Aihe: Bassokisa 7, äänestys.
1 2
2541
27.04.2009 18:09:38

rattledad: Pisteitä oli valitettavan rajallinen määrä. Seuraaville riitti yksi kullekin:

2541
Kyllä maalla on mukavaa, peukuttaen tai plekulla? Dano? +

Peukku, reteo-Jazzibasso, phaseria ja litteäpunoskielet.
omarklah
27.04.2009 19:01:44 (muokattu 27.04.2009 19:02:28)

Kun en oikeasti tiedä mitä tähän pitäisi soittaa, niin arvostelen näitä sen mukaan miten linja mielestäni istuu biisiin

omarklah - vaihtobasso sopii melkein mihin vaan - hymiö
öl m - Yksinkertainen on kaunista - soundi ei mun korvaan paras mahdollinen.
okabass - protesti?
2541 - Hauskaa bassottelua - kokonaisuus vaan jää kovin "diskanttiseksi".
persta - Hyvin soitettu hyväsoundinen linja, mutta ei sovi mun mielikuvaan tämän biisin bassottelusta
Mange - Vaihtobasso toimii tässä. Hyvä, rauhallinen linja.
Thominisk - Tähän pätee samat sanat kuin Perstan vetoon.
isorokko - Kuvio on liikaa irti biisistä. Kokonaisuus ei toimi.
juki68 - Osittain toimii, osittain ei. Soundista en oikein tykkää.
poppamies - Ei ihan taimissa ja muutama äänivalinta aika arveluttava.
hollstro - Toimii. Basso aika alhaalla miksissä. Lopussa hiukan hajoaa...
rattledad - Vaihtobassoa taas. Toimii.
Teijo K. - Vaihtobasso toimii, mutta jotkut osat linjasta käy äänissä, jotka särähtää korvaani.

Pisteiden muodossa:

2p - Mange
2p - rattledad
1p - öl m
1p - hollstro
Ekstiätuanoikato...
okabass
27.04.2009 19:23:02
omarklah: okabass - protesti?

????
Huumoriksi ainakin tarkoitettu (Kylän kevätjuhlassa Hullu-Oka esittää humalassa bassosooloja. Yhtye säestää- jos pystyy).
Ilmeisesti kuitenkin liian sofistikoidun vihjailevaa sellaista. Näköjään puukko, puntari, avanto, kirves ja synkistely -niin että oikein otsasuonet rutisee- onpi parempi.
In porto perse vitulus est. Käännös: "Satamassa on vasikka".
omarklah
27.04.2009 19:38:26

okabass: ????
Huumoriksi ainakin tarkoitettu (Kylän kevätjuhlassa Hullu-Oka esittää humalassa bassosooloja. Yhtye säestää- jos pystyy).
Ilmeisesti kuitenkin liian sofistikoidun vihjailevaa sellaista. Näköjään puukko, puntari, avanto, kirves ja synkistely -niin että oikein otsasuonet rutisee- onpi parempi.

Ah ja voi...
Itse asiassa vetosi veti minut täysin sanattomaksi - ei tullut mieleen oikein mitään sanottavaa ja tuo siihen sitten tupsahti.
Toisaalta - olen kyllä erittäin vakavamielinen ja synkyytteen taipuvainen...
Ekstiätuanoikato...
Teijo K.
27.04.2009 20:04:28

okabass: ????

Heh, minä nauroin kyyneleet silmissä kun kuuntelin sen vetäsyn. Mä varmaan lyön tän roskan nippuun nyt saman tien, johan tätä on taputeltu ja uutta kisaa näyttää pukkaavan.
Aina saa kärsiä ja hävetä.
Teijo K.
27.04.2009 20:30:09

Jos ei humanistin matikkataidot petä, ja miksi eivät pettäisi on pistelaskenta tässä, tasapeli, mahtavaa, upeeta. Oli hauska etten ihan pisteittä jäänyt, mutta aion kyllä opetella tuon Rattledadin version ennen seuraavaa keikkaa. Ei tarvitse hävetä sit.

omarklah 9p
rattledad 9p
Mange 7p
öl m 6p
hollstro 4p
Teijo K. 4p
Thominisk. 3p
2541 3p
juki68 2p
Aina saa kärsiä ja hävetä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)