Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kolmannelta Naiselta uusi levy
1 2
Hetfield
11.05.2009 12:30:57 (muokattu 11.05.2009 12:36:15)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen lisäksi, että heittävät kesällä keikkoja, duunaavat poijjaat uutta levyä. Tänään on joillakin radiokanavilla jo alettu soittaa uutta sinkkua Kaiken pitäis muuttuu. Myspacessa pystyy kuuntelemaan pätkän biisiä, mutta kokonaista en ole onnistunut vielä bongaamaan.
 
Mitkäs ovat jengin viilikset tästä? Minulle erittäin mieleisiä uutisia, oli jo tätä ennen suunnitelmissa josko pääsisi Jyväskylän keikalle katsastamaan bändiä.
 
http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=17123
http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri … n_julkaisee_uuden_levyn_731870.html
 
I quit the band... Now I just play with myself.
joukov
11.05.2009 12:48:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa, että Suomen parhaalta bändiltä tulee vihdoin uutta matskua!!
 
What We Do In Life Echoes In Eternity.
Pertsa
11.05.2009 13:57:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Todella hyvät fiilikset! Tätä on varmasti moni odottanut. On todella mukava yllätys tämä juttu, varsinkin kun Pesola & Hanhiniemi ovat monessa yhteydessä aina sanoneet, että uutta materiaalia tuskin on ikinä tulossa.
 
Minunkin mielestä ehdottomasti Suomen paras bändi. Toivottavasti saavat kasaan hyvän levyn. Odotukset ovat ainakin korkealla - ja rima, jos ajattelee kuinka hienoja teoksia ovat aikaisemmat levyt olleet. Harvoin, jos koskaan olen syksyä odottanut näin paljon kesän korvalla...
 
Tammerfestin keikalle ollaan menossa heinäkuussa.
 
Gaines
11.05.2009 14:19:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoista.
 
Tuli heti mieleen kevät -86 kun hyppysissäni oli debyyttilevy (kasettina toki) Kolmas Nainen. Luokkaretkibussi starttasi juuri kotikonnuilta ja kipaisin kasetin kuskille ja sanoin että laitapa soimaan.
 
Ja siitä se nuoruuden kevät lähti hienosti liikkeelle..."sähkökitara, hyvää tahtoa ja kavereita..."
 
Eikä sitä Asseriakaan löytynyt ikinä!
 
Sydän lyö ja parta kasvaa!
dixi19
11.05.2009 17:11:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno juttu ja yllätys etenkin, kun olen elänyt siinä uskossa että bändi tykkää tehdää enää nostalgiakeikkoja. Tuo uusi biisi kuulosti aika perusvarmalta ja vähän enemmän itse asiassa Perunateatterilta, "ihan kiva".
 
Mutta eiköhän täyspitkältä löydy taas muutama oikeasti kova biisi, varsinkin kun luulisi Pesolalle pari biisiraakiletta kertyneen tässä vuosien aikana :)
 
anomus.com
lukeman
11.05.2009 19:30:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo uusi biisi joka radiossa soi, kuulostaa Hanhiniemeltä jota bändi säestää. Niin paljon kuin Kolmatta Naista onkin tullut aikoinaan digattua niin valitettavan kakalta kuulosti. Toivottavasti uudella levyllä oisi niitä hyviäkin biisejä. Tai sitten bändin kehitys on vain mennyt suuntaan joka ei soi hyvälle omaan korvaan. Comeback tai mikä tuo nyt sitten onkin, oisi ehkä ollut parempi olla tekemättä...
 
krautio
11.05.2009 22:31:01 (muokattu 11.05.2009 22:31:16)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen aina ihaillut miten Kolmannen Naisen kitaristiosasto hoitaa keskinäisen komppaamisen. Ovat nimittäin nämä kaverit opetelleet sointukäännöksensä käsittämättömän hyvin.
 
Köpe
 
"I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96.
arppah8
12.05.2009 00:00:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

krautio: Olen aina ihaillut miten Kolmannen Naisen kitaristiosasto hoitaa keskinäisen komppaamisen. Ovat nimittäin nämä kaverit opetelleet sointukäännöksensä käsittämättömän hyvin.
 
Köpe

 
Ja Pesola on yksi maailman tyylitajuisimmista sooloilijoista. Hieno mies.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Keppis
12.05.2009 11:42:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

uusi biisi ei kyllä saa mitenkään innostumaan asiasta. Tätä on kuultu jo ihan tarpeeksi.
 
dixi19
12.05.2009 17:55:21 (muokattu 12.05.2009 17:58:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun tuon biisin voi kuunnella kokonaan MySpacesta, niin kyllähän tuo kakkoskertsin jälkeen paranee ihan mukavasti. Aika suoraa jatkumoa siitä mihin Onnen oikotiellä loppui. Mutta pitkäsoitolta löytyy varmasti paljon kovempiakin biisejä - tai toivotaan ainakin :D
 
Lyriikat oli myös perusvarmaa ja -hyvää osastoa, positiivisena yllätyksenä mukana oli myös hieman epätavanomaisempi riimi: "Ne liukenee, liukenee ihan niin kuin THC vähitellen soluistasi pois" :)
 
anomus.com
jassi
12.05.2009 18:32:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytäny Kolmas Nainen myspace-sivuja jostain syystä?? Mistäköhän osoitteesta ton biisin vois kokonaisuudessaan kuulla?
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Hetfield
12.05.2009 18:39:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jassi: En löytäny Kolmas Nainen myspace-sivuja jostain syystä?? Mistäköhän osoitteesta ton biisin vois kokonaisuudessaan kuulla?
 
Tässäpä tämä http://www.myspace.com/3nainen
 
I quit the band... Now I just play with myself.
jassi
12.05.2009 21:15:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nih. Kelpo rokkibiisi. Mulle kolisee kyllä. On tossa niitä Kolmas Nainen elementtejä kuultavissa ihan tarpeeksi.
 
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Pertsa
13.05.2009 08:34:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keppis: uusi biisi ei kyllä saa mitenkään innostumaan asiasta. Tätä on kuultu jo ihan tarpeeksi.
 
Mä innostuin kyllä enemmän kuin tarpeeksi. Kyllä tuo biisi oli juuri sitä itseään eli Kolmatta Naista soundeja myöten. Kummasti alkoi jo parin kuuntelukerran jälkeen soimaan kertsi päässä. Pitkä on levyn odotus.
 
Keppis
13.05.2009 09:42:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pertsa: Mä innostuin kyllä enemmän kuin tarpeeksi. Kyllä tuo biisi oli juuri sitä itseään eli Kolmatta Naista soundeja myöten. Kummasti alkoi jo parin kuuntelukerran jälkeen soimaan kertsi päässä. Pitkä on levyn odotus.
 
Juuri sitä itseään en kaipaisi enää yhtään enempää.
 
Pertsa
13.05.2009 13:11:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keppis: Juuri sitä itseään en kaipaisi enää yhtään enempää.
 
Asia selvä.
 
ariari
13.05.2009 16:33:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ykköskamaa verrattuna formaattiradioiden "huipputuotettuun" rockpop huttuun. Levyn osto edessä.
 
Gaines
13.05.2009 17:45:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tostahan se taas lähtee, niinku laittais taas hyvät farkut jalkaansa ja lähtis tallaamaan.
 
Sydän lyö ja parta kasvaa!
Hetfield
17.07.2009 22:34:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulinpahan vaan sanomaan, että olin Jyväskylän Popfestivaali-keikalla, ja oli aivan perkeleen hieno kokemus taas! Toka kerta kun näen Kolmannen Naisen livenä. Tämän vuoden keikoista menee varmaan jaetulle kärkisijalle Opethin kanssa. Silmät kostui välillä, mutta Hanhiniemellä oli myös asiallisia välispiikkejä, etenkin ennen Kartat mua-biisiä =D
 
Bändille terveisiä, olette vitun upea ryhmä!
 
I quit the band... Now I just play with myself.
tapiomarko
18.07.2009 00:43:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, hieno suomi kitarayhtye, livenä kaisaniemessä toimi tautisen hienosti, kappaleet, sanoitukset ja koko live-esiintyminen on rock, levyiltä tämä ei aina välity yhtä hyvin, vaikka hyviä julkaisuja nekin, ennenkaikkea nostalgia arvon lisäksi mitään ei ole menetetty tämän päivän soitannassa, tässä on todellinen kaikkien jäsenten yhtye, vaikka Hanhiniemi onkin johtohahmo julkisuudessa. Kannatti odottaa...
 
80- l rules
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «