Aihe: Bassokamojen hankintaan/huoltoon apua tarvitaan!!
1
Petri-helena
27.04.2009 20:05:44
Jep, eli mulla on Ampegin 4x10 kaappi, mistä kaksi elementtiä paskana. Seymour Duncanin 400w transistorinuppi joka sai aikoinaan osumaa, toimi vielä jokin aika sitten mutta nyt polttaa kaikki sulakkeet kun laittaa virrat päälle. Eli mites etenen? Ampegiin varmaan kannattais ekaks hommaa ne puuttuvat elementit, pitääkö ne tlata Ampegilta vai käykö mikä tahansa? Seymour tietty myös huoltoon. Mulla olis laittaa prosessiin reilu 1000 e. Eli mietin siis joko kokonaan uuden kaapin esim. 8x10 hommaamista tai sit hommais kaapille toisen 4x10 kaverin, voiko olla esim. Ampeg ja Kallien Gruger, vai pitääkö olla samaa merkkiä? Neuvokaa hölmöä, kiitti:>
Kallekorvola
28.04.2009 13:32:33
Petri-helena: Jep, eli mulla on Ampegin 4x10 kaappi, mistä kaksi elementtiä paskana. Seymour Duncanin 400w transistorinuppi joka sai aikoinaan osumaa, toimi vielä jokin aika sitten mutta nyt polttaa kaikki sulakkeet kun laittaa virrat päälle. Eli mites etenen? Ampegiin varmaan kannattais ekaks hommaa ne puuttuvat elementit, pitääkö ne tlata Ampegilta vai käykö mikä tahansa? Seymour tietty myös huoltoon. Mulla olis laittaa prosessiin reilu 1000 e. Eli mietin siis joko kokonaan uuden kaapin esim. 8x10 hommaamista tai sit hommais kaapille toisen 4x10 kaverin, voiko olla esim. Ampeg ja Kallien Gruger, vai pitääkö olla samaa merkkiä? Neuvokaa hölmöä, kiitti:>

tuli jo yllä, mutta...

nuppi huoltoon. siellä kulkee sähköä sisällä, ite ei kannatta yrittää arpoa.

ampegiin samanlaiset tuutit sisälle. monesti on koteloiden viritys suunniteltu tietyille elementeille, eikä uudet erilaiset välttämättä toimi optimaalisesti. noita vara-osia kannattaa tiedustella jälleenmyyjän tai maahantuojan kautta. thomannillakin on jotain hyllyissä.

mä hommaisin tolla 4x10" samanlaisen kaveriks. kivempi kantaa kun se iso rohjo, ja pienempiin vetoihin voi jättää toisen pois. erimerkkisien mätsääminen keskenään on osoittautunut hankalaksi soundin, ja impedanssikäyttäytymisen puolesta. toki voi testata, pakko ei oo olla samaa merkkiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)