J_Mantyla 02.05.2009 15:52:47 | |
---|
Tänne putoaa täysin pistein, kiekko menee hankintaan ... Ellei tänään niin sitten huomenna |
dmntn 04.05.2009 23:00:31 (muokattu 04.05.2009 23:01:25) | |
---|
Itelle uponnu ainaki uudelta levyltä Random Words, Release, Song for the Stubborn (The Haunted, Pantera) ja Exit näin kärkipäässä. Arin ääneen totuttautuminen on kyllä varsin vaikeaa, mutta ihan hyvältä se jo alkaa kuulostamaan. Tosin Sex N' Satan biisissä mun korvat ei vain yksinkertasesti kestä sitä! :D Mutta tosiaan ihan hyvältä tämä lätty vaikuttaa. Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |
Deino 04.05.2009 23:16:08 | |
---|
Musiikillisesti ei yhtään hassumpi levy. Koivusen äänestä en henk. koht. pidä enkä ole ikinä pitänytkään. |
Tänään tuli levy postista ja mielenkiinnolla laitoin sen pyörimään. Heti alkuunsa kommentti, että bändi on muuttanut tyyliään ihan radikaalisti, ei missään nimessä Ari ole ainoa erikoisuus vanhaan Nikon aikaan verrattuna. Musiikillisesti levy ehkä alkaa avautumaan jos alkaa, mutta Arin laulu on ja pysyy eikä se vaan yksinkertaisesti toimi. Laulussa ei riitä ääniala tai sitten sovitus ei anna mahdollisuuksia matalaan lauluun tai jopa örinään. Kuulostaa lähinnä sellaiselta väkinäiseltä väännöltä, joka menee samanlailla kautta linjan. Puhtaat menee vähän niin kuin puhumalla läpi, mutta kun tarvitaan lisää potkua ja äänenpainetta, niin tuntuu kuin Ari laulaisi jotain väärin viritettyä sisäistä rajoitinta vasten. Vielä kun Arin ääni on niinkin persoonallinen, se hallitsee kaikkia laulullisia biisejä, eikä sen puutteita voi mitenkään korjata muiden soittotaidolla. No, onneksi samassa postissa tuli Stam1nan dvd, joten kunnon musaakin pääsi kuuntelemaan ennen lätkäpeliä :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
rakula 07.05.2009 13:35:29 | |
---|
Pitää ehkä hieman syödä sanansa, kyllähän tämä potkii ihan kivasti. Ainoa asia mikä häiritsee on Arin ääni paikoitellen, mutta musassa ei mielestäni mitään vikaa. Menevää kasarirokkia perskuleen hyvillä soundeilla. Ei voi lähtee jos on tullu |
sticky fingers 07.05.2009 15:02:02 | |
---|
Noiden biisien perusteella ihan ok kamaahan tämä on. En itse levyä osta, mutta kyllä tätä voi myspacesta välillä kuunnella huvikseen. Sellainen asia tässä tuli mieleeni, että kuinkakohan moni tässäkin kommentoineista huomaisi laulajan äänen "ärsyttävyyden", jos kyseessä ei olisi tunnettu idols(kusipää)tähti? Laulaja ku laulaja, sanon minä. Pinnalla on monta muutakin huonompaa laulajaa, eikä niistä kukaan valita varsinaisesti. Tietenkin mielipiteensä saa sanoa, en mä sillä. Ajattelin tuota vaan, kun liki kaikissa posteissa erikseen pitää tuo laulu dissata, vaikka biiseistä tykkäisikin... -sf "tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..." |
TTV 07.05.2009 15:20:27 | |
---|
sticky fingers: Noiden biisien perusteella ihan ok kamaahan tämä on. En itse levyä osta, mutta kyllä tätä voi myspacesta välillä kuunnella huvikseen. Sellainen asia tässä tuli mieleeni, että kuinkakohan moni tässäkin kommentoineista huomaisi laulajan äänen "ärsyttävyyden", jos kyseessä ei olisi tunnettu idols(kusipää)tähti? Laulaja ku laulaja, sanon minä. Pinnalla on monta muutakin huonompaa laulajaa, eikä niistä kukaan valita varsinaisesti. Tietenkin mielipiteensä saa sanoa, en mä sillä. Ajattelin tuota vaan, kun liki kaikissa posteissa erikseen pitää tuo laulu dissata, vaikka biiseistä tykkäisikin... -sf Onhan se vähän noinkin, mutta kuinka moni "huonommalla" laulajalla varustettu bändi on tehnyt vastaavantyyppisen suunnanmuutoksen ja siinä yhteydessä päivittänyt vokalistinsa? Uskoisin, että vastaavaa metakkaa olisi noussut, jos esimerkiksi Metallica olisi korvannut Jamesin Loadista lähtien? OT: M. A. Nummisenkin laulut olisi ihan kivoja ilman sitä laulua :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
luopio 07.05.2009 21:10:19 | |
---|
TTV: Onhan se vähän noinkin, mutta kuinka moni "huonommalla" laulajalla varustettu bändi on tehnyt vastaavantyyppisen suunnanmuutoksen ja siinä yhteydessä päivittänyt vokalistinsa? Uskoisin, että vastaavaa metakkaa olisi noussut, jos esimerkiksi Metallica olisi korvannut Jamesin Loadista lähtien? OT: M. A. Nummisenkin laulut olisi ihan kivoja ilman sitä laulua :-) Paitti ett M.A. Numminen on hyvä. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
-J.- 08.05.2009 16:21:07 | |
---|
Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
Sentenced - Excuse me while I kill myself |
Räkkipeli 08.05.2009 16:47:48 | |
---|
-J.-: Näköjään karistellaan viimmeisetkin Nikon rippeet pois. Varmaan ihan tarkoituksella. :) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
-J.- 08.05.2009 16:53:53 | |
---|
Räkkipeli: Varmaan ihan tarkoituksella. :) No totta kai, en mie sitä epäilekkään. Itse asiassa odotinkin millon nuo uudistuu ja nythän tuo tapahtu. :) Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
Lego 08.05.2009 16:56:34 | |
---|
-J.-: No totta kai, en mie sitä epäilekkään. Itse asiassa odotinkin millon nuo uudistuu ja nythän tuo tapahtu. :) Voisivat samalla uudistaa vaikkapa nimensä. |
Räkkipeli 08.05.2009 16:57:38 | |
---|
JAK: Voisivat samalla uudistaa vaikkapa nimensä. Mitä vikaa nykyisessä? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
potatomoto 08.05.2009 17:00:13 | |
---|
Se että kyseessä on kuitenkin lähestulkoon eri bändi melkein samoilla jäsenillä? Outoahan tämä on mutta vanhalla ja uudella Amoralilla on kuitenkin hyvin vähän yhteistä. Joo. |
Lego 08.05.2009 17:00:24 | |
---|
Räkkipeli: Mitä vikaa nykyisessä? Ei mitään, mutta nykylinjassa on ja se ei taas ole linjassa nimen Amoral kanssa. Uus vois olla joku Blood, tears & velvet vaikkapa. |
-J.- 08.05.2009 17:00:57 (muokattu 08.05.2009 17:01:20) | |
---|
Räkkipeli: Mitä vikaa nykyisessä? E: EEEEEiijj Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
-J.- 08.05.2009 17:06:49 | |
---|
potatomoto: Se että kyseessä on kuitenkin lähestulkoon eri bändi melkein samoilla jäsenillä? Outoahan tämä on mutta vanhalla ja uudella Amoralilla on kuitenkin hyvin vähän yhteistä. Hei mutta... Täähän ois ollu kova. Oisivat vaihtaneet nimensä ja Amoral ois kuopattu ja sitten poijjat ois keikkailu pari vuotta ''Blood, Tears & Velvet'' -nimen alla ja jossain vaiheessa ois kumminkin tullu mieli veivata vielä AMORALia ja eikun puhelu Nikolle ja Niko mukaan ja reunion-kiertue ja mukavaa ois ja kaikki nauras ja....ja....silleen. Ai ei? No ehkä ei. :) Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.
Meadow 08.05.2009 17:09:11 (muokattu 08.05.2009 17:10:07) | |
---|
Hohhoijaa. Ja kukaan ei valita, ettei Metallica vaihtanut nimeään nimikkolevyn ilmestymisen yhteydessä. Ja sekin on ihan ok, että Megadethin nimi pysyi samana, kun Risk julkaistiin. Ja miksi ihmeessä Anathemakaan ei ole vaihtanut nimeään, vaikka musiikkityyli muuttui. Vittuku Mokomankin nimi on pysynyt samana Kurimuksen jälkeen. |
Lego 08.05.2009 17:11:21 | |
---|
Meadow: Hohhoijaa. Ja kukaan ei valita, ettei Metallica vaihtanut nimeään nimikkolevyn ilmestymisen yhteydessä. Ja sekin on ihan ok, että Megadethin nimi pysyi samana, kun Risk julkaistiin. Ja miksi ihmeessä Anathemakaan ei ole vaihtanut nimeään, vaikka musiikkityyli muuttui. Vittuku Mokomankin nimi on pysynyt samana Kurimuksen jälkeen. Hohhoijaa. Miksi pitäis valittaa? Diggaako noista mainitsemistasi humppaorkestereista oikeasti joku? |
-J.- 08.05.2009 18:51:32 | |
---|
JAK: Hohhoijaa. Miksi pitäis valittaa? Diggaako noista mainitsemistasi humppaorkestereista oikeasti joku? Mikäs sie oot dissaamaan muiden musiikki makua? Eikö tääkin juttu oo jo aika selvä. Jos ei oo sulle auennu niin vaikka inferno käteen ja lukemaan. Well, fuck you too! Goodnight's the one I choose, for you.