt tarinalliset ratkaisut ontuu. Viihdyttävä peli silti sekin, ja paljon enemmän pelattavaa kuin ykkösessä. Chain of Memories täyttää aukkoa ykkösen ja kakkosen välissä, mutta pelinä se on turhauttava ja itseääntoistava. Kohtahan on tulossa PSP:lle prequel KH: Birth by Sleep ja DS:lle toinen midquel KH: 358/2 Days. Koska en omista PSP:tä, odotan jälkimmäistä toki enemmän. Luultavasti se tulee tarjoamaan pelinä enemmän, mitä Chain of Memories teki, ainakin mitä olen in game -materiaalia nähnyt. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Chips 04.06.2009 08:48:33 | |
---|
Kyllä se VIII on vielä minulle se (ensimmäinen ja) paras FF, ainoa jonka olen jaksanut jauhaa moneen kertaan läpi (sidequesteineen). VII ja IX aivan loistavia molemmat mutta jostain syystä en ole kummankaan tarniaa vielä pelannut läpi. Pitää korjata tämä joskus kun ehtii. |
Majesty 05.06.2009 22:30:14 | |
---|
Meinasinpa saada äsken paskahalvauksen. FFVII on ilmestynyt PSN:ään!!! Tätä on odotettu. Ymmärtääkseni myös MGS1 tulossa... En juo vettä koska kalat naivat siinä. |
laakeri 05.06.2009 23:33:06 (muokattu 05.06.2009 23:37:56) | |
---|
Majesty: FFVII on ilmestynyt PSN:ään!!! Tätä on odotettu. Maksaa kympin verran. Hinta-laatusuhde on päin persettä, mutta tällä kertaa positiivisessa mielessä. |
LordWinter 14.06.2009 16:13:08 | |
---|
Hoho, tuli hankittua samaan syssyyn VIII,IX ja X. X löytyi eilen markkinoilta, mutta pitääpä odotella tuota VIII:tä vielä postista. Vaikka pelit eivät mitenkään liity toisiinsa, niin jotenkin mieluummin pelaan ne numerojärjestyksessä. Sattuuko kukaan FF-fani pimputtamaan pianoa? Tuli vaan mieleen, kun itse olen monta kertaa kironnut miten jotkut piano collection -versiot ovat niin erilaisia(lue;huonoja) alkuperäisiin nähden, esim Farm boy. Mieluummin soittaa jotain, mikä oikeasti kuulostaa alkuperäiseltä. Mikä helvetin perussävel? |
Hipelius 14.06.2009 19:08:48 | |
---|
LordWinter: Sattuuko kukaan FF-fani pimputtamaan pianoa? Tuli vaan mieleen, kun itse olen monta kertaa kironnut miten jotkut piano collection -versiot ovat niin erilaisia(lue;huonoja) alkuperäisiin nähden, esim Farm boy. Mieluummin soittaa jotain, mikä oikeasti kuulostaa alkuperäiseltä. Kutosen ja ysin piano collectioneja olen pimputellut + omia tökeröitä arreja. Noi VI ja IX piano collectionit on mun mielestä parhaita. Seiskassa on ihan hyvä kanssa. Onhan noi jotkut vähän tökeröitä, mutta osa on suorastaan loistavia. |
slerbis 14.06.2009 20:22:11 | |
---|
Sattuuko kukaan FF-fani pimputtamaan pianoa? Tuli vaan mieleen, kun itse olen monta kertaa kironnut miten jotkut piano collection -versiot ovat niin erilaisia(lue;huonoja) alkuperäisiin nähden, esim Farm boy. Mieluummin soittaa jotain, mikä oikeasti kuulostaa alkuperäiseltä. Samaa huomattu täälläkin. Tosin Hipeliusta myötäillen ainakin VI:n piano collectionit ovat enimmäkseen onnistuneita. Yleensä kyllä haen OST:n nuotit eteen ja väännän niistä sitten oman sovituksen. Ja kaikkihan tietysti tietää tämän linkin, mutta laitetaan nyt vielä.. http://ffmusic.ffshrine.org/ A tergo in bona nates |