Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Löysin kitaran roskiksesta. Marina Strato
1 2
plikk
20.05.2009 16:47:07 (muokattu 20.05.2009 17:02:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka tunnustaa? :)
 
http://83.150.87.72/dyn/users/58692.jpg
 
Vanha kunnon dyykkari löysi tänään Marina merkkisen straton roskiksesta. Melko jännittävän oloinen viritys kyseessä. Minkä ikäinen peli mahtaa olla. Runko hieman normi stratocasteria paksumpi mutta painoa ei ole paljoa. Mahonkia kenties. Kaula vaikuttaisi vaahteralta ruusupuu/vastaava otelaudalla. Tallassa lukee Kahler, made in usa.
 
[En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies.]
incision3
20.05.2009 17:10:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä kitara lentänyt roskikseen! Niin mun toi ei oo.....
 
pinballwizard
20.05.2009 17:20:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missä tollasii roskiksii on? Kertokaa kaikki heti mulle :D, onhan toi hiukka teinihevi merkinnöillä varustettu, mut aina nyt ilmaseks kitaran ottais :P
 
Hyvää Elämää...
plikk
20.05.2009 17:24:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pärkkele kun on pari viritintä rikottu, muuten täysin soitettavassa kunnossa oleva peli. Kivalta kuulostaa mikit, ja kestää vireessä vaikka kampea vähän käyttää. Jännä tuo talla, en ole vastaavaa nähnyt missään
 
[En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies.]
Simo78
20.05.2009 17:24:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuskin on mahonkia se body. Mun eka kitara oli Marina57 strato maksoi alta tonnin(siis markkoja). Eipä kovin kaksinen vehje ollut, mutta jollain sitä piti aloittaa ja tuon suostui vanhemmat ostamaan...
 
Crossroad
20.05.2009 17:25:48 (muokattu 20.05.2009 17:27:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo kahler on varmasti jälkiasennus.tuo talla on aika arvoton,voit lähettää sen minulle ;)
 
Jonkun vaimolle on tullut lasi täyteen?
 
plikk
20.05.2009 17:30:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuo talla on aika arvoton,voit lähettää sen minulle ;)
 
Lähetin tallan pikaviestillä, ole hyvä ;)
 
[En tiijä, vituttaa vaan niin perkeleesti. Vittu punasine hiuksineen ja vitun laiskamatoineen. Tommonen velmu. En tiiä, vituttaa vaan koko mies.]
Simo78
20.05.2009 17:32:20 (muokattu 20.05.2009 17:32:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

randy rhoads: Tuo kahler on varmasti jälkiasennus.tuo talla on aika arvoton,voit lähettää sen minulle ;)
 
Jonkun vaimolle on tullut lasi täyteen?

 
Ainakaan omassani ei tuollaista ollut.
 
Crossroad
20.05.2009 17:33:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

plikk: Lähetin tallan pikaviestillä, ole hyvä ;)
 
thanks..ei tuo harvinainen ole tuo kahler mutta ne on aika hinnakkaita ja välillä niitä ei saanut uutena mistään,mutta nyt taas muistaakseni on tuotannossa.80-luvulla nuo löytyi monesta laadukkaasta kitarasta.hyvä talla.
 
B-tone-flat
20.05.2009 18:37:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torille vaan myyntiin "vintagena". :)
 
No Comments!
sartzan
20.05.2009 18:48:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

plikk: Kuka tunnustaa? :)
 
http://83.150.87.72/dyn/users/58692.jpg
 
Vanha kunnon dyykkari löysi tänään Marina merkkisen straton roskiksesta. Melko jännittävän oloinen viritys kyseessä. Minkä ikäinen peli mahtaa olla. Runko hieman normi stratocasteria paksumpi mutta painoa ei ole paljoa. Mahonkia kenties. Kaula vaikuttaisi vaahteralta ruusupuu/vastaava otelaudalla. Tallassa lukee Kahler, made in usa.

 
Hee! Marina stratohan on omakin eka sähkikseni, tuossa nurkassa ihan turvassa kylläkin nököttää, ei ole joutumassa roskiin. Kevyen oloinen on tuo omanikin, mutten mahongiksi usko. Nauhojen päät törröttelevät nykyään hieman, mutta kyllä tuo ekasta kitarasta meni. Omani lienee 90-luvun alkupuoliskolta, en tarkkaan muista minä vuonna tuon sain. Kylläkin muistan soitelleeni silloin yläaste-ikäisenä paljon leveämpi hymy naamalla koulun Tokai-stratolla, se tuntui kaikin puolin paremmalta soittimelta kuin oma armas sähkikseni.
 
"Oh my dog... Oh Long John... Oh Long Johnson... Oh Don Piano... Why I eyes ya... All the live long day." -kissa
fox
20.05.2009 18:52:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

randy rhoads: thanks..ei tuo harvinainen ole tuo kahler mutta ne on aika hinnakkaita ja välillä niitä ei saanut uutena mistään,mutta nyt taas muistaakseni on tuotannossa.80-luvulla nuo löytyi monesta laadukkaasta kitarasta.hyvä talla.
 
Eikä ainoastaan hyvä, vaan... ;)
Tuohon on laitettu modaus-osana "melkein kitaran hintanen" rauta.. Marina oli noita 80-luvun "isännättömiä" japsimerkkejä, ilmeisesti myöhemmin tuotanto siirtyi lännemmäksi?? Tais kadota ennen 90-luvun puoliväliä kokonaan soitinmaailmasta..
Mutta Kahleri on ihan ehdoton...
 
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Johnson D
20.05.2009 22:39:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tuo vehje on tuossa valkoisen pömpelin päällä?
 
Se, kellä on kuollessaan eniten romua, on voittaja!
papitsu
20.05.2009 23:05:53 (muokattu 20.05.2009 23:07:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johnson D: Mikä tuo vehje on tuossa valkoisen pömpelin päällä?
 
Sähköukulele, merkkiä Risa. Hirmusen omituisia pelejä. :D
 
BACON IT!
Lennu
20.05.2009 23:17:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis ei kai Raumalta? Todistuskappale.
koponen
20.05.2009 23:18:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vie vaan takasin roskikseen...
 
I'm endorsed by Marshall
Murgo
21.05.2009 07:03:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikkea sitä ihmiset roskiin heittävätkin. Vaikka kyseessä onkin vanha halppisritsa niin onhan se ehjänä kuitenkin aina jokun kympin arvoinen, etenkin tuon Kahlerin kanssa. Olisikohan joku impulssikontrollihäiriöinen/känninen teini viskannut turhautuneena kitaran roskiin kun ei olekaan oppinut viikossa mestariksi?
 
Tai sitten joku henkiseltä tasapainoltaan horjuva naisihminen on riidan päätteeksi heittänyt äijän tavarat pihalle.
 
Pistää ajattelemaan että mitä kaikkea koko ajan päätyy kaatiksille kun kukaan ei satu "dyykkaamaan" talteen juuri oikeaan aikaan.
 
Toisaalta niinhän ne arvokkaat vintage-kamat yleensä syntyvät että jostain aikanaan yleisestä tusinatuotteesta tulee kysyntää kun useimmat yksilöt on jossain välissä hävitetty "arvottomina" ja sitten muutaman kymmenen vuoden päästä halutaan "tarkalleen samanlainen kitara kuin minulla oli nuorena miehenä vuonna 65".
 
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
lukeman
21.05.2009 07:20:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

B-tone-flat: Torille vaan myyntiin "vintagena". :)
 
Ja hetken päästä myynnissä tuplahinnalla erään trokarin toimesta. =)
 
texjazz
21.05.2009 07:40:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kun olin joskus 80-luvun alkupuolella roskakuskina, löysin kuormaa purkaessani kasan sinkkuja, jossa oli mm. Esquiresin, Kinksien, Trashmenin sinkut. Muita löytöjä olivat mm. Asterixit, Tintit ja Lucky Luket.
 
Harmi, että nykyään lehtidyykkaaminen on tehty vaikeaksi, kun nämä isot Molokit on laitettu pikakonttien tilalle, joten ei pääse lehtikasoja enää tonkimaan.
 
Mutta kyllä määkin haluisin kitaran löytää roskiksesta.
 
Älleh ellus allo nodhat.
Dog Breath
21.05.2009 08:48:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

glx405:
 
Mutta kyllä määkin haluisin kitaran löytää roskiksesta.

 
Niin kauan kuin se ei ole oma... :)
 
Shake some action
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «