Aihe: Bassokamojen hankintaan/huoltoon apua tarvitaan!!
1
Petri-helena
27.04.2009 20:05:44
Jep, eli mulla on Ampegin 4x10 kaappi, mistä kaksi elementtiä paskana. Seymour Duncanin 400w transistorinuppi joka sai aikoinaan osumaa, toimi vielä jokin aika sitten mutta nyt polttaa kaikki sulakkeet kun laittaa virrat päälle. Eli mites etenen? Ampegiin varmaan kannattais ekaks hommaa ne puuttuvat elementit, pitääkö ne tlata Ampegilta vai käykö mikä tahansa? Seymour tietty myös huoltoon. Mulla olis laittaa prosessiin reilu 1000 e. Eli mietin siis joko kokonaan uuden kaapin esim. 8x10 hommaamista tai sit hommais kaapille toisen 4x10 kaverin, voiko olla esim. Ampeg ja Kallien Gruger, vai pitääkö olla samaa merkkiä? Neuvokaa hölmöä, kiitti:>
M.Hanski
27.04.2009 20:16:53
Petri-helena: Jep, eli mulla on Ampegin 4x10 kaappi, mistä kaksi elementtiä paskana. Seymour Duncanin 400w transistorinuppi joka sai aikoinaan osumaa, toimi vielä jokin aika sitten mutta nyt polttaa kaikki sulakkeet kun laittaa virrat päälle. Eli mites etenen? Ampegiin varmaan kannattais ekaks hommaa ne puuttuvat elementit, pitääkö ne tlata Ampegilta vai käykö mikä tahansa? Seymour tietty myös huoltoon. Mulla olis laittaa prosessiin reilu 1000 e. Eli mietin siis joko kokonaan uuden kaapin esim. 8x10 hommaamista tai sit hommais kaapille toisen 4x10 kaverin, voiko olla esim. Ampeg ja Kallien Gruger, vai pitääkö olla samaa merkkiä? Neuvokaa hölmöä, kiitti:>

Nuppi huoltoon ja kaappiin vastaavanlaiset elementit hajonneiden tilalle. Elementin rungossa on tarra, josta ilmenee kaikki oleelliset tiedot.

Yksi vaihtoehto tietenkin on vaihtaa kaikki elementit, mutta sitten rahaa palaakin jo useampia satasia, ja soveltuvien löytäminen voi olla hitusen haasteellista, jos haluat soundipolitiikan pysyvän samana.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)